Zpět

Prohloubení a rozšíření odborností žadatele a partnerů, pracovníků charity

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10548

Název zakázky: Prohloubení a rozšíření odborností žadatele a partnerů, pracovníků charity

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Charita Svaté rodiny Luhačovice

Sídlo zadavatele: Hradisko 100, 763 26 Luhačovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Semelová, DiS., Telefon: +420577132355, Email: lenka.semelova@luhacovice.charita.cz.

IČ zadavatele: 73633071

DIČ zadavatele: CZ73633071

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Helena Máčalová
  • Telefon: +420577132355
  • E-mail: helena.macalova@luhacovice.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 5. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Doručení poštou nebo osobně: Charita Svaté rodiny Luhačovice, Hradisko 100,76326 Luhačovice.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Další vzdělávání pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků v akreditovaném vzdělávacím programu podle zákona č. 108/2006 Sb. Cílem je prohloubení a rozšíření odborností pracovníků žadatele a partnerů, kteří napomáhají sociální integraci cílovým skupinám absolvováním dalšího odborného vzdělávání pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a odborného vzdělávání vedoucích pracovníků v akreditovaném kurzu. Zvýšení stávající úrovně znalostí a dovedností povede ke zkvalitnění profesionálního přístupu ke klientům s cílem poskytovat kvalitní, odborné a etické služby.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 81600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.-19. června 2015, termín realizace je závazný

Místo dodání / převzetí plnění:
Luhačovice 763 26, Luhačovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 100%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 dnů ve formě prosté kopie) · Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (ve formě prosté kopie) • Čestné prohlášení (součást zadávací dokumentace) podepsané statutárním zástupcem oprávněným jednat za uchazeče, že uchazeč: - není trestně stíhán - nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin - nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení - na jeho majetek není prohlášen konkurs nebo návrh na prohlášení konkurzu - není v likvidaci - nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště - nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště • Akreditace - kurz musí být akreditován MPSV ČR; dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu doložením certifikátu o akreditaci kurzu. Certifikáty o akreditaci MPSV předloží dodavatel v prosté kopii. • Lektor dodavatele musí mít VŠ vzdělání a min. tříletou profesní praxi v oblasti tematicky obdobné vzdělávacímu kurzu a současně tříletou zkušenost s aktivní lektorskou činností; splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dodavatel prokáže VŠ diplomem (postačí prostá kopie) a strukturovaným profesním životopisem lektora.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, ze dne 2.3.2015 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Do výběrového řízení nebyla podána žádná nabídka, z tohoto důvodu bylo Rozhodnutí zadavatele dle Zákona 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách podle § 84 odst. 1 písm. a) zadávací řízení zrušeno.

Datum ukončení: 19. 5. 2015


 
Uveřejněno: 6. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016