Zpět

Profesní růst zaměstnanců ALMA PNEU s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9067

Název zakázky: Profesní růst zaměstnanců ALMA PNEU s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: ALMA PNEU s.r.o.

Sídlo zadavatele: 742 42 Šenov u Nového Jičína, Malostranská 586

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Radek Indrák, tel. 777 790 500, indrak@almapneu.cz

IČ zadavatele: 25392344

DIČ zadavatele: CZ25392344

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Kovačíková
  • Telefon: 777 790 512
  • E-mail: oplzzprojekt@almapneu.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
742 42 Šenov u Nového Jičína, Malostranská 586

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Podrobná specifikace předmětu zakázky je obsažena v zadávací dokumentaci.

Předmětem zakázky je realizace 15 vzdělávacích kurzů:

12 specifických kurzů z oblasti technologie a obsluhy strojů při studeném protektorování pneumatik

1 IT kurz

1 kurz z oblasti komunikace

1 kurz z oblasti řízení logistiky

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 641500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2013 až červenec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
- výrobní hala a vhodné prostory společnosti ALMA PNEU s.r.o., Malostranská 586, 742 42 Šenov u Nového Jičína - pronajaté školící prostory zajištěné Zadavatelem mimo prostory společnosti ALMA PNEU s.r.o. v rámci Moravskoslezského kraje. Podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení zakázek je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritérium 1: Nabídková cena – 85% Dílčí hodnotící kritérium 2: Metody a formy výuky – 15% Podrobné informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Za uchazeče, který splňuje požadavky na prokázání kvalifikace, je považován takový, který doloží: - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné podobné evidence, pokud je v ní zapsán – prostá kopie dokumentu, který nesmí být starší 90 dnů. - Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - prostá kopie dokumentu. - Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. - Jmenný seznam školitelů dokladující schopnost uchazeče zajistit realizaci zakázky. Prokazatelnou profesní kvalifikaci školitelů doloží prostřednictvím jejich CV a výpisu předchozích lektorských zkušeností.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být předložena v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, a dále s uvedenou kontaktní adresou uchazeče pro případ vrácení nabídky v případě pozdního doručení. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Specifikace dalších požadavků na písemnou formu nabídky je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon, kontaktní a e-mailovou adresu. Tyto údaje vyplní v krycím listu nabídky.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
- Uchazeč musí podat nabídku na předmět zakázky jako celek. - Zadavatel nepřipouští částečné ani variantní řešení. - Uchazeč předloží podepsaný návrh Smlouvy – viz příloha č. 1 zadávací dokumentace. - Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. - V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást uchazeči dotazy. Dotaz, musí být zadavateli doručen nejpozději 5 pracovních dnů před lhůtou pro podání nabídek. Zadavatel je povinen odpovědět na dotaz ve lhůtě 4 pracovních dnů a zaslat text dotazu spolu s odpovědí všem uchazečům, kterým byla výzva odeslána.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: TERATON CZ, s.r.o.
    IČ: 268 29 363
    DIČ: CZ26829363
    Sídlo: Výstavní 2510/10, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Horák

Datum ukončení: 25. 10. 2013


 
Uveřejněno: 9. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016