Příprava Ministerstva zdravotnictví na certifikaci ISO 9001 a ISO 27001
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7158
Název zakázky: Příprava Ministerstva zdravotnictví na certifikaci ISO 9001 a ISO 27001
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2011
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/48.00053 Zavedení systému kvality a systému řízení ochrany informací na MZČR příjemce: Ministerstvo zdravotnictví
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4
- Jméno: Ing. Fares Shima, ředitel odboru informatiky, 224 972 774, fares.shima@mzcr.cz
IČ zadavatele: 00024341
DIČ zadavatele: 000000
- Jméno: JUDr. Marcela Rohlíková
- Telefon: 224972191
- E-mail: marcela.rohlikova@mzcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 7. 2011 14:00
Místo pro podání nabídek: podatelna zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je analýza současného stavu procesních mechanismů a zavedení systému řízení kvality a bezpečnosti v rámci celé organizační struktury MZ, čímž jsou chápány organizace: Česká republika – Ministerstvo zdravotnictví včetně organizačních složek státu v přímé řídící působnosti MZ ČR - Ústavu zdravotnických informací a statistiky České republiky (dále jen ÚZIS) a Koordinačního střediska pro resortní zdravotnické informační systémy (dále jen KSRZIS).
V případě KSRZIS bude provedena úprava systému řízení v návaznosti na zásadní změny informačních systémů a jimi podporovaných procesů ve vazbě na realizovaný projekt „Úprava rezortních registrů a konsolidace rezortních dat (eREG) v návaznosti na základní registry veřejné správy“. Plánované úpravy ICT se týkají všech tří organizací.
Seznam pracovišť je uveden v Příloze č. 1 v zadávací dokumentaci.
Více viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od srpna/září 2011 do doby ukončení plnění
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele nebo sídlo vybrané OSS (KSRZIS, ÚZIS). Více viz zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel, který podá nabídku do zadávacího řízení, je povinen prokázat splnění kvalifikace v rozsahu a způsobem vymezeným v zadávací dokumentace. Dodavatel je povinen prokázat splnění uvedené kvalifikace doložením vyžadovaných dokladů. Doklady prokazující splnění kvalifikace musejí být zadavateli doručeny společně s nabídkou dodavatele, a to nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Více viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Více viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Více viz zadávací dokumentace
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Více viz zadávací dokumentace
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4.
Další podmínky: Více viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- zadavaci-dokumentace-final-podepsana.pdf (29. 4. 2016 03:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Versa Systems s.r.o.
IČ: 25891883
DIČ:
Sídlo: Hájkova 763/7, 702 00 Ostrava - Přívoz
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: XEOS, spol. s.r.o.
IČ: 25342525
DIČ:
Sídlo: Ohradní 1443/24b, 140 00 Praha 4 - 3. uchazeč
Název: RELSIE spol. s.r.o.
IČ: 62417339
DIČ:
Sídlo: Na Stárce 12, 150 00 Praha 5
Datum ukončení: 31. 10. 2011