Zpět

Poštovní služby IV.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10049

Název zakázky: Poštovní služby IV.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
  • Telefon: +420 778 447 786
  • E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poštovních služeb. Jedná se především o odvoz poštovních zásilek podávaných zadavatelem a doručení těchto zásilek ostatním subjektům.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578161,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky, resp. příslušné části veřejné zakázky, je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky, resp. její příslušné části, nedosáhne předpokládané hodnoty veřejné zakázky

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč bez DPH za předpokládaný rozsah plnění veřejné zakázky. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož nabídková cena bude nejnižší.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů. Blíže viz výzva k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Každý uchazeč je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud uchazeč poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: EDM (Entre Direct Marketing), s.r.o.
    IČ: 61057509
    DIČ: CZ61057509
    Sídlo: Chodoveckém nám. 8, 141 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Kadlec, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 12. 9. 2014


 
Uveřejněno: 25. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016