Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10158

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Sídlo zadavatele: Poměnice 25, 256 01, Benešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Václav Větrovec 602304528 vvetrovec@vetos.cz

IČ zadavatele: 26436744

DIČ zadavatele: CZ26436744

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Václav Větrovec
  • Telefon: 602304528
  • E-mail: vvetrovec@vetos.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2014 23:59

Místo pro podání nabídek:
Poměnice 25, 256 01, Benešov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Odborné vzdělávání zaměstnanců VETOS dveře a zárubně s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 VA 1: Čtení a kreslení technické dokumentace se zaměřením na AutoCAD

-        akreditovaný program pro 5 zaměstnanců

-        57 vyučovacích hodin + závěrečná zkouška (2 hodiny)

-        vyučovací hodina = 45 minut

 VA 2: Nastavení nového systému skladování a zásobování výroby s ohledem na nový materiál – hliník

-        pro 8 zaměstnanců

-        100 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky

-        vyučovací hodina = 60 minut

  VA 3: Speciální montáže hliníkových zárubní

-        pro 15 zaměstnanců (2 skupiny)

-        112 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky na jednu skupinu

-        celkem 224 hodin

-        vyučovací hodina = 60 minut

 Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 Výstupem VA 1 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

Výstupem VA 2 a 3 bude Osvědčení o absolvování školení.

 

Cílovou skupinu VA 1 jsou obchodní referenti, obchodník a zaměřovač zakázek, který provádí především kalkulace.  Obchodní oddělení vypracovává konstrukční návrhy pro klienta.

 Cílová skupina VA 2 je složena z lidí, kteří zodpovídají za skladování surovin a finálních produktů. Jejich další pracovní náplní je zásobování výroby potřebným materiálem.

 Cílovou skupinu VA 3 tvoří montážníci, zaměřovač zakázek, technik – kteří mají na starost manuální část montáží, dále obchodní referenti a realizační ředitel – kteří aktivně dohlíží na plnění zakázek.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených školení, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných studijních materiálů včetně nezbytného výpočetního vybavení a software AutoCAD, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného závěrečného certifikátu.

 

Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 611000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VA 1: říjen 2014 – leden 2015 VA 2: říjen 2014 – únor 2015 VA 3: říjen 2014 – leden 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Poměnice 25, 256 01, Benešov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč v nabídce uvede nabídkovou cenu také v členění na jednotlivé VA 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání profesní kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Čtení a kreslení technické dokumentace se zaměřením na AutoCAD“ v rozsahu min. 57 hodin výuky Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II.“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 11. 11. 2014


 
Uveřejněno: 16. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016