Návrh systému řízení strategie ve Městě Bystřice
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8793
Název zakázky: Návrh systému řízení strategie ve Městě Bystřice
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bystřice
Sídlo zadavatele: Dr. E. Beneše 25, 257 51 Bystřice
- Jméno: Mgr. Daniel Štěpánek tel: 317 793 218 e-mail: daniel.stepanek@mestobystrice.cz starosta města Bystřice
IČ zadavatele: 00231525
DIČ zadavatele: CZ00231525
- Jméno: Ing. Radek Vraný
- Telefon: 724889415
- E-mail: vrany@eurokomplus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 7. 2013 09:30
Místo pro podání nabídek: Město Bystřice Dr. E. Beneše 25 257 51 Bystřice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Podstatnou součástí poptávaných služeb bude organizační poradenství. Zadavatel proto požaduje, aby měl uchazeč zkušenost s takovým typem poradenství.
Dalšími podstatnými součástmi plnění bude poradenství směřující ke zvýšení efektivnosti nakládání s veřejnými prostředky a s tím spojený návrh výkonnostních ukazatelů. Uchazeč musí být schopen vnímat a prakticky posoudit ekonomickou proveditelnost svých návrhů a dále musí být schopen navrhnout portfolio vhodných ekonomických ukazatelů (jak pro MěÚ, tak pro Pěstem zřízené organizace). Z tohoto důvodu Zadavatel požaduje, aby uchazeč měl zkušenosti s tímto typem služeb, tedy s prováděním ekonomických analýz.
Zásadní důraz klade zadavatel na zpracovatelský tým, který bude uchazečem vyčleněn pro práci na zakázce. V čele týmu musí být zkušený pracovník, který bude schopen odborně koordinovat veškeré činnosti svého týmu a jehož odborný profil bude zahrnovat veřejnou správu, resp. ekonomiku veřejného sektoru.
Poptávané služby jsou úzce propojené s komunálním plánováním a řízením obce. řídící procesy ve veřejném sektoru jsou přitom odlišné od řídících procesů v soukromém sektoru. Proto je nezbytné, aby realizační tým měl praktické (nikoliv pouze akademické / teoretické) zkušenosti s komunálním plánováním. Zkušenosti využije zejména v části optimalizace procesního řízení, jejíž výstupy budou natolik projednány všemi zainteresovanými stranami, že jej přijmou jako společný a závazný kodex.
Město Bystřice má zájem na tom, aby nově nastavené řídící procesy byly v praxi realizovatelné, aby byly dodavatelem navrženy pouze takové nástroje, které jsou dostatečně efektivní a odpovídají velikosti města, resp. možnostem MěÚ a aby tyto procesy kladně působily na politickou a občanskou kulturu ve městě. Proto je nezbytné, aby v průběhu poradenství byly Městu Bystřice předkládány Best Practices, a to nejen v rámci ČR, ale též z vyspělých států s vysokou politickou i občanskou kulturou (např. Velká Británie, severské země, Dánsko atp.). Z tohoto důvodu požaduje Zadavatel, aby měl uchazeč zkušenosti s komparačními analýzami a s dataminingem zahraničních zdrojů.
Město Bystřice spravuje veřejný majetek a má zájem na jeho co nejefektivnější správě. Proto musí mít člen realizačního týmu zkušenosti s přípravou systému hodnocení efektivnosti využívání veřejného majetku.
Předmětem výběrového řízení je poskytování poradenských služeb a jejich materializovaných výsledků v podobě prováděcí dokumentace, obsahující konkrétní řešení uzpůsobená pro potřeby města Bystřice , resp. městského úřadu v Bystřici (nikoliv tedy ve formě obecných metodik či obecných doporučení). Předmět poptávaných poradenských služeb je rozdělen do pěti vzájemně propojených částí:
1) Návrh opatření na zavedení procesu komunitního plánování
2) Návrh systému procesního řízení na MěÚ Bystřice
3) Návrh systému řízení rozpočtového procesu města Bystřice
4) Návrh systém výkonnostních a kontrolních ukazatelů
5) Představení návrhů odpovědným úředníkům MěÚ a komunálním politikům a jejich zaškolení v užití nových systémů.
