Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Zlínský kraj - rámcová smlouva
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8829
Název zakázky: Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Zlínský kraj - rámcová smlouva
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/04.00008 Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: PhDr. Karel Vít, Ph.D., ředitel odboru implementace fondů EU
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: není přiděleno
- Jméno: Ing. Vendula Gergelová
- Telefon: +420 221 922 825
- E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky musí být doručeny poštou nebo osobně do podatelny ministerstva (v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hodin) na adresu: MPSV ČR Odbor implementace fondů EU, Na poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověřování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče ve Zlínském kraji včetně vzniku a rozvoje nových služeb na podporu pěstounů při výkonu pěstounské péče. Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený nově vzniklý systém fungování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3305785,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy ukončení předmětu plnění: 31. 12. 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika - Zlínský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podprobné informace na prokázání kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1.11.2012
Další podmínky: další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- dodatecne-informace-k-zd-ii_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- k-vyhlaseni-zadavaci-podminky-zlinsky-kraj.zip (1. 5. 2016 02:02)