Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců Typos, tiskařské závody, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10574

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců Typos, tiskařské závody, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Typos, tiskařské závody, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 1160/14, 320 56 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Vlček, tel: 602 477 303, e-mail: vlcek@typos.cz

IČ zadavatele: 28433301

DIČ zadavatele: CZ28433301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Fricek
  • Telefon: 377 193 315
  • E-mail: fricek@typos.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podnikatelská 1160/14, 320 56 Plzeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Typos, tiskařské závody, s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné nebo více částí současně.

 

Dílčí část 1:

 

Aktivita 1:

Odborný rozvoj tiskařů - výroba pomocí nového pětibarvového ofsetového stroje KBA Rapida 106 - 5LX

32 zaměstnanců (4 skupiny po 8 lidech)

celkem min. 120 vyučovacích hodin (min. 30 hodin pro skupinu)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Odborný rozvoj knihařů - práce s novou lepičkou Kolbus

21 zaměstnanců (3 skupiny po 7 lidech)

celkem min. 90 vyučovacích hodin (min. 30 hodin pro skupinu)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Dílčí část 2:

 

Aktivita 1:

Odborný rozvoj operátorů - obsluha programů Adobe Creative Cloud 2014

16 zaměstnanců (2 skupiny po 8 lidech)

celkem min. 45 vyučovacích hodin (min. 22,5 hodin pro skupinu)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Odborný rozvoj mistrů - technologie výroby pomocí nových knihařských a tiskařských strojů a její řízení 10 zaměstnanců (2 skupiny po 5 lidech)

celkem min. 75 vyučovacích hodin (min. 37,5 hodin pro skupinu)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 3:

Technologie výroby pomocí nového tiskařského a knihařského zařízení a její zásobování materiálem 14 zaměstnanců (2 skupiny po 7 lidech)

celkem min. 60 vyučovacích hodin (min. 30 hodin pro skupinu)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem všech aktivit bude Osvědčení o absolvování školení.

 

Dílčí část 1:

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci na pracovní pozici tiskař, kteří dosud pracovali se 4barvovými stroji. Cílem školení je naučit zaměstnance pracovat s novým 5barvovým ofsetovým strojem.

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří zaměstnanci na pracovní pozici knihař, kteří doposud pracovali se starým modelem lepičky. Cílem školení je zaškolit zaměstnance pro obsluhu lepičky Kolbus, která slouží k optickému načítání složek.

 

Dílčí část 2:

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci na pozici operátor, kteří doposud pracovali se softwarem Adobe Creative Cloud CS6.  Cílem školení je naučit tyto zaměstnance obsluhovat programy DTP/CTP softwaru Adobe Creative Cloud 2014.

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří zaměstnanci firmy na pozici mistr. Cílem kurzu je naučit tyto zaměstnance obsluhovat nové stroje k offsetovému tisku a lepení, aby byli kompetentní k řízení inovované výroby.

 

Cílovou skupinou aktivity 3 jsou manipulační dělníci v tiskárně. Cílem školení je předat zaměstnancům znalosti ohledně materiálů, které nové ofsetové stroje požívají při tisku. Díky tomu budou moci tímto materiálem zásobovat výrobu.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy dílčích částí 1 a 2 budou probíhat v prostorách zadavatele. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 972000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: Aktivita 1: červen – červenec 2015 Aktivita 2: červen – červenec 2015 Dílčí část 2: Aktivita 1: červen – červenec 2015 Aktivita 2: červen – červenec 2015 Aktivita 3: červen – červenec 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Podnikatelská 1160/14, 320 56 Plzeň (platí pro všechny aktivity)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) efektivity výukových metod, b) přenosu poznatků do praxe, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. V případě, že uchazeč bude podávat nabídku do více dílčích částí zakázky, uvede nabídkovou cenu odděleně pro každou dílčí část. Stejně tak budou předloženy dokumenty k hodnocení v hodnotícím kritériu „Kvalita služeb“ pro každou dílčí část odděleně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč předloží seznam členů lektorského týmu. K lektorskému týmu dále prokáže: Dílčí část 1: • minimálně středoškolské vzdělání v oboru polygrafie doložením maturitního vysvědčení • CV, ze kterého bude vyplývat praxe ve výuce polygrafických předmětů min. 3 roky • certifikát prokazující znalost auditora kvality • certifikát prokazující znalost procesu schvalování dílů do sériové výroby Dílčí část 2: • minimálně středoškolské vzdělání v oboru polygrafie doložením maturitního vysvědčení • CV, ze kterého bude vyplývat praxe ve výuce polygrafických předmětů min. 3 roky • certifikát prokazující znalost auditora kvality • certifikát prokazující znalost procesu schvalování dílů do sériové výroby Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku pro každou dílčí část. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II.“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění (toto se nedotýká oprávnění uchazeče podat nabídku pouze do některé z dílčích částí).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Palatinum Campus, s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Dílčí část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asterius, s.r.o.
    IČ: 01444719
    DIČ: CZ01444719
    Sídlo: Roháčova 188/37, Praha - Žižkov 130 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Libor Teichmann
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

 

Datum ukončení: 11. 6. 2015


 
Uveřejněno: 21. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016