U výše zmíněných částí plnění Poskytovatel poradenských služeb (dále jen „PPS“) na základě komparace zkušeností z jiných obcí ČR, ale i z praktického fungování obcí v minimálně dvou dalších vyspělých státech s vysokou mírou implementace New Public Management a Good Governance (např. V. Británie, USA) doporučí vhodné, v praxi ověřené postupy směřující k:
1) facilitaci řízení města
2) zvýšení efektivnosti a transparentnosti řízení města
3) podpoře zvyšování politické i občanské kultury ve městě
4) zavedení smysluplných, byrokraticky nenáročných nástrojů Good Governance a New Public Management kompatibilních s metodou Balanced Scorecards.
Metodika spolupráce:
PPS bude odpovědný za soulad navržených opatření s dotčenými obecně závaznými předpisy, zejména pak se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení).
PPS nejprve zhodnotí současný stav v MěÚ Bystřice u oblastí, které budou předmětem jeho poradenských služeb. Vyhodnotí úzká místa, neefektivnosti a navrhne způsoby jejich eliminace. Dále navrhne systém evaluace opřený o výkonnostní a kontrolní ukazatele. Při těchto činnostech bude užívat metodu komparačních analýz, resp. metodu Best practices vycházejících jak z praxe ČR, tak z praxe vyspělých států s vysokou mírou implementace New Public Management a Good Governance (např. V. Británie, USA).
PPS bude postup průběžně konzultovat s oponentním projektovým týmem Zadavatele, případně se Zadavatelem určenými odborníky pro oponenturu. Konzultace budou probíhat podle aktuální potřeby, avšak minimálně jednou za kalendářní měsíc. Náplní těchto konzultací bude:
1) Prezentace postupu prací PPS.
2) Zhodnocení postupu prací a výstupů PPS oponentním týmem / zástupci Zadavatele.
3) Metodou „Think tank“ konzultace konkrétních opatření s akcentem na dodržení přístupů New Public Management a Good Governance.
Oponentní tým bude mít 7denní lhůtu k připomínkování dílčích výstupů PPS. PPS nejpozději do termínu odevzdání další postupné verze vypořádá připomínky oponentního týmu.
Zadavatel klade a bude klást důraz na praktickou užitnost výstupů PPS a jím navržených opatření. V případě, že Zadavatel shledá nutnost aby PPS v některých případech svá doporučení konkretizoval, vyzve PPS k této konkretizaci nejprve běžnou formou komunikace, nedojde-li k nápravě, vyzve jej písemně. Nedojde-li ani po písemné výzvě k nápravě situace, Zadavatel přistoupí k uplatnění smluvní sankce. Nutnost konkretizace doporučení nastane zejména:
- Pokud bude zřejmé, že PPS užívá obecné formulace (například po doporučení: „zapojte veřejnost do procesu strategického plánování“, bude následovat výzva ke konkretizaci: „jakými procesy, jakými konkrétními nástroji, s jakým odpovědnostním modelem? atp.“).
- Pokud bude mít Zadavatel důvodné podezření, že navržená opatření nebudou účinná (v tom případě bude mít konkretizace zároveň charakter odůvodnění).
Oponentní tým Zadavatele bude výstupy PPS posuzovat zejména v následujících oblastech:
a. Dodržení metodiky spolupráce popsané v této zadávací dokumentaci.
b. Dodržení metod a přístupů New Public Management a Good Governance.
c. Kompatibilita dokumentu s metodou Balanced Scorecard.
d. Konkrétnost navržených opatření a jejich praktická proveditelnost.
