Poštovní služby IV.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10049
Název zakázky: Poštovní služby IV.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/C8.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2 příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00020 Rozvoj poradenství poskytovaného ÚP pro cizince příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/3.1.00/04.00010 Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poštovních služeb. Jedná se především o odvoz poštovních zásilek podávaných zadavatelem a doručení těchto zásilek ostatním subjektům.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578161,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky, resp. příslušné části veřejné zakázky, je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky, resp. její příslušné části, nedosáhne předpokládané hodnoty veřejné zakázky
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč bez DPH za předpokládaný rozsah plnění veřejné zakázky. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož nabídková cena bude nejnižší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů. Blíže viz výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Každý uchazeč je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud uchazeč poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-predpokladany-rozsah-predmetu-plneni_1_2.xlsx (2. 5. 2016 15:14)
- priloha-c.-2-cenova-struktura_1_2_3_4.docx (2. 5. 2016 15:14)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12.pdf (2. 5. 2016 15:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: EDM (Entre Direct Marketing), s.r.o.
IČ: 61057509
DIČ: CZ61057509
Sídlo: Chodoveckém nám. 8, 141 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Kadlec, jednatel
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 9. 2014