Zpět

Podpora systému rozvoje interních lektorů BILLA, spol. s r. o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9836

Název zakázky: Podpora systému rozvoje interních lektorů BILLA, spol. s r. o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: BILLA, spol. s r. o.

Sídlo zadavatele: Modletice 67, 251 01 Říčany u Prahy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Hanousek - jednatel společnosti, tel.: 323625111, e-mail: m.hanousek@billa.cz, Ing. Petr Dupal - jednatel společnosti, tel.: 323625111, e-mail: p.dupal@billa.cz

IČ zadavatele: 00685976

DIČ zadavatele: CZ00685976

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lada Duchoňová
  • Telefon: 323625380
  • E-mail: l.duchonova@billa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 5. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
BILLA, spol. s r. o., Monika Menčíková koordinátorka projektu, Modletice 67, 251 01 Říčany u Prahy.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích služeb pro zaměstnance společnosti BILLA, spol. s r. o. Zakázka je zaměřena na zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti BILLA, spol. s r. o.

Cílem tohoto projektu je podpora rozvoje odborných dovedností zaměstnanců a to posílením lektorských, trenérských a manažerských dovedností manažerů a speicalistů v rámci společnosti na různých úrovních řízení.

Za důležitou považujeme provázanost jdnotlivých aktivit a také jejich návaznost na stávající systém vzdělávání zaměstnanců, se kterým bude potenciální dodavatel podrobně seznámen při zahájení spolupráce.

V rámci projektu jsme vyhlašovali již jedno výběrové řízení. V průběhu projektu se ukázala potřeba:

- vyškolení další skupiny zástupkyň hlavních pokladních

- prohloubení školení u skupiny vedoucích prodejen.

Těchto dvou školení se týká toto (doplňující) výběrové řízení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 595000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červenec 2014 - březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Upřesnění prostor ke školení účastníků bude stanoveno na základě dohody dodavatele s odběratelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - 30% jedná se o částku bez DPH za celkovou dodávku. Metodika a obsah seminářů - 30% Bude hodnocen scénář dodaných kurzů a to po stránce použitých aktivit a metodik, časového rozložení, zaměření na tréninkové metody a jejich přizpůsobení daným cílovým skupinám. Dále bude hodnoceno, jakým způsobem bude zajištěna návaznost na školení zátupkyň hlavních pokladních na kurz pro hlavní pokladní a u školení vedoucích prodejen na jejich dřívější kurz. Kvalita studijních materiálů - 10% U dodaných materiálů z ukázkového kuzu bude hodnocena především dlouhodobá použitelnost materiálů pro účasníky kurzu jejich provedení. Aplikovatelnost do praxe - 20% Bude hodnoceno splnění vzdělávacích cílů, provázanost obsahu tréninku s praxí, zpětná vazba a využití pro celkový přínos zadavatele. Bude také ze scénáře a materiálů dodaných k ukázkovému kurzu hodnocena aplikovatelnost poznatků do praxe v podmínkách naší firmy. Kvalita analýzy konkrétních potřeb před zahájením projektu - 10% Budou hodnoceny metordy stupní analýzy, intenzita, kvalita vstupní analýzy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč splní požadavky na prokázání kvalifikace stanovené v §53 zákona 137/2006 Sb.,O veřejných zakázkách. Některé požadavky podle §53 zákona lze prokázat formou čestného prohlášení. uchazeč o VZ předloží: - vžpis z evidence Restříku terstu (v nabídce stačí čestné prohlášení, ale v případě vybrání a pospisu smlouvy je třeba předložit platný výpis k datu podání nabídky) -potvrzení příslušného finančního úřadu - kde nemá v evidenci daní zachycené daňové nedoplatky v ČR, v zemi sídla společnosti, místa podnikaní či bydlišti dodavatele. (v nabídce stačí čestné prohlášení, ale v případě vybrání a podpisu smlouvy je třeba předložit platný dokument k datu podání nabídky). - čestné prohlášení uchazeče, že vůči majektu uchazeče neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů. - čestné prohlášení uchazeče, že není v likvidaci. - čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění ČR, v zemi sídla společnosti, místa podnikání či bydlišti dodavatele. - čestné prohlášení uchazeče, že nebyl v posledních třech letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle §54 písm. d) požadováno prkázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů: pokud dodavatel vykonává tuto činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto soby. - čestné prohlášení uchazeče, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek. - čestné prohlášení uchazeče, že nebyla v posledních třech letech pravomocně udělena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. - potvrzení příslušného orgánu či instituce, že uchazeč nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociálním zabezpečení a příspěbku na státní politiku zaměstnanosti v ČR, v zemi sídla společnosti, místa podnikání či bydlišti dodavatele. (v nabídce stačí čestné prohlášení, ale v případě vybrání a podpisu smlouvy je třeba předložit platný dokument k datu podání nabídky). uchazeč splní požadavky na prokázání kvalifikace stanovené v §54 zákona 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách doložením dokumentů dle tohoto paragrafu. - uchažeč doloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. - uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč předloží v souladu s ustanovením §56 zákona o Veřejných zakázkách, formou referenčních dopisů nebo osvědčení od klientů minimálně 3 reference, které budou dokladovat kvalitní poskytnutí služby uchazečem v oblasti vzdělávání zaměstnanců v posledních 3 letech. Každý z těchto referenčních dopisů - osvědčení se bude vztahovat ke službě uchazeče v oblasti vzdělávání zaměstnanců v oblasti soft skills pro klienta a bude v minimální hodnotě 595.000 Kč bez DPH s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí: přílohou tohoto seznamu musí být: - osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejménu zadavateli, nebo - osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo - smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na jiné straně. Uchazeč předloží seznam (minimálně 3) z oblasti soft skills včetně životopisů, s prokazatelnou praxí v oblasti měkkých dovedností minimálně 5 let.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016