Zpět

Odborné služby - poskytování metodické podpory, supervizí a moderace pracovních skupin v rámci podpory standardizace orgánu sociálně právní ochrany dětí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9634

Název zakázky: Odborné služby - poskytování metodické podpory, supervizí a moderace pracovních skupin v rámci podpory standardizace orgánu sociálně právní ochrany dětí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Liberecký kraj

Sídlo zadavatele: U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zástupce zadavatele: Martin Půta, hejtman Libereckého kraje martin.půta@kraj-lbc.cz (kontaktní údaje viz kontaktní osoba zadavatele)

IČ zadavatele: 70891508

DIČ zadavatele: CZ70891508

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jana Navrátilová
  • Telefon: +420 485 226 398
  • E-mail: jana.navratilova@kraj-lbc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Libereckého kraje, podatelna U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění odborné služby v rámci grantového projektu „Podpora standardizace orgánu sociálně právní ochrany Krajského úřadu Libereckého kraje“ (dále také jen „projekt“).

Zadavatel analogicky dle § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále také jen „zákon“), ve znění pozdějších předpisů rozděluje veřejnou zakázku na části dle uvedené specifikace:

část A - Tvorba a zavedení standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje včetně metodické podpory v oblasti přípravy, vypracování a zavedení standardů

část B - Supervize pro pracovníky orgánu sociálně-právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje

 část C - Metodická podpora v rámci metodických dnů pro orgány sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů s rozšířenou působností na území Libereckého kraje

 část D - Moderace a vedení pracovních skupin za účelem nastavení systému odborné spolupráce orgánu sociálně právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje

 část E - Tvorba a zavedení metodické příručky k přípravám přijetí dítěte do rodiny včetně moderace a vedení pracovní skupiny

Vymezení jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedeno ve Výzvě k podání nabídky veřejné zakázky malého rozsahu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 636490,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
část A Předpokládaný termín zahájení plnění: do 10 dnů ode dne podpisu smlouvy (předpoklad 17.04.2014) Nejzazší termín ukončení plnění: 31.12.2014 část B Předpokládaný termín zahájení plnění: do 10 dnů ode dne podpisu smlouvy (předpoklad 17.04.2014) Nejzazší termín ukončení plnění: 31.05.2015 část C Předpokládaný termín zahájení plnění: do 10 dnů ode dne podpisu smlouvy (předpoklad 17.04.2014) Nejzazší termín ukončení plnění: 31.05.2015 část D Předpokládaný termín zahájení plnění: do 10 dnů ode dne podpisu smlouvy (předpoklad 17.04.2014) Nejzazší termín ukončení plnění: 30.06.2015 část E Předpokládaný termín zahájení plnění: do 10 dnů ode dne podpisu smlouvy (předpoklad 17.04.2014) Nejzazší termín ukončení plnění: 30.06.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je Liberecký kraj.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání jednotlivých částí veřejné zakázky je analogicky dle ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) nejnižší nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na kvalifikaci (pro části A, B, C, D, E) 1. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace analogicky podle § 50 zákona Uchazeč, který podá nabídku do zadávacího řízení, je povinen prokázat splnění kvalifikace v rozsahu a způsobem vymezeným v této části zadávací dokumentace. Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění 1. základních kvalifikačních předpokladů analogicky podle § 53 zákona, 2. profesních kvalifikačních předpokladů analogicky podle § 54 zákona, 3. předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku analogicky podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona, 4. technických kvalifikačních předpokladů analogicky podle § 56 zákona. 2. Základní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 53 odst. 1 zákona Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dodavatele v rozsahu dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) - k) zákona. 3. Profesní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 54 zákona Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením následujících listin: - výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán. - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 4. Prokázání ekonomické a finanční způsobilosti analogicky podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona Zadavatel požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 5. Technické kvalifikační předpoklady analogicky podle § 56 zákona 5.1. Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatele předložením seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních třech letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění; přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na jejich straně. Zadavatel požaduje, aby dodavatel doložil, že realizoval v posledních 3 letech alespoň 1 službu (zakázku) obdobného charakteru s finančním plněním minimálně 50.000,- Kč bez DPH za zakázku. 5.2. Pro části A, C, D, E uchazeč uvede v nabídce složení svého odborného týmu pro zajištění zakázky s tím, že mezi členy týmu dodavatele musí být odborníci, a to min. 1 odborník (tj. odborný tým může tvořit pouze 1 odborník), který absolvoval minimálně 2 roky praxe v oblasti sociální práce nebo sociálních služeb nebo sociálně-právní ochrany dětí (např. tvorba standardů, vzdělávání sociálních pracovníků, koncepční a metodická činnost). Zadavatel požaduje prokázání odborné způsobilosti předložením životopisu včetně čestného prohlášení o absolvování 2 let praxe a současně čestným prohlášením člena týmu dodavatele, že se bude aktivně podílet na činnosti v rámci plnění této veřejné zakázky. Pro část B uvede uchazeč v nabídce složení svého odborného týmu pro zajištění zakázky s tím, že mezi členy týmu dodavatele musí být odborníci, a to min. 1 odborník (tj. odborný tým může tvořit pouze 1 odborník), který absolvoval akreditovaný výcvik pro výkon supervize, současně dosáhl vysokoškolského vzdělání v oboru humanitního směru a absolvoval min. 5 let praxe v oblasti sociální práce nebo sociálních služeb. Zadavatel požaduje prokázání odborné způsobilosti předložením životopisu včetně úředně ověřené kopie vysokoškolského diplomu, dále dokladu prokazujícím absolvování akreditovaného výcviku pro výkon supervize a čestného prohlášení o absolvování 5 let praxe a současně čestným prohlášením člena týmu dodavatele, že se bude aktivně podílet na činnosti v rámci plnění této veřejné zakázky. 6. Pravost a stáří dokladů (§ 57) - Dodavatel je povinen předložit doklady prokazující splnění kvalifikace v prosté kopii. - Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - V případě nejasností může zadavatel resp. předseda hodnotící komise vyžádat chybějící doklady či požádat o písemné vysvětlení nabídky. - Pokud uchazeč nesplní požadovanou kvalifikaci, komise ho vyřadí a zadavatel následně vyloučí ze zadávacího řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. (viz příloha č. 1 Krycí list nabídky)

