Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Kovoprojekta Brno a.s. - 1. část

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9985

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Kovoprojekta Brno a.s. - 1. část

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Kovoprojekta Brno a.s.

Sídlo zadavatele: Šumavská 416/15, Brno 602 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Roman Šlapák, člen představenstva společnosti tel.: 532 153 174, email: rslapak@kovoprojekta.cz Bc. Eva Pohlová, členka představenstva společnosti tel.: 532 153 300, email: epohlova@kovoprojekta.cz

IČ zadavatele: 46347011

DIČ zadavatele: CZ46347011

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Jana Martonová
  • Telefon: 532 153 150
  • E-mail: jmartonova@kovoprojekta.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2014 16:00

Místo pro podání nabídek:
Doručení poštou nebo osobně na adresu: Kovoprojekta Brno a.s., Šumavská 416/15, Brno 602 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace odborných školení na projektování ve 3D, v rámci projektu zadavatele :"Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Kovoprojekta Brno a.s."

Zakázka byla zadavatelem rozdělená na 2 části ; v 1. výzvě k podání nabídek ze dne 10.ledna 2014 bylo výběrové řízení na 1. část zakázky, tj. na školení PDMS, zadavatelem zrušeno.

Zadavatel nyní vydává opakovanou výzvu pro podání nabídek na 1. část zakázky:

školení PDMS - skládá se ze 3 dílčích školení, z nichž každé bude v délce 5-ti školících dní, celková délka všech školení PDMS je v souhrnu 120 hodin

a) PDMS - zakládání projektů a správa systému:  proškolení modulů Admin, Lexikon, Monitor, Draft, Isodraft, Paragon, Specon, Propcon, v rozsahu 40 hodin, tj. 5 školících dní, pro skupinu 3 projektantů

b) PDMS - modelování: proškolení modulu Design, včetně obecného vysvětlení návaznosti na ostatní moduly (další specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci), v rozsahu 40 hodin, tj. 5 školících dní, pro skupinu 4 projektantů

c) PDMS - tvorba výstupů: proškolení modulů Draft, Isodraft, v rozsahu 40 hodin, tj. 5 školících dní, pro skupinu 5 projektantů

Bližší specifikace předmětu této části zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. část zakázky - předpokládaný harmonogram plnění říjen - prosinec 2014 ( viz. ZD) Časový plán je pouze orientační, zadavatel si vyhrazuje právo stanovit konkrétní termíny realizace v rámci uvedeného harmonogramu dle svých potřeb.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jedná se o uzavřené kurzy, kdy místem plnění zakázky budou prostory společnosti Kovoprojekta Brno a.s., Šumavská 416/15, Brno 602 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena - s váhou 70 % Nabídková cena bude vyčíslena v korunách českých bez DPH. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, nutné pro dodání požadovaného plnění. Nabídkovou cenou se rozumí cena nejvýše přípustná. Nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena) 100x ------------------------------------- x váha v % cena hodnocené nabídky 2. Metodika plnění předmětu zakázky - s váhou 30 % Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě; 1x originál, 1x kopie a 1x v elektronické podobě na CD.Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.Součástí nabídky bude písemná plná moc v originále nebo ověřené kopii, nebo obdobné pověření, které opravňuje zástupce uchazeče jednat za uchazeče. Nabídka bude zadavateli doručena v uzavřené obálce s označením Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Kovoprojekta Brno a.s. - 1. část - opakovaná výzva a s nápisem : NEOTVÍRAT Dále bude obálka označena identifikačními údaji uchazeče (název a sídlo uchazeče). Bude-li identifikace uchazeče chybět, bude obálka vyřazena z výběrového řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
ZAKÁZKU NENÍ MOŽNO ŘEŠIT SUBDODAVATELSKY Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:    Václav Žalud
    IČ:           67828647
    DIČ:        CZ7706095969
    Sídlo:      V Dolíku 351, Most 434 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:   Václav Žalud
    Poznámka k dodavateli:  dodavatel zrealizuje školení osobně (OSVČ)
  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 10. 9. 2014


 
Uveřejněno: 1. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016