Zpět

Poradenské služby pro obce, benchmarking měst, zpracování analýz a případových studií

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9859

Název zakázky: Poradenské služby pro obce, benchmarking měst, zpracování analýz a případových studií

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Svaz měst a obcí České republiky

Sídlo zadavatele: 5. května 1640/65, Praha 4, 140 21

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaromír Jech, ředitel Kanceláře pro projekty a vzdělávání Telefon: 234 709 742 Email: jech@smocr.cz

IČ zadavatele: 63113074

DIČ zadavatele: CZ63113074

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Václav Kacálek
  • Telefon: 224 232 611
  • E-mail: vaclav.kacalek@akdpp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou doručeny na adresu zástupce zadavatele veřejné zakázky, tzn. Advokátní kancelář Dáňa, Pergl & Partneři, Na Ořechovce 580/4, Praha 6, 162 00.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:


Předmětem veřejné zakázky je poskytování odborných poradenských služeb, zpracování analýz, studií a realizace benchmarkingu.

Zadavatel požaduje, aby dodavatel v rámci zakázky poskytl tyto služby:

  1. poskytl 3-4denní konzultace nejméně 30 městům/obcím v oblasti strategického a finančního řízení, a to ve formě rozvojových záměrů, ekonomických analýz, metodického návrhu, v celkovém rozsahu 100 konzultačních dnů,

  2. vytvořil metodiku benchmarkingu pro srovnání výkonnosti měst ve vybraných oblastech spjatých s jejich samostatnou působností, v minimálním rozsahu 20 stran,

  3. zapojil nejméně 20 měst do benchmarkingu (výstupem bude souhrnná zpráva za celý vzorek a individuální zprávy pro jednotlivá města) a připravil dlouhodobou udržitelnost služby pro roky 2016-2020,

  4. zpracoval analýzy potřeb a priorit měst a obcí nejméně ve dvou vybraných, dosud neřešených samosprávných oblastech, v minimálním rozsahu 50 stran včetně příloh na 1 analýzu,

  5. zpracoval ekonomické analýzy ve vztahu k výkonu samostatné působnosti obcí ve 2 ekonomicky významných oblastech, v minimálním rozsahu 50 stran včetně příloh na 1 analýzu,

  6. zpracoval nejméně 25 případových studií (cca 10 normostran za každou) řešících složité problémy a kauzy z obcí, vybrané po diskuzi se zadavatelem,

  7. zajistil obsahovou a propagační provázanost jím poskytovaných poradenských a analytických služeb s ostatními službami/produkty Projektu.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3365000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba trvání zakázky: 6/2014 - 10/2015 Časový harmonogram plnění: Část 1 - Poradenství: 7/2014 – 10/2015 Část 2 Zpracování analýz potřeb/priorit měst a obcí: 7/2014 – 1/2015 Zpracování ekonomických analýz: 1/2015 – 10/2015 Část 3 - Benchmarking měst: 7/2014 – 10/2015 Část 4 - Vytvoření případových studií Zpracování PS: 7/2014 - 1/2015 Prezentace PS: 2/2015 - 10/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky: sídlo zadavatele: 5. května 1640/65, Praha 4 PSČ: 140 21 a dále jednotlivá místa na území České republiky dle pokynů zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky 50% 2. Návrh řešení veřejné zakázky 50% 2.1. Přístup k řízení a realizaci zakázky a návrh součinnosti se zadavatelem v dílčích částech zakázky 2.2. Struktura klíčových výstupů zakázky 2.3. Zpracování vzorové případové studie dle zadání 2.4. Rámcový návrh metodiky provedení benchmarkingu 2.5. Způsob provedení požadovaných analýz (metodologie)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Blíže viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu, a to v Krycím listu, který je přílohou Zadávací dokumentace.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena pouze v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Viz Návrh Smlouvy, který je přílohou Zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Podlimitní veřejná zakázka na služby je zadávána ve zjednodušeném podlimitním řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Další podmínky:
Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace včetně příloh je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilSMOCR

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MEPCO, s.r.o.
    IČ: 27143643
    DIČ: CZ27143643
    Sídlo: Spálená 108/51, 110 00 Praha 1 Nové Město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. David Koppitz
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ: CZ26954770
    Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno

  • 3. uchazeč
    Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

    4. uchazeč
    Název:Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
    IČ: 26187639
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo: Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8

 

  • 5. uchazeč
    Název: BNV Consulting, s.r.o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Melantrichova 970/17, 110 00 Praha 1 Staré Město

 

Datum ukončení: 17. 7. 2014


 
Uveřejněno: 16. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016