Smyslem existence oponentního týmu bude kontrola výstupů PPS a zamezení povrchnosti a obecnosti jeho výstupů, nikoliv suplování či doplňování jeho práce! (Zdůrazňujeme, že ve smluvním ujednání je uvedena možnost uvalení smluvních pokut v případě opakovaných a řádně odůvodněných stížností oponentního týmu na výstupy PPS!)
Předmět zakázky dle kódů CPV:
Manažerské poradenství 79420000-4
Hodnocení výkonnosti 79313000-1
Plánování implementace systémů 72224100-2
Na jednotlivé výstupy předmětu díla jsou kladeny následující obsahové a kvalitativní požadavky:
Ad 1) Návrh opatření na zavedení procesu komunitního plánování
Výstupem činností PPS bude soubor navržených opatření pro zavedení a pro podporu komunitního plánování ve městě Bystřice, včetně popisu jejich implementace do organizačního schéma městského úřadu, přičemž PPS:
1) vytvoří soupis vhodných nástrojů/taktik pro podporu komunitního plánování,
2) navrhne alespoň dva procesy pro podporu komunitního plánování různé organizačně-technické náročnosti, resp. míry zapojení veřejnosti,
3) navrhne organizační zabezpečení a odpovědnostní model (garant komunitního plánování a další pozice nutné pro efektivní a byrokraticky nenáročný proces komunitního plánování),
4) vytvoří popis činností jednotlivých pracovníků podle bodu 1, včetně procesní mapy,
5) navrhne základní rysy (taktiky) komunikačního mixu MěÚ jehož cílem bude podpora Public Relations ve smyslu výkonu veřejné správy jako služby občanům,
6) navrhne systém opatření, které co nejméně zatíží rozpočet města Bystřice a zároveň umožní efektivně zjistit názory občanů.
Ad 2) Návrh systému procesního řízení na MěÚ Bystřice
PPS bude při tvorbě návrhů klást důraz na (seřazeno dle priorit):
1) Efektivnost vynakládaných prostředků města.
2) Účelné byrokratické zatížení úředníků města, tedy na časovou, organizační a finanční efektivnost procesů.
3) Dodržení zásad Good Governance a New Public Management.
Výstupem této části poradenských služeb bude dokumentace sestávající z:
1) Popisu podstatných procesů MěÚ (procesní mapy / diagramy) kdy PPS nejprve navrhne nejvhodnější notace (např. BPMN - Business Process Modeling Notation; EPC - Event-driven Proces Chain; aj.) a zvoleným nástrojem zpracuje 10 až 14 vybraných podstatných procesů MěÚ (např. zpracování žádosti o dotaci; přijetí a vyřízení podnětů občanů; vedení a zpracování statistických výdajů; nakupování – veřejné zakázky; příprava rozvojových projektů; podpora kulturního vyžití ve městě; atp.). Výstup bude též definovat proces (nástroje a mantinely) vyjednávání se zaměřením na vztah „centrum města a přilehlé osady“.
2) Odpovědnostního a organizačního modelu ve formě maticového uspořádání a řazeného podle jednotlivých pracovníků MěÚ. Odpovědnostní model bude nadto obsahovat i pozice „člen osadního výboru“, „zastupitel“ a „radní“.
3) Kompetenčního modelu pro klíčové pozice na MěÚ Bystřice.
Výstupem nebudou pouze analytické činnosti či zpracovaný plán. Výstupem budou konkrétní opatření, která budou natolik projednána všemi zainteresovanými stranami, že jej přijmou jako společný a závazný kodex. Systém procesního řízení musí být propojen se strategickým plánováním metodou BSC.
PPS musí při sestavování výstupů klást důraz také na jejich vizuální jednoduchost a přehlednost. To se týká zejména procesních map a odpovědnostního modelu.