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka i veškeré další doklady požadované zákonem a zadávacími podmínkami musí být předloženy v českém jazyce. Doklady, kterými zahraniční osoba prokazuje splnění kvalifikace, musí být předloženy v původním jazyce a též v úředně ověřeném překladu do českého jazyka. Zjistí-li se rozdíl v obsahu, je rozhodující překlad v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 01.01.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další požadavky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky veřejné zakázky malého rozsahu.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

část A - Tvorba a zavedení standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje včetně metodické podpory v oblasti přípravy, vypracování a zavedení standardů

 

·         vítězný dodavatel
obchodní jméno: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10

 

část B - Supervize pro pracovníky orgánu sociálně-právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje

 

·         vítězný dodavatel
obchodní jméno: PaedDr. Jiljí Novotný
IČ: 14806606
sídlo: Budíkov ev. č. 9, 463 48 Všelibice

 

 

část C - Metodická podpora v rámci metodických dnů pro orgány sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů s rozšířenou působností na území Libereckého kraje

 

·       vítězný dodavatel
obchodní jméno: Mgr. Květuše Sluková
IČ: 68557515
sídlo: Podolí 5, 295 01 Mnichovo Hradiště

 

·       2. uchazeč
obchodní jméno: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10

 

 

část D - Moderace a vedení pracovních skupin za účelem nastavení systému odborné spolupráce orgánu sociálně právní ochrany dětí Krajského úřadu Libereckého kraje

 

·         vítězný dodavatel
obchodní jméno: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha

 

·            2. uchazeč
obchodní jméno: Mgr. Květuše Sluková
IČ: 68557515
sídlo: Podolí 5, 295 01 Mnichovo Hradiště

 

 

část E - Tvorba a zavedení metodické příručky k přípravám přijetí dítěte do rodiny včetně moderace a vedení pracovní skupiny

 

·         vítězný dodavatel
obchodní jméno: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10

 

Datum ukončení: 14. 5. 2014


 
Uveřejněno: 3. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016