Zpět

Podklady pro komunikační strategii TA ČR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9884

Název zakázky: Podklady pro komunikační strategii TA ČR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Technologická agentura České republiky

Sídlo zadavatele: Evropská 1692/37, 160 00, Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Luděk Knorr, 234 611 234, knorr@tacr.cz

IČ zadavatele: 72050365

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Kusáková
  • Telefon: 234 611 320
  • E-mail: kusakova@tacr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 7. 2014 09:30

Místo pro podání nabídek:
Technologická agentura České republiky - Podatelna, Evropská 1692/37, 160 00, Praha 6

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je služba mediálního a propagačního charakteru s cílem vytvoření komunikačních konceptů a nových nástrojů pro komunikaci zadavatele a propagaci tématu:

 „Aplikovaný výzkum v ČR a jeho podpora z státního rozpočtu realizovaná prostřednictvím TA ČR“

Dodavatel vytvoří na základě svých úvodních analýz komunikační strategii a připraví návrhy a pilotně vytvoří a odzkouší vhodné komunikační nástroje pro realizace sdělení v těchto ideových rovinách:

a.            Aplikovaný výzkum je jedním z nejdůležitějších nástrojů pozitivního rozvoje českého hospodářství, ekonomiky a společnosti

b.            Státní podpora aplikovaného výzkumu prostřednictvím TA ČR je důsledkem a projevem prozíravého a smysluplného řízení hospodářství a ekonomiky ČR

c.            Ta ČR je vhodným subjektem, který dlouhodobě zajistí svou činností systematickou, cílenou a efektivní podporu aplikovaného výzkumu v ČR s nejvyšší možnou odborností a kvalitou

 

Další jednotlivé úkoly vyvstanou z analýz a zpracované strategie komunikace, a předpokládá se, že vzniknou nové převážně on-line mediatipy, které budou mít potenciál vysoké sledovanosti či vysoké míry zacílení a dopadu na specifickou skupinu recipientů.

 

Bližší specifikace je uvedena v příloze č. 1 Výzvy – Zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta dodání do 30.9.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Technologická agentura České republiky, Evropská 1692/37, 160 00, Praha 6

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnoticí kritéria jsou uvedena v příloze č. 1 – Zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· 1. Základní kvalifikační požadavky • Základní kvalifikační požadavky uchazeč splní, pokud předloží čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, o bezúhonnosti uchazeče, o tom, že uchazeč není v likvidaci ani proti jeho majetku neprobíhá či v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení. Čestné prohlášení je přílohou č. 2 Výzvy k podání nabídek. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační požadavky uchazeč splní předložením: • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán • dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) Profesní kvalifikační požadavky prokáže uchazeč prostou kopií uvedených dokumentů. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni, ve kterém končí lhůta pro podávání nabídek starší 90 dnů. 3. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil formou čestného prohlášení seznam alespoň dvou služeb obdobného charakteru a rozsahu jako je předmět této zakázky, realizovaných za poslední tři roky, přičemž finanční hodnota každé z nich činila alespoň 200.000,-Kč (slovy: dvě stě tisíc korun českých) bez DPH. Vzor tohoto čestného prohlášení je přílohou č. 3 Výzvy k podání nabídek. Zakázkou obdobného druhu a rozsahu se rozumí služba, jejímž předmětem byla odborná analýza koncepce komunikace, tvorba komunikace – například tvorba a provoz on-line medií, dále kreativní řešení, grafické práce a mediální výstupy analogického rozsahu či charakteru. Popis již realizované zakázky musí obsahovat: • identifikační údaje objednatele, jméno a telefonní číslo kontaktní osoby • období realizace zakázky s přesností na měsíce, • stručný popis zakázky, • konečnou cenu zakázky. Zadavatel dále požaduje pro předmět plnění veřejné zakázky níže vymezenou odbornou kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud má pro plnění veřejné zakázky k dispozici min. 2 osoby splňující následující požadavky zadavatele: • praxe v oboru předmětu plnění veřejné zakázky min. 3 roky. Rozsah a požadovanou úroveň této odborné kvalifikace dodavatel prokáže přiložením životopisů alespoň dvou členů realizačního týmu. Kvalifikační požadavky jsou dále specifikovány v Příloze č. 1 – zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být podána ve lhůtě pro podávání nabídek na adresu podatelny zadavatele – Technologická agentura České republiky, Evropská 1692/37, 160 00, Praha 6 v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Veřejná zakázka – Podklady pro komunikační strategii TA ČR – Neotevírat“. Nabídka bude svázána nebo jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v příloze č. 1 – Zadávací dokumentace.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

            Vítězný dodavatel 

  • Název: Taktiq communications s.r.o.
    IČ: 02517116
    DIČ: CZ02517116
    Sídlo: Malá Štupartská 634/7, 110 00  Praha 1- Staré Město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Michal Uryč-Gazda


  • 2. uchazeč
    Název: Naviga4, s.r.o.
    IČ: 26756102
    DIČ: CZ26756102
    Sídlo: Pobřežní 249/46, 186 00  Prha 8

Datum ukončení: 16. 7. 2014


 
Uveřejněno: 29. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016