Zpět

Proč zrovna já? III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9638

Název zakázky: Proč zrovna já? III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jaromír Kašpar, AREA 2000 s.r.o., Středisko Tender Consulting, Riegrova 46, 572 01 Polička, +420 461 721 749, +420 725 735 521, j.kaspar@area2000.cz

IČ zadavatele: 708 88 060

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Jana Libíčková
  • Telefon: 224424414
  • E-mail: jlibickova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Probační a mediační služba, Hybernská 18, 110 00 Praha 1, nebo podat osobně v pracovních dnech v době od 8:30 hod. do 14:30 hod. (v pátek jen do 13:30). V poslední den lhůty do 10:00 hodin. Lhůta pro podání nabídek končí dne 22. 4. 2014 v 10.00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení jsou poradenské a doprovodné aktivity pro oběti trestných činů, které se týkají poskytování osobního poradenství včetně uplatňování postupů restorativní justice,  poskytování právních informací, dále telefonické poradenství, internetové poradenství, doprovázení obětí trestného činu v rámci trestního řízení, (například k soudu, na policii, nebo na jiné úřady či veřejné instituce včetně zařízení poskytující sociální služby), vedení evidence v rámci poradenství včetně související administrace poskytovaných služeb zejména zpracovávání zpráv a přehledů pro zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10836000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 31.8.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Části jsou rozděleny podle místního rozdělení následovně podle toho, ve kterých městech budou předmětné služby poskytovány: 1. část: České Budějovice 2. část: Žďár nad Sázavou 3. část: Pelhřimov 4. část: Jihlava 5. část: Třebíč 7. část: Karlovy Vary 8. část: Rokycany 9. část: Mladá Boleslav 10. část: Kutná Hora 12. část: Svitavy 13. část: Šumperk 14. část: Náchod 16. část: Brno 17. část: Uherské Hradiště 18. část: Zlín 19. část: Vsetín 20. část: Olomouc 22. část: Opava 23. část: Frýdek-Místek 24. část: Havířov 25. část: Karviná Části 6. (Plzeň), 11. (Hradec Králové), 15. (Pardubice) a 21. (Ostrava) již byly zadány v zadávacím předchozím řízení).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je: • Nejnižší nabídková cena ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona. Hodnocena bude cena bez DPH. Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace). Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami. Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná«! Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise v každé části prostého seřazení nabídek dle nabídkové ceny bez DPH od nejnižší po nejvyšší, přičemž jako nejvhodnější bude označena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikační dokumentace upravuje podrobným způsobem vymezení a způsob prokázání kvalifikačních předpokladů. Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele stanovených v souladu se zákonem je předpokladem uzavření smlouvy. Kvalifikační dokumentace je samostatnou částí této zadávací dokumentace (Příloha č. 5 - Kvalifikační dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné formě a v českém jazyce v souladu se zněním zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel uvítá, bude-li nabídka vedle originálního vyhotovení předložena rovněž v jedné kopii. Součástí originálu nabídky bude i CD s elektronickou verzí nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede informace v požadované v krycím listu nabídky

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ Verze 1.9 s platností od 1. 1. 2014.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace spolu s přílohami je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMsp.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Pro část 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25) VZ byl vybrán dodavatel. Do částí 5 a 13 VZ nebyly ve lhůtě pro podání nabídek doručeny žádné nabídky, proto byly tyto části VZ zrušeny. 

ČÁST 1:

·         Vítězný dodavatel
Název: In IUSTITIA, o.s.

IČ: 26569655
DIČ: CZ26569655
Sídlo: Rybná 24, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Kalibová
Poznámka k dodavateli:

    • 2. uchazeč
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00

    • 3. uchazeč
      Název: Everesta, s.r.o.
      IČ: 25014650
      DIČ: CZ25014650
      Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

 

ČÁST 2:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

 

ČÁST 3:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 4:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 7:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 8:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Diakonie ČCE Středisko Západní Čechy
      IČ: 45331154
      DIČ: CZ45331154
      Sídlo: Prokopova 207/25, 301 00 Plzeň
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Petr Neumann
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 9:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 10:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 12:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Centrum J. J. Pestalozziho, o.p.s.
      IČ: 25918974
      DIČ: CZ25918974
      Sídlo: Štěpánkova 108, 537 01 Chrudim
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dr. Pavel Tvrdík
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 14:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 16:

·         Vítězný dodavatel
Název: In IUSTITIA, o.s.
IČ: 26569655
DIČ: CZ26569655
Sídlo: Rybná 24, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Kalibová
Poznámka k dodavateli:

    • 2. uchazeč
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00

    • 3. uchazeč
      Název: Everesta, s.r.o.
      IČ: 25014650
      DIČ: CZ25014650
      Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

ČÁST 17:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

    • 2. uchazeč
      Název: Everesta, s.r.o.
      IČ: 25014650
      DIČ: CZ25014650
      Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

ČÁST 18:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 19:

·         Vítězný dodavatel
Název: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
IČ: 25909614
DIČ: CZ25909614
Sídlo: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Michal Trčálek
Poznámka k dodavateli:

 

    • 2. uchazeč
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00

ČÁST 20:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

    • 2. uchazeč
      Název: Everesta, s.r.o.
      IČ: 25014650
      DIČ: CZ25014650
      Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

ČÁST 22:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

ČÁST 23:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

 

ČÁST 24:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

    • 2. uchazeč
      Název: Everesta, s.r.o.
      IČ: 25014650
      DIČ: CZ25014650
      Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

ČÁST 25:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Asociace občanských poraden 
      IČ: 659 98 642
      DIČ: CZ659 98 642
      Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Stanislav Skalický
      Poznámka k dodavateli:

 

 

 

Datum ukončení: 24. 7. 2014


 
Uveřejněno: 3. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016