Zpět

Návrh optimalizace institucionálního zabezpečení boje s korupcí v rezortu MO

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10119

Název zakázky: Návrh optimalizace institucionálního zabezpečení boje s korupcí v rezortu MO

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo obrany, organizační složka státu

Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav ZOBAČ, +420 973 200 302, zobacj@army.cz

IČ zadavatele: 60162694

DIČ zadavatele: CZ60162694

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
  • Telefon: +420 973 200 328
  • E-mail: Hornacekj@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 10. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00034886

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je zpracování studie Doporučení k optimalizaci boje s korupcí v rezortu MO, podrobná specifikace včetně všech požadavků na dodání dokumentovaných výstupů je obsažena v příloze č. 1 této ZD (dále jen „Služba“)..

Veřejná zakázka vyhlášena na elektronickém tržišti Tendermarket, ID: T004/14V/00034886

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 462809,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
a) první fáze s termínem plnění do 31. ledna 2015 b) druhá fáze s termínem plnění do 31. března 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Služba bude prováděna v místech určených zadavatelem, kterými budou sídla: - dodavatele - zadavatele a vybraných organizačních útvarů MO.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání, viz zadávací dokumentace na www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00034886

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET®.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace včetně specifikace a návrhu smlouvy zveřejněna na elektronickém tržišti Tendermarket, www.tendermarket.cz, Id veřejné zakázky T004/14V/00034886.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Equica, a.s.
    IČ: 26490951
    DIČ: CZ26490951
    Sídlo: Praha 9, Vysočany, Rubeška 215/1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Vladimír Matějíček
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: BNV Consulting, s.r.o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Praha 1, Staré Město, Melantrichova 970/17b

  • 3. uchazeč
    Název: INstrategy - Institut pro evropské a národní strategie
    IČ: 26671174
    DIČ: CZ26671174
    Sídlo: Praha 3, Vinohrady, Slezská 857/45

  • 4. uchazeč
    Název: NAVIGA 4, s.r.o.
    IČ: 26756102
    DIČ: CZ26756102
    Sídlo: Praha 8, Karlín, Pobřežní 249/46 
  • 5. uchazeč
    Název: Ernst & Young Audit, s.r.o.
    IČ: 26704153
    DIČ: CZ26704153
    Sídlo: Praha 1, Nové Město, Na Florenci 2116/15
  • 6. uchazeč
    Název: Allexis s. r. o.
    IČ: 36 866 865
    DIČ:  SK2022967232
    Sídlo: Staré Grunty 1/B, 841 04 Bratislava, SR
  • 7. uchazeč
    Název: Sykora Swiss Consulting CZ, s.r.o.
    IČ: 62740849
    DIČ: CZ62740849
    Sídlo: Praha 6, Dejvice, Na pískách 828/33

Datum ukončení: 17. 10. 2014


 
Uveřejněno: 30. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016