Zpět

Odborným vzděláváním ke službám s vysokou přidanou hodnotou – Kurzy pro obchod, marketing, management a všechny pozice

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9967

Název zakázky: Odborným vzděláváním ke službám s vysokou přidanou hodnotou – Kurzy pro obchod, marketing, management a všechny pozice

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravské informační systémy s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Sypkém 89/9, 18000 Praha 8

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Karel Jičínský, jednatel Tel: +420602342070 Email: karel.jicinsky@cmis.cz

IČ zadavatele: 26368641

DIČ zadavatele: CZ26368641

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Popová
  • Telefon: +420774203163
  • E-mail: popova@cmis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Pražská 238, 250 66 Zdiby

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb odborného a obecného vzdělávání včetně vyhodnocení / evaluace poskytovaných vzdělávacích kurzů a zpětné vazby, a to v těchto kurzech:

  1. Logistika a plánování obchodních cest

Počet účastníků: 14

Předpokládaná délka trvání kurzu : 1 den po 2 skupinách

Cíle a výstupy kurzu:

-          Příručka kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností

-          V rámci vzdělávání bude využita forma tzv. projektového vzdělávání, konkrétní case studies a úkoly

-          Cílem je zvýšit odborné dovednosti obchodníků při plánování, koordinaci a perfektivizaci obchodních cest.

 

  1. Tvorba marketingových analýz trhu pro marketingové specialisty

Počet účastníků: 4

Předpokládaná délka trvání kurzu : 2 dny

Cíle a výstupy kurzu:

-          Příručka kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností

-          V rámci vzdělávání bude využita forma tzv. projektového vzdělávání, konkrétní case studies a úkoly

-          Cílem je získat odborné znalosti a dovednosti pro tvorbu marketingových analýz trhu, osvojení si nástrojů segmentace zákazníků a dalších.

 

  1. Marketingové kampaně pro marketingové specialisty

Počet účastníků: 4

Předpokládaná délka trvání kurzu : 2 dny

Cíle a výstupy kurzu:

-          Příručka kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností

-          V rámci vzdělávání bude využita forma tzv. projektového vzdělávání, konkrétní case studies a úkoly

-          Cílem je získat odborné znalosti a dovednosti pro tvorbu marketingových kampaní, plánování a měření a vyhodnocení úspěšnosti kampaně.

 

  1. Efektivní a účinné nástroje oslovení zákazníka pro marketingové specialisty

Počet účastníků: 1

Předpokládaná délka trvání kurzu : 1 den

Cíle a výstupy kurzu:

-          Příručka kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností

-          V rámci vzdělávání bude využita forma tzv. projektového vzdělávání, konkrétní ukázka práce Call centra

-          Cílem je získat odborné znalosti a dovednosti pro první kontakt se zákazníkem prostřednictvím metod a nástrojů call centra.

 

  1. Odborná personalistika - jak tvořit kompetenční modely, podnikové směrnice

Počet účastníků: 2 (1x pozice Interní metodik HR)

Předpokládaná délka trvání kurzu : 2 dny

Cíle a výstupy kurzu:

-          Prezentace kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností.

-          V rámci vzdělávání bude využita forma tzv. projektového vzdělávání, konkrétní case studies a úkoly

-          Cílem kurzu je připravit vedoucí pracovníky zodpovědné za personální řízení a HR na tvorbu kompetenčních modelů a podnikových směrnic.

 

  1. Koncepce interního zákazníka

Počet účastníků: 34 (po 3 skupinách)

Předpokládaná délka trvání kurzu : 2 dny

Cíle a výstupy kurzu:

-          Prezentace kurzu

-          Fotografie z kurzu

-          Prezenční listina

-          Získání a praktické využití dovedností

-           Cílem kurzu je zvýšit obecné povědomí, znalosti a dovednosti všech zaměstnanců společnosti v rámci metody interního zákazníka.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 335000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín plnění je od 15.8.2014 do 31.03.2015, přesný termín každého jednotlivého kurzu bude upřesněn na základě dohody zadavatele s dodavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo posunout termín plnění v závislosti na termínu ukončení zadávacího řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Provozovna zadavatele ve Zdibech - Pražská 238, 250 66 Zdiby

