Zpět

Nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci akcí – FM, Opava, Ostrava

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10012

Název zakázky: Nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci akcí – FM, Opava, Ostrava

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Agentura pro regionální rozvoj, a.s.

Sídlo zadavatele: Na Jízdárně 7/1245

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petra Chovanioková, předsedkyně představenstva, 595 691 210, chovaniokova@arr.cz Ing. Ivan Strachoň, člen představenstva 595 622 246, ivan.strachon@kr-moravskoslezsky.cz

IČ zadavatele: 47673168

DIČ zadavatele: CZ47673168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Plesníková
  • Telefon: 595 691 230
  • E-mail: plesnikova@arr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou doručeny poštou nebo osobně v písemné podobě v uzavřené obálce s nápisem „VŘ Realizace akcí - APRŠ – NEOTVÍRAT“. Na obálce bude v levém horním rohu uvedeno označení uchazeče a adresa pro případné zaslání oznámení o pozdním podání nabídky. Nabídky je možno podávat v listinné podobě zadavateli během lhůty pro podávání nabídek na adresu: Agentura pro regionální rozvoj, a.s., Na Jízdárně 7/1245, 702 00 Ostrava, k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové; případné osobní předání je možné na totožné adrese - k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové, a to po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě, tel.: 595691230, e-mail: plesnikova@arr.cz (v pracovní dny Po - Pá v 9,00 – 14,00 hod.).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Nákup nájmu, technického vybavení a cateringu od dodavatele, který zajistí realizaci akcí – FM, Opava, Ostrava.

 

 

 

Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 výzvy k předložení nabídek

 

Veřejná zakázka je rozdělena na tři části, přičemž uchazeč může podat nabídku pouze na jednu, více nebo na všechny části veřejné zakázky. Není-li uvedeno jinak, vztahují se jednotlivá ustanovení této Výzvy na každou část zakázky.

 

Rozdělení veřejné zakázky na části (dle míst plnění):

 

Část

Název části

A

Workshopy Opava

B

Workshopy Frýdek-Místek

C

Workshopy Ostrava

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 132220,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Časový harmonogram plnění: uvedeno v podrobné specifikaci v příloze č. 1. Není-li uvedeno přesné datum konání akce, bude termín upřesněn nejpozději 20 pracovních dnů před datem konání akce.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění: místo realizace akce, tedy pro část A – na území města Opava, pro část B – na území města Frýdek-Místek, pro část C – na území města Ostrava. Konkrétní místo v požadovaném městě navrhne uchazeč.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena včetně DPH za jednotlivé části A, B a C. Každá část bude hodnocena samostatně. Nabídková cena každé části bude stanovena kompletním oceněním tabulky, která je součástí přílohy č. 1 této výzvy. Tedy za organizaci všech předpokládaných workshopů v příslušném městě. Součástí nabídky bude vždy kompletně oceněná tabulka pro tu část/části veřejné zakázky, na které podává uchazeč nabídku. Maximální možná cena za občerstvení je 300,00 Kč vč. DPH na osobu/den. Překročení maximálního cenového limitu je způsobilé k vyloučení uchazeče z tohoto zadávacího řízení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí plnění A: Toto dílčí plnění bylo zrušeno. Důvodem bylo nepředložení žádné nabídky do této části zadávacího řízení.

Dílčí plnění B

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Akademie Jana Amose Komenského, z.s.
    IČ: 00431443
    DIČ:
    Sídlo:
    Havlíčková 233, 738 01 Frýdek-Místek
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Novobilský

Dílčí plnění C

    • Vítězný dodavatel
      Název:
      TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. Ostrava -

                       IČ: 26813335

                       DIČ: CZ 26813335
                       Sídlo: Alejnikovova 5, Ostrava 700 30

                       Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík

  • 2. uchazeč
    Název: Severomoravský vzdělávací institut, s.r.o.

           IČ: 63322391

           DIČ: CZ 63322391
           Sídlo: Vratimovská 624/11, Ostrava Kunčičky 718 00

  • 3. uchazeč
    Název: Centrum sociální služeb v Ostravě o.p.s. Sociální akademie – Vzdělávací středisko
    IČ: 28659392
    DIČ: CZ 28659392
    Sídlo: Jahnova 867/12 Ostrava Mariánské Hory

 

  • 4. uchazeč
    Název: RPIC-ViP s.r.o.,
    IČ: 25826051
    DIČ: CZ 25826051
    Sídlo: Výstavní 2224/8 Ostrava Mariánské Hory

Datum ukončení: 12. 9. 2014


 
Uveřejněno: 11. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016