Zpět

Prohloubení kvalifikace zaměstnanců společnosti Zanini CZ, s.r.o. v oblasti TECHNOLOGIE VÝROBY PLASTOVÝCH DÍLŮ V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU PRO DĚLNICKÉ PROFESE

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10565

Název zakázky: Prohloubení kvalifikace zaměstnanců společnosti Zanini CZ, s.r.o. v oblasti TECHNOLOGIE VÝROBY PLASTOVÝCH DÍLŮ V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU PRO DĚLNICKÉ PROFESE

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Zanini CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha, U Habrovky 247/11, PSČ: 140 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Torras Torras Joan Miquel, 474 359 000, hr@cz.zanini.com Torras Torras Francesc, 474 359 000, hr@cz.zanini.com

IČ zadavatele: 27257045

DIČ zadavatele: CZ27257045

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Blanka Pivovarníková
  • Telefon: 474359002
  • E-mail: bpivovarnikova@cz.zanini.com

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2015 11:00

Místo pro podání nabídek:
Zanini CZ, s.r.o. Královský Vrch 1987 432 01 Kadaň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedeného odborného školení pracovníků společnosti Zanini CZ, s.r.o. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace:

Název: TECHNOLOGIE VÝROBY PLASTOVÝCH DÍLŮ V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU PRO DĚLNICKÉ PROFESE

53 osob, 40 hodin (45min)

Bližší specifikace kurzů zakázky a způsobu plnění je obsažena v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.


Zakázku nelze dělit na dílčí části. Zadavatel nepřipouští plnění pomocí subdodavatele. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 487600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od června 2015 do konce srpna 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorách zadavatele či v prostorách určených zadavatelem (Kadaň): Zanini CZ, s.r.o. Královský Vrch 1987 432 01 Kadaň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. Cena s váhou 40% Hodnocena bude celková cena nabídky bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena bez DPH. Nejnižší nabídkové ceně bude přiřazena bodová hodnota 100. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky (dále jen „bodová hodnota nabídky“). Bodová hodnota nabídky bude násobena vahou kritéria pro každou nabídku (dále jen „body za kritérium“). 2. Návrh obsahu školení, metodologie výuky a aplikovatelnost do praxe s váhou 40% Hodnocen bude komplexní a detailní koncept vzdělávání - návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod forem výuky, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, zastoupení praktické formy výuky a aplikovatelnosti poznatků do praxe. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby s váhou 20% Hodnocen bude způsob získání a vyhodnocení zpětné vazby od účastníků a vyhodnocení plnění cílů vzdělávacích programů. Současně bude v rámci tohoto kritéria hodnocena vzorová hodnotící zpráva a formulář hodnocení kurzu pro účastníky. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Body za všechna ohodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získala nejvíce bodů je nabídkou vítěznou. Bližší údaje v Zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání Bližší údaje v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Bližší údaje v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Obsahuje Zadávací dokumentace.


 
Uveřejněno: 14. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016