Zpět

NCO NZO Brno – modely pro výuku resuscitační a anatomické

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10312

Název zakázky: NCO NZO Brno – modely pro výuku resuscitační a anatomické

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, 603 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jana Mikulková, ředitelka +420 543 559 500 doskolovak@nconzo.cz

IČ zadavatele: 00023850

DIČ zadavatele: CZ00023850

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vítězslav Šudoma
  • Telefon: +420 543 559 280
  • E-mail: sudoma@nconzo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Profil zadavatele na elektronickém tržišti veřejné správy: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil Nabídky se podávají elektronicky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Dodávky výukových trenažerů a anatomických modelů pro výuku zdravotnických oborů. Zakázka je rozdělená na dvě části – na dodávku modelů (trenažérů) pro nácvik resuscitace a na dodávku anatomických modelů pro výuku fyzioterapie a ergoterapie.

 

Uchazeči podávají nabídky na každou část zakázky samostatně. Uchazeč může podat nabídku na kteroukoliv část zakázky nebo na obě části zakázky.

 

Kompletní zadávací dokumentace je uveřejněna na profilu zadavatele

 

https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 504515,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 30 dnů od podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, 603 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána písemně elektronicky cestou elektronického tržiště veřejné správy na profilu zadavatele: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti se zadáváním zakázky a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky po dobu uvedenou v právním aktu o poskytnutí podpory, nejméně však po dobu 10 let od ukončení financování svého projektu.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Úplné znění výzvy k podání nabídky na výše uvedenou zakázku je zveřejněno na elektronickém tržišti veřejné správy, na profilu zadavatele: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil Nabídky se podávají elektronicky na uvedeném tržišti. Nabídku může uchazeč podat po registraci na tržišti. Registrace a veškeré základní úkony související s podáním nabídek nejsou zpoplatněny.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: Medim spol. s r.o.
    IČ: 47903279

    DIČ: CZ47903279

    Sídlo: Selská 38/80, Brno 61400
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Pelánek, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: HELAGO-CZ, s.r.o.
    IČ: 25963961
    DIČ: CZ25963961
    Sídlo: Kladská 1082/67, Hradec Králové

Část 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Medim spol. s r.o.
    IČ: 47903279
    DIČ: CZ47903279

    Sídlo: Selská 38/80, Brno 61400
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Pelánek, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: HELAGO-CZ, s.r.o.
    IČ: 25963961
    DIČ: CZ25963961
    Sídlo: Kladská 1082/67, Hradec Králové

 

 

Datum ukončení: 11. 12. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016