Zpět

Poskytování sociálních služeb v Sociálním centru Kamínek, Chomutov

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10427

Název zakázky: Poskytování sociálních služeb v Sociálním centru Kamínek, Chomutov

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 2. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Chomutov

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Marcela Kukiová, 474637243, m.kukiova@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Marcela Kukiová
  • Telefon: 474637243
  • E-mail: m.kukiova@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeč je povinen podat nabídku osobně nebo zaslat poštou na adresu Magistrát statutárního města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby, konkrétně realizace služeb nízkoprahového zařízení pro děti a mládež ve věku od 15 do 26 let a realizace sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi.

Předmět plnění veřejné zakázky je vymezen vzorem smlouvy pro každou část veřejné zakázky. Vzory smluv jsou přílohou č. 9 a č. 10 této zadávací dokumentace.

Veřejná zakázka je rozdělena do 2 částí v souladu s § 98 zákona a to následujícím způsobem:

1. část - Realizace služeb nízkoprahového zařízení pro děti a mládež (dále jen "NZDM")

2. část - Realizace služeb sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (dále jen "SAS")

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 13091081,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
6.4.2015/1.6.2015 - 31.12.2018/43 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění předmětu této veřejné zakázky je Sociální centrum Kamínek, Školní pěšina 5249, 430 04 Chomutov.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Kvalita, inovativnost a kreativita Rámcového programu eventu

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 11. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016