Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách MSK III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9540
Název zakázky: Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách MSK III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/B4.00004 Podpora sociálních služeb v sociálně vyloučených lokalitách MSK III příjemce: Moravskoslezský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje kontakt viz Kontaktní osoba zadavatele
IČ zadavatele: 70890692
DIČ zadavatele: CZ70890692
- Jméno: Ing. Karin Vaďurová
- Telefon: 595 622 820
- E-mail: karin.vadurova@kr-moravskoslezsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je v rámci projektu „Podpora sociálních služeb v sociálně vyloučených lokalitách MSK III“, číslo projektu CZ.1.04/3.2.00/B4.00004 (dále jen Projekt“) zajistit poskytování a realizaci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje v souladu s § 62 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Aktivita je zaměřena na podporu dětí a mládeže ve věku 15 až 26 let žijících v zejména v sociálně vyloučených lokalitách kraje ohrožených společensky nežádoucími jevy. Cílem této služby je zlepšit kvalitu jejich života předcházením nebo snížením sociálních a zdravotních rizik souvisejících se způsobem jejich života, umožnit jim lépe se orientovat v jejich sociálním prostředí a vytvářet podmínek k řešení jejich nepříznivé sociální situace.
Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři (4) části ve smyslu § 98 zákona. Uchazeč může podat nabídku pro libovolný počet částí veřejné zakázky.
Podmínky a požadavky uvedené v této výzvě platí vždy stejně pro všechny části veřejné zakázky, není-li výslovně stanoveno jinak.
Poskytování služeb nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách dle § 62 zákona o sociálních službách bude zajištěno dle následující specifikace:
A. část č. 1 veřejné zákazky – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Odry
V období od prvního dne měsíce následujícího po nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2015 požadujeme pro cílovou skupinu tj. příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území obce Odry tuto sociální práci:
§ poskytnutí průměrně 40 intervencí za měsíc a průměrně 200 kontaktů za měsíc v daném zúčtovacím období
§ do 31. 5. 2015 poskytnout službu min. 40 novým klientům
§ poskytování služby průměrně 80 hodin měsíčně v daném zúčtovacím období
B. část č. 2 veřejné zákazky – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Osoblaha
V období od prvního dne měsíce následujícího po nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2015 požadujeme pro cílovou skupinu tj. příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území obce Osoblaha tuto sociální práci:
§ poskytnutí průměrně 16 intervencí za měsíc a průměrně 60 kontaktů za měsíc v daném zúčtovacím období
§ do 31. 5. 2015 poskytnout službu min. 18 novým klientům
§ poskytování služby průměrně 80 hodin měsíčně v daném zúčtovacím období
C. část č. 3 veřejné zákazky – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Hlinka
V období od prvního dne měsíce následujícího po nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2015 požadujeme pro cílovou skupinu tj. příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území obce Hlinka tuto sociální práci:
§ poskytnutí průměrně 16 intervencí za měsíc a průměrně 80 kontaktů za měsíc v daném zúčtovacím období
§ do 31. 5. 2015 poskytnout službu min. 20 novým klientům
§ poskytování služby průměrně 36 hodin měsíčně v daném zúčtovacím období
D. část č. 4 veřejné zákazky – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území města Havířov
V období od prvního dne měsíce následujícího po nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2015 požadujeme pro cílovou skupinu tj. příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území města Havířov tuto sociální práci:
§ poskytnutí průměrně 40 intervencí za měsíc a průměrně 200 kontaktů za měsíc v daném zúčtovacím období
§ do 31. 5. 2015 poskytnout službu min. 40 novým klientům
§ poskytování služby průměrně 80 hodin měsíčně v daném zúčtovacím období
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3166016,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: V období od prvního dne měsíce následujícího po nabytí účinnosti smlouvy do 31. 5. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místo dodání: dle jednotlivých lokalit dané části A část č. 1 – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Odry B část č. 2 – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Osoblaha C část č. 3 – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území obce Hlinka D část č. 4 – Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v sociálně vyloučených lokalitách na území města Havířov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona (vyjma písm. i) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona Technické kvalifikační předpoklady K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatele pro plnění veřejné zakázky na služby zadavatel požaduje dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona – osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb – zadavatel v souvislosti s prokázáním splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby dodavatel předložil výroční zprávu či jiný obdobný dokument (např. zprávu o hodnocení činnosti a hospodaření organizace, zprávu o činnosti a výsledcích hospodaření, zprávu o činnosti a plnění úkolů příspěvkové organizace, apod.), z něhož bude vyplývat, že uchazeč má praxi v délce alespoň 1 roku v posledních pěti letech s poskytováním sociálních služeb – nízkoprahová zařízení pro děti a mládež pro cílovou skupinu etnické menšiny nebo osoby žijící v sociálně vyloučených komunitách v souladu s § 62 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Ekonomická a finanční způsobilost dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona V souladu s § 62 odst. 1 zákona požaduje zadavatel prokázání ekonomické a finanční způsobilosti dodavatele splnit veřejnou zakázku. Dodavatel splní požadavek na prokázání své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona předložením čestného prohlášení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být předložena v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Jednou nabídkou se v tomto případě rozumí nabídka zahrnující jednu, dvě, tři nebo čtyři části této veřejné zakázky.
Soubory ke stažení:
- prilohy-zadavaci-dokumentace_2.zip (2. 5. 2016 11:45)
- vyzva_45.pdf (2. 5. 2016 11:46)
- zadavaci-dokumentace_83.pdf (2. 5. 2016 11:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1 - ZRUŠENA
ČÁST 2
- Vítězný dodavatel
Název: Althaia o.p.s.
IČ: 22892150
DIČ: CZ22892150, neplátci DPH
Sídlo: Na Náměstí 122, 793 99 Osoblaha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Havránek, ředitel - 2. uchazeč
Název: LIGA o.p.s.
IČ: 00202380
DIČ: CZ00202380, neplátci DPH
Sídlo: Lidická 1817/33, PSČ 792 01 Bruntál
ČÁST 3
- Vítězný dodavatel
Název: Althaia o.p.s.
IČ: 22892150
DIČ: CZ22892150, neplátci DPH
Sídlo: Na Náměstí 122, 793 99 Osoblaha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Havránek, ředitel - 2. uchazeč
Název: LIGA o.p.s.
IČ: 00202380
DIČ: CZ00202380, neplátci DPH
Sídlo: Lidická 1817/33, PSČ 792 01 Bruntál
ČÁST 4 - ZRUŠENA
Datum ukončení: 10. 4. 2014