Ad 3) Návrh systému řízení rozpočtového procesu města Bystřice
Cílem této části poradenských služeb je zavedení nových prvků finančního řízení, které zvýší efektivnost a transparentnost vynakládání finančních prostředků Městem Bystřice. Jelikož pod správu Města Bystřice náleží také 25 osad jejichž požadavky jsou velmi různorodé přičemž rozpočet města je velmi omezený, je nezbytné vytvořit co možná nejtransparentnější systém alokace zejména investičních rozpočtových výdajů, a to tak, aby při alokaci prostředků nebyly jednotlivé osady poznamenány výraznějšími či dlouhodobými disproporcemi. Systém musí brát v úvahu význam osady, velikost osady a jiné měřitelné indikátory.
PPS bude při tvorbě výstupů klást důraz zejména na:
1) zdokonalení sledování čerpání a disponibility rozpočtu,
2) zkvalitnění tvorby rozpočtového výhledu,
3) alokace investičních rozpočtových výdajů,
4) systém poskytování dotací z rozpočtu města.
Výstupem činností PPS budou opatření, která se stanou společným kodexem při navrhování a projednávání rozpočtu:
1) Zpracování rozpočtového výhledu kompatibilního se strategickými dokumenty města.
2) Metodiky přípravy a tvorby finančního plánu, schvalování finančního plánu a kontroly plnění finančního plnění.
3) Metodika měření výkonu organizací zřizovaných nebo ovládaných Městem Bystřice.
4) Metodika sledování využití majetku ve vlastnictví Města Bystřice.
PPS zajistí též propojení nově navrženého systému na strategické plánování skrze metodu Balanced Scorecards.
Ad 4) Návrh systému výkonnostních a kontrolních ukazatelů
Cílem aktivity je navrhnout evaluační nástroje pro podporu řízení města s akcentem na benchmarking a controlling. Evaluační nástroje budou kompatibilní s metodou Balanced Sorecards (BSC) a budou propojovat vlastní řízení města se strategickým plánováním (Strategický plán města bude též využívat systém indikátorů metody BSC).
Výstupem této části poradenských služeb bude portfolio podrobně popsaných ukazatelů pro:
1) hodnocení výkonnosti MěÚ
2) hodnocení zaměstnanců úřadu
3) hodnocení efektivnosti městem zřizovaných či řízených organizací
4) hodnocení aktivity místních politiků (zastupitelé, osadní výbory)
Výstup bude mít podobu dokumentu, jehož přílohou budou „karty ukazatelů“. Vizuální podoba a obsahové členění karty ukazatele bude navržena PPS, minimálně však bude obsahovat následující údaje:
1) Název ukazatele
2) Měrná jednotka a výchozí hodnota
3) Cílová hodnota
4) Odpovědnost
5) Definice ukazatele a metodika měření
6) Zdroj čerpání dat
Vedle ukazatelů měřících výkonnost úřednického aparátu a ukazatelů měřících naplňování strategických cílů města, musejí být součástí systému výkonnostních ukazatelů též nástroje pro získání názorů občanů města (dodržení jak principu New Public Management, tak principu Good Governance), tedy vybrané ukazatele sledující spokojenost občanů města. PPS proto bude povinen sestavit dotazy pro pilotní průzkum mezi občany města, a dále stanovit jakými nástroji a v jakých intervalech bude i v dalších letech měřena spokojenost občanů, a to finančně nenáročnou metodou.
Důležitým požadavkem bude, v souladu s principem New Public Management, schopnost měřit spokojenost obyvatel města (obyvatel = klient). Hlavním oponentem na straně města proto bude zpracovateli „Expert / metodik a manažer projektu“, který má m.j. rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingu, resp. Customer driven policy.
PPS bude klást důraz na co nejméně byrokratizující kontrolu výkonnosti, ovšem za současného zajištění dostatečného a smysluplného portfolia kontrolních/monitorovacích ukazatelů. Jinými slovy, sběr potřebných dat by měl úředníky co nejméně zatížit. Město Bystřice přitom vychází z principu: „čím méně zatěžující je systém vykazování, tím důsledněji je výkaznictví naplňováno, a tím efektivnější je systém kontroly“.
