Nákup vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV - modul A, C, D4-6, E, H, I, J
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9648
Název zakázky: Nákup vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV - modul A, C, D4-6, E, H, I, J
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00147 Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v regionu Těšínského Slezska příjemce: Slezská diakonie
Název/obchodní firma zadavatele: Slezská diakonie
Sídlo zadavatele: Na Nivách 7, 737 01 Český Těšín
- Jméno: Mgr. et Ing. Romana Bélová, náměstkyně pro sociální práci, statutární zástupce organizace, 558 764 333, r.belova@slezskadiakonie.cz
IČ zadavatele: 65468562
DIČ zadavatele: CZ 65468562
- Jméno: Ing. Monika Klimková
- Telefon: 731 435 259
- E-mail: m.klimkova@slezskadiakonie.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Slezská diakonie, Dukelská 264/5, 737 01 Český Těšín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit pro pracovníky soicálních služeb zapojených v projektu "Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v regionu Těšínského Slezska" v rámci vzdělávacích programů akreditovaných MPSV.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 623000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 21. března 2014, 10:00 hod.
Místo dodání / převzetí plnění: Místnosti organizací zapojených do realizace projektu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Úroveň vzdělávacích aktivit
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1-k-zadavaci-dokumentaci.pdf (2. 5. 2016 12:35)
- zadavaci-dokumentace-1.zip (2. 5. 2016 12:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
IČ: 646 27 233
DIČ:
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář, Ph.D., ředitel, statutární zástupce
Poznámka k dodavateli:
Zadavateli byla doručena pouze jedna nabídka.
Datum ukončení: 4. 4. 2014