Odborné vzdělávání zaměstnanců Domova Slunečnice Ostrava
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10244
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců Domova Slunečnice Ostrava
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00086 Vzdělávání pracovníků Domova Slunečnice Ostrava v oblasti sociálních služeb příjemce: Domov Slunečnice Ostrava, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Domov Slunečnice Ostrava, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Opavská 4472/76, 708 00 Ostrava-Poruba
- Jméno: Ing. Radek Baran, ředitel organizace, tel.: 599 508 113, e-mail: rbaran@dsporuba.com
IČ zadavatele: 70631883
DIČ zadavatele: CZ70631883
- Jméno: Ing. Radek Baran
- Telefon: 599 508 113
- E-mail: rbaran@dsporuba.com
Lhůta pro podání nabídek: 1. 12. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se doručují na adresu zadavatele: Domov Slunečnice Ostrava, příspěvková organizace Opavská 4472/76 708 00 Ostrava-Poruba
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní obsahové, lektorské a organizační zajištění realizace profesní vzdělávání zaměstnancůzadavatele v problematice rozvoje obecných i odborných znalostí v oblasti poskytovaných sociálních služeb v kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předmět zakázky je rozdělen do 8 dílčích částí předmětu plnění zakázky:
- DÍLČÍ ČÁST 1: kurz Cvičení paměti u seniorů
- DÍLČÍ ČÁST 2: kurz Pohybové aktivity ve stáří
- DÍLČÍ ČÁST 3: kurz Práce s minulostí osob vysokého věku – úvod do reminiscence
- DÍLČÍ ČÁST 4: kurz První pomoc
- DÍLČÍ ČÁST 5: kurz Řešení konfliktních situací s klientem
- DÍLČÍ ČÁST 6: kurz Úvod do aktivizačních metod pro seniory
- DÍLČÍ ČÁST 7: kurz Úvod do problematiky soběstačnosti a prevence pádů seniorů
- DÍLČÍ ČÁST 8: kurz Základy muzikoterapie pro seniory
Další specifikace je uvedena v přiložené Výzvě k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 178980,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění celé zakázky je stanovena na období od podpisu smlouvy do 20. 6. 2015, zahájení realizace zakázky předpokládáme v prosinci 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí prostory v sídle zadavatele, popř. školicí prostory dodavatele (viz specifikace jednotl. kurzů v Příloze č. 1).
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny za každou dílčí část předmětu zakázky samostatně, přičemž jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. V tomto kritériu bude hodnocena celková výše nabídkové ceny bez DPH nabízená jednotlivými uchazeči za realizaci každé dílčí části předmětu zakázky samostatně. Nejvýhodnější nabídkou pak bude nabídka s nejnižší cenou za realizaci každé jednotlivé dílčí části zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Každý uchazeč musí v nabídce doložit zadavatelem stanovené kvalifikační předpoklady, a to tímto způsobem: ? Kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 90 dnů k datu předložení nabídky, ? Kopií dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícím se k předmětu zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku), ? Čestným prohlášením o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti ? Kopií platných akreditací dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to pro všechna dílčí plnění / jednotlivé kurzy, pro které předkládá svou nabídku. ? Seznamem služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, doby poskytnutí a kontaktní osoby klienta. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad, pokud seznamem prokáže, že řádně a odborně poskytl v posledních třech letech alespoň dvě (2) služby obdobného charakteru, které svým odborným zaměřením odpovídají zaměření jednotlivých dílčích částí předmětu plnění zakázky, pro které uchazeč podává svou nabídku. Pokud uchazeč předkládá nabídku pro více dílčích částí, pak musí doložit seznam samostatně pro každou dílčí část zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka včetně návrhu smlouvy podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá uchazeč příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku). Pokud nabídku za uchazeče podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky uchazeče rovněž plná moc (originál nebo úředně ověřená kopie).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Podrobná specifikace požadavků zadavatele na předložení nabídek a plnění zakázky je uvedena v přiložené Výzvě k podání nabídek a přílohách této Výzvy.
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidek-ds-ostrava-sken.pdf (3. 5. 2016 10:14)
- 02-vyzva-priloha1-podrobna-specifikace-predmetu-ds-ostrava.doc (3. 5. 2016 10:14)
- 03-vyzva-priloha2-navrh-smlouvy-ds-ostrava.doc (3. 5. 2016 10:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
DÍLČÍ ČÁST 1: kurz Cvičení paměti u seniorů
• Vítězný dodavatel?
Název: ? REKVAL, s.r.o.
IČ: ? 26832542
DIČ: ? CZ26832542
Sídlo: ? 28. října 2663/150, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ? Ing. Jarmila Kolatová
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ ČÁST 2: kurz Pohybové aktivity ve stáří
nepředložena žadná nabídka
DÍLČÍ ČÁST 3: kurz Práce s minulostí osob vysokého věku – úvod do reminiscence
nepředložena žadná nabídka
DÍLČÍ ČÁST 4: kurz První pomoc
• Vítězný dodavatel?
Název: ? EduGate s.r.o.
IČ: ? 28653319
DIČ: ? x
Sídlo: ? Sokolovská 1135/5, 70800 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ?Mgr. Jana Malásková
Poznámka k dodavateli:
• 2. uchazeč
Název: Středisko vzdělávání s.r.o.
IČ: 26829592
DIČ: x
Sídlo: Řecká 1472/4, 708 00 Ostrava - Poruba
• 3. uchazeč
Název: REKVAL, s.r.o.
IČ: 26832542
DIČ: CZ26832542
Sídlo: 28. října 2663/150, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
DÍLČÍ ČÁST 5: kurz Řešení konfliktních situací s klientem
• Vítězný dodavatel?
Název: ? Středisko vzdělávání s.r.o.
IČ: ? 26829592
DIČ: ? x
Sídlo: ? Řecká 1472/4, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ?Ing. Martina Víchová
Poznámka k dodavateli:
• 2. uchazeč
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ: 63043432
DIČ: x
Sídlo: Františka Prokopa 196, 739 42 Frýdek-Místek - Chlebovice
• 3. uchazeč
Název: REKVAL, s.r.o.
IČ: 26832542
DIČ: CZ26832542
Sídlo: 28. října 2663/150, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
DÍLČÍ ČÁST 6: kurz Úvod do aktivizačních metod pro seniory
• Vítězný dodavatel?
Název: ? Mgr. Jana Malásková
IČ: ? 74225367
DIČ: ? CZ8254065578
Sídlo: ? Sokolovská 1135/5, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ?Mgr. Jana Malásková
Poznámka k dodavateli:
• 2. uchazeč
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ: 63043432
DIČ: x
Sídlo: Františka Prokopa 196, 739 42 Frýdek-Místek - Chlebovice
• 3. uchazeč
Název: Diecézní charita Brno
IČ: 44990260
DIČ: CZ44990260
Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1928/9, 602 00 Brno - Černá Pole
DÍLČÍ ČÁST 7: kurz Úvod do problematiky soběstačnosti a prevence pádů seniorů
nepředložena žadná nabídka
DÍLČÍ ČÁST 8: kurz Základy muzikoterapie pro seniory
• Vítězný dodavatel?
Název: ? REKVAL, s.r.o.
IČ: ? 26832542
DIČ: ? CZ26832542
Sídlo: ? 28. října 2663/150, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ? Ing. Jarmila Kolatová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 27. 1. 2015