Ad 5) Představení návrhů odpovědným úředníkům MěÚ a jejich zaškolení v užití nových postupů
PPS bude nad pravidelná pracovní jednání s oponentním týmem též povinen zajistit alespoň dvě prezentace místním politikům a zaměstnancům MěÚ s vypořádáváním jejich připomínek.
PPS dále uspořádá jednu závěrečnou prezentaci, na které představí úplné a konečné verze svých výstupů zaměstnancům MěÚ a místním politikům a na konkrétních příkladech jim ukáže, jak nové postupy implementovat do praxe.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín plnění: do 30. dubna 2014 s následujícím harmonogramem. 1. milník: do 31. srpna 2013: PPS vytvoří první verzi procesu komunitního plánování a prezentuje oponentnímu týmu hrubé obrysy (osnovy) ostatních výstupů. 2. milník: do 18. října 2013: PPS vytvoří: - první verzi systému evaluačních nástrojů a ukazatelů, - popis podstatných procesů MěÚ, - první verzi systému řízení rozpočtového procesu. 3. milník: do 30. listopadu 2013: PPS vytvoří první verze: - odpovědnostního a organizačního modelu, - kompetenčního modelu pro klíčové pozice na MěÚ Bystřice. 4. milník: do 31. ledna 2014: PPS vypořádá připomínky oponentního týmu, odpovědných pracovníků MěÚ a místních politiků, k odevzdaným materiálům v předchozích krocích a vytvoří druhé postupné verze všech požadovaných výstupů [tedy ad 1) až ad 4) předmětu plnění]. 5. milník: do 14. března 2014: PPS prezentuje druhé verze (po zapracování připomínek ze strany oponentního týmu) místním politikům a úředníkům MěÚ. 6. milník: do 30. dubna 2014: PPS předá úplné a konečné verze dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Město Bystřice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště. c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu ---- Součástí nabídky musí být rovněž: a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele, b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek, c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu (Zákon č.143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších předpisů) v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou. ---- Profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením kopií níže uvedených dokladů: a) Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace (tj. lhůty pro podání nabídek) starší 90 kalendářních dnů. b) Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v plném rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci Technické kvalifikační předpoklady Dodavatel prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením: -- a) seznamu významných služeb obdobného charakteru provedených dodavatelem (i probíhajících) v posledních 3 letech (06/2010 – 07/2013) a osvědčením objednatelů o řádném plnění, nejvýznamnějších z těchto služeb. Seznam uchazeč doloží formou originálu čestného prohlášení s uvedením rozsahu služeb a doby poskytnutí. Osvědčení musí popis rozsahu poskytnutých služeb, dobu poskytnutí a místo provádění služeb. Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky: Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud předloží seznam realizovaných služeb v posledních 3 letech, jako přílohu seznamu doloží: 1. Osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli. 2. Osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. Smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2. od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně. Zadavatel požaduje doložit alespoň: x 1 osvědčení objednatele o poskytnutí služeb, jejichž předmětem bylo komplexní organizačně-ekonomické poradenství (organizační schéma, kompetenční a odpovědnostní model, model odměňování); x 1 osvědčení objednatele o poskytnutí služeb, jejichž předmětem byla ekonomická analýza (modelování rozpočtu / cash flow organizace); --- b) seznamu osob, které budou odpovědné za realizaci příslušných služeb. Seznam uchazeč doloží formou originálu čestného prohlášení. Přílohou tohoto seznamu bude profesní životopis každé osoby uvedené v seznamu a také kopie dokladu o dosaženém vzdělání. Z profesního životopisu bude jednoznačně vyplývat, zda je dotčená osoba zaměstnancem dodavatele. Uchazeč splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud předloží seznam členů týmu zajišťujících níže uvedené odbornostní požadavky