Zpět

Práce s informačním systémem Byznys VR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10481

Název zakázky: Práce s informačním systémem Byznys VR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VN machinery s.r.o.

Sídlo zadavatele: Legionářská 87, 667 01 Židlochovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Václav Nečas necas@vn-stoje.cz +420 777 856 027

IČ zadavatele: 28297644

DIČ zadavatele: CZ28297644

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Andrea Nečasová
  • Telefon: 604 800 109
  • E-mail: necasova@vn-stroje.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2015 10:33

Místo pro podání nabídek:
VN machinery s.r.o. Nádražní 919 667 01 Židlochovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Vzdělávací aktivita:

 

Skladové procesy v návaznosti na ostatní moduly ERP systému BVR

 

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

10 zaměstnanců

 

celkem 168 hodin

 

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Předpokládaný termín: květen 2015 - červen 2015

 

 

 

Výstupem aktivity bude Osvědčení o absolvování školení. 

 

Předmětem zakázky je školení zaměstnanců v odborných znalostech. Jedná se o vzdělání s cílem prohloubit kvalifikaci zaměstnanců realizací kurzu „Skladové procesy v návaznosti na ostatní moduly ERP systému BVR“.

 

 

 

Učební osnova by měla obsahovat:

  • počáteční stavy skladů 

  • příjem od dodavatelů a ze středisek
  • výdej odběratelům a střediskům

  • více skladů a měrných jednotek

  • tvorba prodejních cen, automatické přecenění

  • definice smluvních cen v závislosti na obchodním partnerovi, sortimentu a čase

  • tisk příjemky, výdejky, dodacích listů
  • vystavení faktury z výdejky - zápis do knihy faktur
  • vystavení pokladního dokladu z výdejky

  • přehled pohybu sortimentu

  • sledování skutečné marže

  • inventurní soupisy,

  • aktualizace nákupních cen - dodatečná změna nákupních cen

  • účetní likvidace pohybu sortimentu

  • rezervace přímo a dle objednávky

  • evidence a realizace objednávek

  • váhový průměr

  • obraty zásob a obrátkovost

  • karta materiálů

  • karta objednávek a rezervace

  • nabídky a adresná rezervace

  • uživatelský tvar dokladů

  • normativ zásob

  • tisk pokladního lístku

  • sledování sériových čísel

  • zákaz zobrazení nákupních cen

  • množstevní slevy
  • vyskladnění materiálu na výrobek (kusovníky)

  • automatické číslování sortimentu)

  • váhový průměr, FIFO, pevné nákupní ceny

  • zpracování nákupních ceníků

  • zákon o obalech

  • obalové konto, recyklační poplatky

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Nabídky musí být podány a doručeny do 3. 4. 2015 do 12:00 hodin. U nabídek zasílaných poštou je rozhodující datum a čas doručení. Nabídky doručené po lhůtě pro doručení nebudou akceptovány.

Místo dodání / převzetí plnění:
VN machinery s.r.o. Nádražní 919 667 01 Židlochovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1. Nabídková cena bez DPH – váha 60% 2. Způsob a kvalita poskytování požadované služby – 40% Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých kritérií nabídek zadavatel stanoví výsledné pořadí. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Způsob hodnocení nabídek, vzorce pro hodnocení. Ad 1. – dílčí hodnotící kritérium „Nabídková cena bez DPH“: Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. Vzorec pro hodnocení: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ----------------------------------------------------- x váha v % cena (hodnota) hodnocené nabídky Ad 2. – dílčí hodnotící kritérium „Způsob a kvalita poskytované služby“: V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody výuky i školící pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Vzorec hodnocení: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů předložit: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti vše v originálech – ne starších 90 dnů Uchazeč pro prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů musí předložit: • doklad o odborné kvalifikaci lektorů • referenční list, že má minimálně pět realizovaných projektů obdobného charakteru a rozsahu

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v jednom originálu a bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a svázána včetně příloh. Nabídku uchazeč podá v neprůhledné a zalepené obálce označené názvem zakázky a slovem „NEOTVÍRAT!“ Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: - Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ (pokud jsou přiděleny), - Předmět plnění - Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH - Platební podmínky - Harmonogram plnění - Místo plnění Uchazeč ve své nabídce použije následující pořadí dokumentů: 1. Obsah nabídky 2. Prokázání splnění technické kvalifikace 3. Podepsaný návrh Smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Smlouva musí po obsahové stránce odpovídat obsahu nabídky uchazeče. Pokud Smlouva nebude odpovídat ostatním částem nabídky uchazeče, bude tato skutečnost důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče. Pokud jedná jménem či za uchazeče jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí návrhu Smlouvy plná moc opravňující tuto osobu k jednání. Tato plná moc musí být předložena v originále nebo v úředně ověřené kopii. 4. Krycí list nabídky, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel určuje následující obchodní a platební podmínky: - Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného dokladu (faktury) se splatností 30 dnů - Místem školení budou prostory společnosti VN machinery s.r.o., Nádražní 919, 667 01 Židlochovice Dodavatel se zavazuje zajistit prokazatelnou denní evidenci účastníků školení (docházka, obsah školení). Dodavatel se zavazuje vystavit absolventům Osvědčení.


 
Uveřejněno: 19. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016