Zpět

Nákup vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV - modul A, C, D4-6, E, H, I, J

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9648

Název zakázky: Nákup vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV - modul A, C, D4-6, E, H, I, J

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Slezská diakonie

Sídlo zadavatele: Na Nivách 7, 737 01 Český Těšín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. et Ing. Romana Bélová, náměstkyně pro sociální práci, statutární zástupce organizace, 558 764 333, r.belova@slezskadiakonie.cz

IČ zadavatele: 65468562

DIČ zadavatele: CZ 65468562

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Klimková
  • Telefon: 731 435 259
  • E-mail: m.klimkova@slezskadiakonie.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Slezská diakonie, Dukelská 264/5, 737 01 Český Těšín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit pro pracovníky soicálních služeb zapojených v projektu "Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v regionu Těšínského Slezska" v rámci vzdělávacích programů akreditovaných MPSV.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 623000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
21. března 2014, 10:00 hod.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místnosti organizací zapojených do realizace projektu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Úroveň vzdělávacích aktivit

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
    IČ: 646 27 233
    DIČ:
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář, Ph.D., ředitel, statutární zástupce
    Poznámka k dodavateli:


    Zadavateli byla doručena pouze jedna nabídka.

Datum ukončení: 4. 4. 2014


 
Uveřejněno: 10. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016