Zpět

Odborná školení pracovníků VIZA AUTO CZ, s.r.o. v oblasti MS Excel

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10051

Název zakázky: Odborná školení pracovníků VIZA AUTO CZ, s.r.o. v oblasti MS Excel

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VIZA AUTO CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 10, 301 00, Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavlína Bezoušková; pbezouskova@vizaauto.cz; 378 139 123 Jana Zatloukalová; jzatloukalova@vizaauto.cz; 378 319 129

IČ zadavatele: 26354063

DIČ zadavatele: CZ26354063

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Bezoušková
  • Telefon: 378 319 123
  • E-mail: pbezouskova@vizaauto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 9. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
VIZA AUTO CZ, s.r.o., Podnikatelská 10, Plzeň, 301 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky bude realizace níže uvedených odborných školení pracovníků VIZA AUTO CZ s.r.o. v oblasti MS Excel, jedná se o MS Excel pokročilí a MS Excel expert.

 

Tuto zakázku  nelze dále dělit na další dílčí plnění.

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 29200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
15.12.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory zadavatele nebo prostory dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
A) Cena v Kč bez DPH……………………………………...50% B) Kvalita obsahové náplně ……………………………..…15% C) Kvalita metodiky školení .………………………………..15% D) Kvalita pomůcek využívaných ve výuce ……………….15% E) Metody ověřování a vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby………………………………………………………..5% Blíže v Zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
A) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele B) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele C) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán D) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. s platností, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016