Zpět

Průmyslové inženýrství

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9350

Název zakázky: Průmyslové inženýrství

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Kermi s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dukelská 1427, 349 01 Stříbro

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Holeček, tel.: 374 611 110, e-mail: Holecek.Petr@Kermi.cz

IČ zadavatele: 64832279

DIČ zadavatele: CZ64832279

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eliška Romanová
  • Telefon: 374611272
  • E-mail: Romanova.Eliska@Kermi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Doporučeně poštou na adresu: Kermi s.r.o., Dukelská 1427, 349 01 Stříbro

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Studijní program Průmyslové inženýrství je roční ucelený kurz, který doplňuje vzdělání o základy stejnojmenného oboru a rozšiřuje ho o komplexní souhrn odborných znalostí a praktických dovedností.

 

Průmyslové inženýrství je multidisciplinární obor, který řeší aktuální potřeby podniků a kombinuje technické znalosti inženýrských oborů s poznatky z podnikového řízení a jejich pomocí racionalizuje, optimalizuje a zefektivňuje výrobní i nevýrobní podnikové procesy. Obor se systematicky zabývá metodologií orientovanou na projektování, plánování, zavádění a zlepšování průmyslových procesů (nejen výrobních) s cílem zajistit jejich vysokou efektivitu a konkurenceschopnost. Do praxe se aplikuje prostřednictvím projektů orientovaných na efektivnější fungování integrovaných a komplexních systémů lidí, informací, strojů, materiálů a energií s cílem zabránit jejich plýtvání a dosáhnout co nejvyšší produktivity.

 

Kurzu se účastní: 3 vedoucí provozu a 1 směnový mistr.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 560000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín realizace leden - prosinec 2014. Minimální rozsah vyučovacích hodin 216 , vyuč. hodina má 60 minut.

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící prostory zajistí dodavatel

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena (bez DPH) – 50% Kvalita nabízených služeb, metodika výuky, organizace a technické zajištění, zpětná vazba – 50%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude doručena v zalepené obálce. Obálka bude dodána formou poštovní zásilky na adresu zadavatele. Přední stranu obálky uchazeč označí heslem: Výběrové řízení – Průmyslové inženýrství - NEOTVÍRAT. V nabídce musí být uvedeno, co vše nabízená cena obsahuje. V nabídce bude uvedena konkrétní specifikace, tzn. tématické okruhy - osnova výuky, hodinový rozsah, časový harmonogram.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: API - Akademie produktivity a inovací
    IČ: 27382133

    DIČ: 27382133
  • Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Denisa Pavelková

Datum ukončení: 11. 12. 2013


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016