Opětovné vyhlášení : Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - region Příbram
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9717
Název zakázky: Opětovné vyhlášení : Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - region Příbram
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: MVDr. Josef Řihák, hejtman Středočeského kraje, tel.: 257 280 227, e-mail: rihakj@kr-s.cz Dr. Ing. Jiří Peřina, náměstek hejtmana pro oblast financí, tel.: 257 280 340, e-mail: perina@kr-s.cz Bc. Zdeněk Syblík, náměstek hejtmana pro oblast sociálních věcí tel.: 257 280 466, e-mail: syblik@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Ing. Vladimír Pavlis
- Telefon: 257280988
- E-mail: pavlis@kr-s.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2014 11:30
Místo pro podání nabídek: Středočeský kraj, Krajský úřad, podatelna, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a ustanovení § 27 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „prováděcí vyhláška“). V rámci zakázky bude zajištěna dostupnost sociální služby nízkoprahová zařízení pro děti a mládež poskytované v souladu se zákonem o sociálních službách na území regionu Příbram.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1918000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění je od 15.6. 2014 do 31. 12. 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 53 odst. 3 zákona, tj. předložením: a)výpisu z evidence Rejstříku trestů k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona (pokud je uchazeč právnickou osobou, dokládá jednak výpis z evidence Rejstříku trestů právnických osob uchazeče - právnické osoby a dále z evidence Rejstříku trestů fyzických osob všech členů statutárního orgánu uchazeče; pokud je uchazeč fyzickou osobou dokládá výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob uchazeče), b)potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani předložením čestného prohlášení k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona, c)potvrzení příslušného orgánu či instituce (tj. správy sociálního zabezpečení) k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona, d)čestného prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), j) a k) zákona. Zadavatel dle ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona požaduje předložit čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: a)dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (tj. např. výpis z rejstříku obecně prospěšných společností, výpis z registru ekonomických subjektů ČSÚ), ne starší 90 dnů (ke dni podání nabídky), b)podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením platného oprávnění k poskytování sociálních služeb „Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež“ (rozhodnutí o registraci) pro cílovou skupinu dle př. č. 6 vzorové smlouvy s působností pro Středočeský kraj konkrétně v regionech, kterých se týká nabídka uchazeče (viz. vymezení částí veřejné zakázky). K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložit dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky formou čestného prohlášení, které je přílohou č. 2 ZD. Za významnou službu se v tomto případě považuje poskytování sociální služby nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v délce trvání služby min. 12 po sobě jdoucích měsíců pro cílovou skupinu, která je předmětem veřejné zakázky. V seznamu bude uvedena minimálně jedna významná sociální služba. Přílohou seznamu budou dle § 56 odst. 2 písm. a) body 1 a 2 zákona osvědčení objednatelů popř. dle bodu 3 smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění. Uchazeč doloží jednak seznam významných služeb (uchazeč může použít vzor tvořící přílohu č. 2 ZD), jednak osvědčení objednatelů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v jednom vyhotovení. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče a další náležitosti stanovené zadávací dokumentací.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede identifikační údaje dle zákona, případně kontaktní údaje.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech, a vést účetnictví nebo účetní evidenci své aktivity s jednoznačnou vazbou na Projekt, tj. vést takovou evidenci všech účetních případů, které se vztahují k realizaci Projektu, ze které bude zřejmé použití veškerých finančních prostředků poskytnutých objednatelem, a bude tak možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Středočeský kraj, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel je povinen uchovávat originál této smlouvy a monitorovacích zpráv, veškeré účetní záznamy a jiné doklady související s plněním smlouvy a realizací Projektu po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po vyplacení závěrečné platby dodavateli. Dokumentace musí být vedena přehledně a musí být lehce dosažitelná. Po uvedenou dobu je dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Kompletní zadávací dokumentace vč. příloh a případné dodatečné informace jsou uveřejněny na profilu zadavatele: https://ezakazky.kr-stredocesky.cz/kusk/
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Ponton, občanské sdružení
IČ: 64355756
DIČ:
Sídlo: 30100 Plzeň - Východní Předměstí, Podmostní 2398/1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jakub Václavů
Datum ukončení: 10. 6. 2014