Podpora odborného vzdělavání zaměstnanců EPLAN Elektric P8
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10076
Název zakázky: Podpora odborného vzdělavání zaměstnanců EPLAN Elektric P8
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: PRESSHYDRAULIKA,s.r.o.
Sídlo zadavatele: Přemyslovců 630/41, 747 07 Opava
- Jméno: Jiří Žurek, 553759701, zurek@presshydraulika.cz
IČ zadavatele: 25842617
DIČ zadavatele: CZ25842617
- Jméno: Josef Mateřanka
- Telefon: 553759704, 606730178
- E-mail: materanka@presshydraulika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Osobně v pracovní dny od 8,00-14,00hod. nebo poštou na adresu sídla zadavatele PRESSHYDRAULIKA,s.r.o., Přemyslovců 630/41, 74707 Opava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
EPLAN Elektric P8- část I
1.den
? představení účastníků a organizační záležitosti
? nastavení pracovní plochy (panely nástrojů, pracovní prostředí...)
? založení projektu
? správa stránek, typy stránek
? kreslení schémat (vkládání symbolů, dialog vlastností symbolu)
? editační funkce (kopírování, přesun...)
? vkládání, editace a formátování textů
? kopírování a přesun stránek
? stránková makra
2. den
? přístrojové bloky
? DIN bloky
? makra (vytvoření, vložení, varianty)
? navigátor přístrojů (správa/úprava prvků pomocí navigátoru)
? křížové odkazy (hl./vedlejší funkce, vícepólové/jednopólové, přehled...)
? funkce pro vyhledání a nahrazení
? výběr artiklů
? device koncept
? Data Portal
? spoje (aktualizace, vizualizace, sledování, barvy, navigátor...)
3. den
? svorky (vlastnosti, číslování, navigátor svorkovnic)
? konektory (definice, úpravy, navigátor konektorů)
? kabely (definice kabelu, vlastnosti, navigátor kabelů)
? kontrolní běhy (správa hlášení, odstranění chyb v projektu)
? vyhodnocení (vytvoření výstupů: titulní list, obsah, plány svorkovnic/kabelů, kusovník)
? volná grafika (funkce grafiky, režim konstrukce, kótování...)
? zálohování dat (posílání projektů e-mailem, zálohování a archivace projektů)
4. den
? PLC (kreslení PLC karet, vyhodnocení, seznamy vstupů a výstupů)
? popisy (vytváření výstupů do TXT a XLS formátu)
? tisk projektů
? export projektu do externích formátů (PDF, DXF/DWG)
? vytváření vícejazyčné dokumentace - překlady (nastavení, úprava slovníku)
? doplnění firemně specifických údajů do rámečku (logo, datová pole,…)
5. den
? závěrečné cvičení
? dotazy účastníků
EPLAN ElektricP8- část II
1.den
? správa projektů
? makra a projekt maker
? vytváření, editace a správa artiklových databází
? 2D osazování montážní plochy
? device koncept (chráněné funkce, předběžný kusovník)
? kabely a stínění
? svorky
2. den
? PLC
? automatické číslování
? revize
? vytváření a editace symbolů
? editace formulářů pro grafické výstupy
? integrace CAE systému EPLAN v2.4 do informačního systému HELIOS
dotazy účastníků
Specifikace školení: Školení EPLAN pro 4 účastníky na 7 dní v sídle společnosti PRESSHYDRAULIKA,s.r.o., rozsah 56 hodin (1 vyučovací hodina 45 minut)Způsob ověření získaných znalosti-závěrečná zkušební test- cvičení, na základě kterých bude vydán Certifikát o absolvování tohoto školení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 290000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9/2014, 11/2014, 12/2014
Místo dodání / převzetí plnění: PRESSHYDRAULIKA,s.r.o., Přemyslovců 630/41, 747 07 Opava
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena ….váha 80%, nejúspěšnější nabídka bude nabídka s nejnižší cenou • Termín – doba plnění ….20%, nejúspěšnější nabídka bude nabídka, která realizuje školení od 6.října 2014 v nejkratším termínu. Způsob hodnocení (dle vzorce): 100 x nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka x váha vyjádřena v % Vítězná nabídka bude ta, která dosáhne nejvyšší počet bodů za všechny kritéria dohromady
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . prohlášení o autorizací provádění těchto školení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem nabídky a nápisem “Neotevírat před termínem otevírání obálek“. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: jazyk český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: zakázkyVe smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.6, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...
Další podmínky: Písemný návrh smlouvy, jako součást nabídky včetně podpisu uchazeče. Smlouva musí obsahovat: - identifikační údaje smluvních stran včetně IČ A DIČ pokud jsou přiděleny - předmět plnění - cenu bez DPH a s DPH a sazba s DPH ( případně informaci, že dodavatel není plátcem DPH) - platební podmínky - lhůta dodání nebo harmonogram plnění - místo dodání nebo výstupu plnění - zavázání se povinnosti umožnit osobám oprávněným k výkonukontroly projektu, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, ato po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: EPLAN ENGINEERING CZ,
IČ: 288 86 381
DIČ: CZ288 86 381
Sídlo: České mládeže 1096, CZ-460 06 Liberec
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Ing. Petr Pospíšil, jednatelPoznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 24. 11. 2014