Proč zrovna já? III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9638
Název zakázky: Proč zrovna já? III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00
- Jméno: Mgr. Jaromír Kašpar, AREA 2000 s.r.o., Středisko Tender Consulting, Riegrova 46, 572 01 Polička, +420 461 721 749, +420 725 735 521, j.kaspar@area2000.cz
IČ zadavatele: 708 88 060
DIČ zadavatele: /
- Jméno: PhDr. Jana Libíčková
- Telefon: 224424414
- E-mail: jlibickova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Probační a mediační služba, Hybernská 18, 110 00 Praha 1, nebo podat osobně v pracovních dnech v době od 8:30 hod. do 14:30 hod. (v pátek jen do 13:30). V poslední den lhůty do 10:00 hodin. Lhůta pro podání nabídek končí dne 22. 4. 2014 v 10.00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení jsou poradenské a doprovodné aktivity pro oběti trestných činů, které se týkají poskytování osobního poradenství včetně uplatňování postupů restorativní justice, poskytování právních informací, dále telefonické poradenství, internetové poradenství, doprovázení obětí trestného činu v rámci trestního řízení, (například k soudu, na policii, nebo na jiné úřady či veřejné instituce včetně zařízení poskytující sociální služby), vedení evidence v rámci poradenství včetně související administrace poskytovaných služeb zejména zpracovávání zpráv a přehledů pro zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10836000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 31.8.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Části jsou rozděleny podle místního rozdělení následovně podle toho, ve kterých městech budou předmětné služby poskytovány: 1. část: České Budějovice 2. část: Žďár nad Sázavou 3. část: Pelhřimov 4. část: Jihlava 5. část: Třebíč 7. část: Karlovy Vary 8. část: Rokycany 9. část: Mladá Boleslav 10. část: Kutná Hora 12. část: Svitavy 13. část: Šumperk 14. část: Náchod 16. část: Brno 17. část: Uherské Hradiště 18. část: Zlín 19. část: Vsetín 20. část: Olomouc 22. část: Opava 23. část: Frýdek-Místek 24. část: Havířov 25. část: Karviná Části 6. (Plzeň), 11. (Hradec Králové), 15. (Pardubice) a 21. (Ostrava) již byly zadány v zadávacím předchozím řízení).
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je: • Nejnižší nabídková cena ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona. Hodnocena bude cena bez DPH. Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace). Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami. Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná«! Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise v každé části prostého seřazení nabídek dle nabídkové ceny bez DPH od nejnižší po nejvyšší, přičemž jako nejvhodnější bude označena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikační dokumentace upravuje podrobným způsobem vymezení a způsob prokázání kvalifikačních předpokladů. Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele stanovených v souladu se zákonem je předpokladem uzavření smlouvy. Kvalifikační dokumentace je samostatnou částí této zadávací dokumentace (Příloha č. 5 - Kvalifikační dokumentace).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v písemné formě a v českém jazyce v souladu se zněním zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel uvítá, bude-li nabídka vedle originálního vyhotovení předložena rovněž v jedné kopii. Součástí originálu nabídky bude i CD s elektronickou verzí nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede informace v požadované v krycím listu nabídky
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ Verze 1.9 s platností od 1. 1. 2014.
Další podmínky: Zadávací dokumentace spolu s přílohami je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMsp.
Soubory ke stažení:
- zd-esf.zip (2. 5. 2016 12:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Pro část 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25) VZ byl vybrán dodavatel. Do částí 5 a 13 VZ nebyly ve lhůtě pro podání nabídek doručeny žádné nabídky, proto byly tyto části VZ zrušeny.
ČÁST 1:
· Vítězný dodavatel
Název: In IUSTITIA, o.s.
IČ: 26569655
DIČ: CZ26569655
Sídlo: Rybná 24, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Kalibová
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
- 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
ČÁST 2:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 4:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 7:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 8:
- Vítězný dodavatel
Název: Diakonie ČCE Středisko Západní Čechy
IČ: 45331154
DIČ: CZ45331154
Sídlo: Prokopova 207/25, 301 00 Plzeň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Petr Neumann
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 9:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 10:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 12:
- Vítězný dodavatel
Název: Centrum J. J. Pestalozziho, o.p.s.
IČ: 25918974
DIČ: CZ25918974
Sídlo: Štěpánkova 108, 537 01 Chrudim
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dr. Pavel Tvrdík
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 14:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 16:
· Vítězný dodavatel
Název: In IUSTITIA, o.s.
IČ: 26569655
DIČ: CZ26569655
Sídlo: Rybná 24, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Kalibová
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
- 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
ČÁST 17:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
ČÁST 18:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 19:
· Vítězný dodavatel
Název: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
IČ: 25909614
DIČ: CZ25909614
Sídlo: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Michal Trčálek
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
ČÁST 20:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
ČÁST 22:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 23:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 24:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
ČÁST 25:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ: CZ659 98 642
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 24. 7. 2014