na realizační tým: x 1 člen - Vedoucí týmu: musí být odbornostně profilován na ekonomiku veřejného sektoru a projektový management. Musí mít VŠ vzdělání ekonomického charakteru a zároveň mít zkušenosti s řízením projektových týmů. x alespoň 1 člen týmu musí být odbornostně profilován na komunální plánování. Musí mít VŠ vzdělání a zkušenosti s odborným poradenstvím při tvorbě komunální politiky (např. tvorba metodik, postupů, atp.) nebo se samotnou tvorbou a realizací komunální politiky na úrovni alespoň středního managementu; x alespoň 1 člen týmu musí mít VŠ vzdělání a zkušenosti s tvorbou komparačních analýz s mezinárodním přesahem, tedy schopnost pracovat ve více jazycích (problematika v ČR se stejnou problematikou alespoň ve dvou dalších státech); x alespoň 1 člen týmu musí mít VŠ vzdělání a zkušenosti s projekty analýz, syntéz a poradenství v oblasti efektivnosti správy veřejného majetku. U členů realizačního týmu, kteří jsou předmětem technické kvalifikace uchazeče uvede: 1) Titul, jméno a příjmení člena týmu 2) Relevantní zkušenosti člena týmu 3) Působnost a odpovědnost při realizaci zakázky člena týmu 4) Zástupnost člena týmu pro případ delší než týdenní absence U ostatních členů týmu nemusí uchazeč uvádět jejich personálie, ale uvede je pod názvem funkcí či řešených resortů (např. analytik, doprava, životní prostředí, atp.) a uvede též jejich působnost a odpovědnost při realizaci zakázky. Změna osob bude možná pouze po odsouhlasení Zadavatelem. Nástupce musí splňovat minimálně podmínky výše uvedené. V případě, že výše uvedené osoby nebudou aktivně zpracovávat předmět díla, je to důvodem k odstoupení Zadavatele od Smlouvy o poskytování služeb a bude to považováno za hrubé porušení smluvních povinností, včetně uplatnění patřičných sankcí.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána písemně v českém jazyce, 1 x v originále a 1 x v kopii odpovídající originálu, dle formálních, technických a smluvních požadavků zadavatele. Originál nabídky musí být na titulní straně označen slovem „ORIGINÁL“, kopie musí být na titulní straně označena slovem „KOPIE“ Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce příslušnou plnou moc, či jiný platný pověřovací dokument. Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh a zapečetěna tak, že všechny stránky včetně příloh budou provlečeny provázkem, provázek bude zavázán na uzlík a ten bude přelepen na titulní nebo zadní (papírové) straně bílou samolepící páskou. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány, nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých kapitol. V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče. Nabídka obsahuje návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z něhož vyplývá, že je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty. Součástí nabídky jsou rovněž další dokumenty požadované zadavatelem. Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce, která bude zřetelně označena nápisem !!!SOUTĚŽ „Návrh systému řízení strategie ve Městě Bystřice“ NEOTEVÍRAT!!! Na obálce bude dále uvedena adresa uchazeče a jeho IČ.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: 1) Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. 2) Směrnicí č. 01/2012 upravující zadávání veřejných zakázek malého rozsahu města Bystřice, schválené zastupitelstvem města dne 16.05.2013 usnesení č.17.
Další podmínky: Veškeré podmínky jsou definovány v zadávací dokumentaci výběrového řízení.
Soubory ke stažení:
- 1-kryci-list_1_2.xls (1. 5. 2016 01:52)
- 2-d4-manual-pro-publicitu-1-6_1_2.pdf (1. 5. 2016 01:52)
- 3-cp-o-splneni-kvalifikace_1_2.doc (1. 5. 2016 01:52)
- 4-navrh-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb.doc (1. 5. 2016 01:52)
- v-vr2-bys.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- zd-vr2-bys.pdf (1. 5. 2016 01:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: EQUICA a.s.
IČ: 26490951
DIČ: CZ26490951
Sídlo: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Vladimír Matějíček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 28576217
DIČ: CZ28576217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava - 3. uchazeč
Název: Navazon, a.s.
IČ: 27750191
DIČ: CZ27750191
Sídlo: Barvířská 125/17, 460 01 Liberec
Datum ukončení: 4. 9. 2013