Zpět

Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Zlínský kraj - rámcová smlouva

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8829

Název zakázky: Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Zlínský kraj - rámcová smlouva

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 7. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Karel Vít, Ph.D., ředitel odboru implementace fondů EU

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není přiděleno

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vendula Gergelová
  • Telefon: +420 221 922 825
  • E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být doručeny poštou nebo osobně do podatelny ministerstva (v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hodin) na adresu: MPSV ČR Odbor implementace fondů EU, Na poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověřování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče ve Zlínském kraji včetně vzniku a rozvoje nových služeb na podporu pěstounů při výkonu pěstounské péče. Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený nově vzniklý systém fungování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3305785,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy ukončení předmětu plnění: 31. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika - Zlínský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podprobné informace na prokázání kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1.11.2012

Další podmínky:
další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.


 
Uveřejněno: 15. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016