Zpět

Nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci akcí v Opavě.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10110

Název zakázky: Nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci akcí v Opavě.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Agentura pro regionální rozvoj, a.s.

Sídlo zadavatele: Na Jízdárně 7/1245 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petra Chovanioková, předsedkyně představenstva, 595 691 210, chovaniokova@arr.cz Mgr. Martin Radvan, člen představenstva 595 622 317, martin.radvan@kr-moravskoslezsky.cz

IČ zadavatele: 47673168

DIČ zadavatele: CZ47673168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Plesníková
  • Telefon: 595 691 230
  • E-mail: plesnikova@arr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 10. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou doručeny poštou nebo osobně v písemné podobě v uzavřené obálce s nápisem „VŘ Realizace akcí - APRŠ – NEOTVÍRAT“. Na obálce bude v levém horním rohu uvedeno označení uchazeče a adresa pro případné zaslání oznámení o pozdním podání nabídky. Nabídky je možno podávat v listinné podobě zadavateli během lhůty pro podávání nabídek na adresu: Agentura pro regionální rozvoj, a.s., Na Jízdárně 7/1245, 702 00 Ostrava, k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové; případné osobní předání je možné na totožné adrese - k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové, a to po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě, tel.: 595691230, e-mail: plesnikova@arr.cz (v pracovní dny Po - Pá v 9,00 – 14,00 hod.).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Nákup nájmu, technického vybavení a cateringu od dodavatele, který zajistí realizaci akcí v Opavě

Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 výzvy k předložení nabídek.

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 38348,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Časový harmonogram plnění: uvedeno v podrobné specifikaci v příloze č. 1.

Místo dodání / převzetí plnění:
Opava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena kompletním oceněním tabulky, která je součástí přílohy č. 1 této výzvy. Tedy za organizaci všech předpokládaných workshopů v příslušném městě. Součástí nabídky bude vždy kompletně oceněná tabulka. Maximální možná cena za občerstvení je 300,00 Kč vč. DPH na osobu/den. Překročení maximálního cenového limitu je způsobilé k vyloučení uchazeče z tohoto zadávacího řízení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Součástí nabídky musí být písemně vypracovaný a podepsaný návrh rámcové smlouvy – viz příloha 2 zadávací dokumentace Návrh smlouvy. Nabídka dodavatele nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu ve věci zakázky, včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídkové jednotkové ceny za akci jsou stanoveny jako nejvýše přípustné, uvedeny v české měně. Budou zpracovány ve struktuře stanovené v podrobné specifikaci – příloha č. 1 – Specifikace a cenová kalkulace. V nabídce bude předložen vždy návrh smlouvy podepsaný osobou k oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud návrh smlouvy podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc. Písemný návrh smlouvy musí zcela akceptovat obchodní podmínky (viz příloha č. 2 této Výzvy). Zakázka bude realizována na základě dílčích objednávek dle rámcové smlouvy a aktuální potřeby zadavatele. Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je příslušná část zakázky hrazena, provést kontrolu dokladů související s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Součásti nabídky je uvedení možnosti parkování po dobu trvání akce. Zadavatel doporučuje použít následující členění nabídky (obsah nabídky): Výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm zapsán). Doklad o oprávnění k podnikání Čestné prohlášení o absenci nedoplatků či penále (lze použít přílohu č. 3 Výzvy), Podepsaný návrh rámcové smlouvy (viz příloha č. 2 této Výzvy), Ostatní dokumenty, které uzná dodavatel za vhodné (např. informace o subdodavatelích).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Datum ukončení: 17. 10. 2014


 
Uveřejněno: 26. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016