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100% Způsob hodnocení je specifikován v samostatné zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí výzvy k podání nabídek, jako její Příloha č. 4.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splněním kvalifikace se rozumí: a) splnění základních kvalifikačních předpokladů, b) splnění profesních kvalifikačních předpokladů, c) předložení čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit zakázku d) splnění technických kvalifikačních předpokladů. Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje dle 62 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách předložením čestného prohlášení, ze kterého bude zřejmé, že dodavatel všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Podrobnější specifikace kvalifikace a způsob prokázání je uveden dále. Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit dle § 51 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona o veřejných zakázkách a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona o veřejných zakázkách subdodavatelem a smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle ustanovení § 54 písm. a) zákona o veřejných zakázkách. Pokud nabídku podává několik dodavatelů společně, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. a) zákona o veřejných zakázkách a profesního kvalifikačního předpokladu podle ustanovení § 54 písm. a) zákona o veřejných zakázkách v plném rozsahu. Splnění kvalifikace podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona o veřejných zakázkách musí prokázat všichni dodavatelé společně. V případě prokazování splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím subdodavatele se předchozí odstavec použije obdobně. Pokud nabídku podává několik dodavatelů společně, jsou zadavateli povinni předložit současně s doklady prokazujícími splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Dojde-li do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky k jakékoliv změně v kvalifikaci dodavatele, která by jinak znamenala nesplnění kvalifikace podle ustanovení § 60 zákona o veřejných zakázkách, je dodavatel povinen nejpozději do 7 pracovních dnů tuto skutečnost veřejnému zadavateli písemně oznámit a do 10 pracovních dnů od tohoto oznámení předložit potřebné dokumenty prokazující splnění kvalifikace v plném rozsahu. Zadavatel může požadovat po dodavateli, aby písemně objasnil předložené informace či doklady nebo předložil další dodatečné informace či doklady prokazující splnění kvalifikace. Dodavatel je povinen splnit tuto povinnost v přiměřené lhůtě stanovené veřejným zadavatelem. Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo nesplní povinnost informovat zadavatele o změně své kvalifikace, musí být zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení. Zadavatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli své rozhodnutí o jeho vyloučení z účasti v zadávacím řízení s uvedením důvodu. Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. Profesní kvalifikační předpoklady Uchazeč je v souladu s ustanovením § 54 písm. a) a b) zákona o veřejných zakázkách povinen předložit: - výpis z obchodního rejstříku či obdobné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci (živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku) Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti Zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje k prokázání technických kvalifikačních předpokladů předložit následující dokumenty: - dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona - seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech Rozsah požadovaných informací a dokladů dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Dodavatel předloží seznam významných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Významnou zakázkou se rozumí zakázka s předmětem plnění obdobným jako je předmět této veřejné zakázky (realizace vzdělávacích kurzů zaměřených na oblast marketingu nebo obchodu nebo personalistiky či interního zákazníka ). Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byla služba poskytnuta veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla služba poskytnuta jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel prokáže splnění technického kvalifikačního předpokladu předložením dokumentů, z nichž bude patrné splnění níže vymezené úrovně kvalifikačního předpokladu. Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. c) zákona: Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytovaných v posledních 3 letech uvede, že realizoval nejméně 3 zakázky obdobného charakteru, každou v minimální hodnotě 75.000,- Kč včetně DPH. - dle § 56 odst. 2 písm. b) zákona – seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky Rozsah požadovaných informací a dokladů dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Dodavatel předloží seznam techniků (lektorů), kteří se budou podílet na plnění této veřejné zakázky. Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladu dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením: • čestného prohlášení dodavatele obsahujícího seznam techniků (lektorů) ke každému kurzu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, s uvedením jejich funkce při plnění zakázky a informace, zda se jedná o zaměstnance dodavatele či nikoli. Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. c) zákona: Dodavatelem doložený seznam techniků musí obsahovat alespoň 2 techniky (lektory) zařazené při plnění veřejné zakázky v následujících funkcích: • odpovědná osoba dodavatele • zástupce odpovědné osoby dodavatele - dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona – osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele Rozsah požadovaných informací a dokladů dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Předložení osvědčení o vzdělání a životopisu odpovědného zástupce dodavatele. Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladu dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením: • profesního životopisu včetně délky praxe a závazek podílet se na plnění veřejné zakázky Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. c) zákona: Dodavatel je povinen prokázat minimální úroveň předmětného kvalifikačního předpokladu takto: • odpovědné osoby dodavatele musí mít: - praxi nejméně 2 roky v oboru daného kurzu nebo praxi nejméně 2 roky lektorování problematiky daného kurzu (blíže viz předmět zakázky definovaný výše nebo příloha č. 4 Zadávací dokumentace - Specifikace předmětu zakázky, kde je u každého kurzu uvedena min. úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Zadavatel také požaduje doložení nabídky v elektronické verzi na CD či DVD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: .

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Obchodní podmínky, včetně platebních podmínek, tj. závazné požadavky zadavatele na obsah návrhu smlouvy tvoří přílohu č. 5 Zadávací dokumentace. Uchazeč není oprávněn činit změny či doplnění těchto závazných požadavků zadavatele, s výjimkou údajů, které je uchazeč povinen doplnit (žlutě označené pasáže) a změn či doplnění, které by zvýhodňovaly smluvní postavení objednatele. Takové změny či doplnění je třeba jasně barevně zviditelnit, aby je bylo možno snadno odlišit od původního textu (např. červenou barvou). Jiné změny, úpravy či doplnění nebude veřejný zadavatel akceptovat. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo osobou příslušně zmocněnou; originál nebo kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Předložení nepodepsaného textu smlouvy nebude považováno za předložení návrhu.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MEPCO, s.r.o.
    IČ: 27143643
    DIČ: CZ
    27143643
    Sídlo: Spálená 108/51, Nové Město, 101 00 Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. David Koppitz, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JS Communication s.r.o.
    IČ: 29454786
    DIČ: CZ29454786
    Sídlo: Národní třída 1541/14a, Město, 736 01 Havířov

  • 3. uchazeč
    Název: HERTIN s.r.o.
    IČ: 48395617
    DIČ: CZ48395617
    Sídlo: Nádražní 707, 742 85 Vřesina

  • 4. uchazeč
  • Název: 2K Consulting s.r.o.
  • IČ: 29451990
  • DIČ: CZ29451990
  • Sídlo: Thunovská 179/12, Malá strana, 118 00 Praha 1
  • 5. uchazeč
  • Název: Soňa Borková
  • IČ: 61696714
  • Sídlo: 768 12, Rataje - Popovice 118
  • 6. uchazeč
  • Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • IČ: 26813335
  • DIČ: CZ26813335
  • Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov
  • 7. uchazeč
  • Název: Everesta, s.r.o.
  • IČ: 25014650
  • DIČ: CZ25014650
  • Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

Datum ukončení: 10. 9. 2014


 
Uveřejněno: 17. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016