Zpět

Odborná školení pro výrobu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9837

Název zakázky: Odborná školení pro výrobu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: nkt cables s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 1130, 272 01 Kladno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Vrbata Tel.: +420 499 401 464 Email: tomas.vrbata@nktcables.com Ing. Pavel Franc Tel.: + 420 312 247 113 Email: pavel.franc@nktcables.com

IČ zadavatele: 27203395

DIČ zadavatele: CZ27203395

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: František Šourek
  • Telefon: +420602726470
  • E-mail: frantisek.sourek@nktcables.com

Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
nkt cables s.r.o. Průmyslová 1130, 272 01 Kladno (od 8:00 do 17:00)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace kurzů v oblasti rozvoje odbornosti zaměstnanců výroby na základě podrobné specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy.

 

Dle zaměření jsou kurzy rozděleny do dvou skupin, výběrové řízení je tedy rozděleno na dvě samostatné části s dílčím plněním.

 

Uchazeči mohou posílat nabídky na jednu, či na obě dvě části zakázky.

 

V každé z dílčích částí zakázky může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

 

Zakázka umožňuje v případě 1. i 2. části plnění prostřednictvím subdodavatele.

 

Zakázka umožňuje variantní řešení!

 

Nabídka bude koncipována pro obě dílčí části plnění v následujících variantách:

 

1)    Zakázka s plněním v prostorách dodavatele s možností otevřených kurzů, tj. variantní řešení zahrnující kalkulaci nákladů pro využívání prostor a vybavení dodavatele zadavatelem při uskutečnění plnohodnotného vzdělávání.

2)    Zakázka s plněním v prostorách zadavatele s kurzy na míru – s realizací v místě 3 firemních závodů (Vrchlabí, Kladno, Velké Meziříčí), tj. variantní řešení zahrnující kalkulaci nákladů pro zajištění školení přímo v prostorách zadavatele a za cestovní výlohy lektorského týmu.

 

Variantní řešení nabídky v jiných než ve výše specifikovaných podobách je nepřípustné a taková nabídka nebude hodnocena.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 623288,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení a ukončení plnění je následující: 1. část zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: do 15 dnů od podpisu smlouvy Předpokládaný termín ukončení plnění: 30. 11. 2014 2. část zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: do 15 dnů od podpisu smlouvy Předpokládaný termín ukončení plnění: 20. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo dodání/převzetí plnění pro 1. a 2. část zakázky: Varianta 1: prostory dodavatele • s omezením dosažitelnosti v okruhu 200 km od všech provozoven zadavatele (Kladno, Vrchlabí, Velké Meziříčí) Varianta 2: prostory zadavatele - nkt cables s.r.o. • Průmyslová 1130, 272 01 Kladno • Českých bratří 509, 543 14 Vrchlabí • U Tržiště 685/1, 594 22 Velké Meziříčí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení v rámci jednotlivých částí zakázky bude probíhat zvlášť. Hodnotící kritéria jsou nastavena pro všechny části zakázky stejná. A. 50 % Nabídková cena v Kč bez DPH B. 15 % Kvalita obsahové náplně C. 15 % Kvalita metodiky školení D. 15 % Kvalita pomůcek používaných ve výuce E. 5 % Kvalita řízení zakázky Metodika hodnocení jednotlivých kritérií je popsána v Příloze č. 2 Výzvy k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Pro zakázku platí následující požadavky na prokázání kvalifikace (pro uchazeče i subdodavatele): • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán (ne starší 3 měsíců) - prostá kopie • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - prostá kopie • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - originál Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče pro plnění 1. nebo 2. části zakázky: • originál čestného prohlášení se seznamem alespoň 5 referenčních školení obdobného plnění dle obsahu dílčích částí zakázky: o část 1: svařování o část 2: hydraulika, pneumatika, elektronika • originál čestného prohlášení se seznamem lektorů • kopie podrobných profesních životopisů lektorů, kopie osvědčení, certifikátů lektorů dokladující, že lektoři, kteří budou školit nabízené kurzy, mají min. 3 letou praktickou zkušenost jako školitelé v daných oborech. Jeden lektor může splňovat kvalifikaci pro jeden nebo více kurzů, objednatel tuto možnost nevylučuje. Počet lektorů pro zajištění plnění zakázky je ponechán na zvážení dodavatele. Další požadavky na doložení kvalifikace v případě zapojení subdodavatele pro plnění 1. nebo 2. části zakázky: Doložení dalších kvalifikačních předpokladů subdodavatele pro plnění dílčí části zakázky musí být v následujícím rozsahu: • Identifikační údaje subdodavatele • Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části dalších požadavků zadavatele na doložení kvalifikace pro plnění 1. a 2. části zakázky v plném rozsahu, pak splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokáže subdodavatel. • Kopii smlouvy uzavřenou mezi uchazečem a subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Smlouva bude jednoznačně vymezovat, co bude předmětem činnosti subdodavatele v rámci plnění zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Předpokládaná celková hodnota zakázky je ve výši 623.288,00 Kč. Celková cena maximálně přípustná pro uvedenou zakázku s dílčím plněním je ve výši 920.000,00 Kč. Předpokládaná celková hodnota 1. dílčí části zakázky je ve výši 66.421,00 Kč. Cena maximálně přípustná pro danou dílčí část zakázky je 126.000,00 Kč. Předpokládaná celková hodnota 2. dílčí části zakázky je ve výši 556.867,00 Kč. Cena maximálně přípustná pro danou dílčí část zakázky je 794.000,00 Kč.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci 1. části zadávacího řízení – Modul „Svařování“ po posouzení úplnosti a přijatelnosti předložených nabídek nezbyla k hodnocení žádná nabídka, z tohoto důvodu byla tato část zakázky zrušena. V rámci 2. části zadávacího řízení – Modul „Hydraulika, Pneumatika, Elektronika“ po posouzení úplnosti a přijatelnosti předložených nezbyla k hodnocení žádná nabídka, z tohoto důvodu byla tato část zakázky zrušena.

Datum ukončení: 13. 6. 2014


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016