Zpět

Publicita

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9911

Název zakázky: Publicita

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra ČR

Sídlo zadavatele: Nad Štolou 3, 170 00, Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Iveta Kučerová , +420974818642, iveta.kucerova@mvcr.cz

IČ zadavatele: 00007064

DIČ zadavatele: CZ00007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Roman Iščuk
  • Telefon: 731519247
  • E-mail: roman.iscuk@mvcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
el.tržiště Tendermarket

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění publicity v rámci projektu „Efektivní rozvoj a posilování kompetencí lidských zdrojů“, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/A3.00005, který je spolufinancován z Evropské unie (EU), Evropského sociálního fondu (ESF) prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“) a státního rozpočtu České republiky. Bližší specifikace VZ je uvedena v příloze č.1 výzvy

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 142931,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta, do kdy je uchazeč vázán svou nabídkou: 15.8.2014 Lhůta pro dodání plnění: 29.8.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha - náměstí Hrdinů 1634/3, 140 00 Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč dodá čestné prohlášení, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 a profesní kvalifikační předpoklady dle § 54, písm. a), b) zákona o veřejných zakázkách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v elektronické podobě prostřednictvím el.tržiště Tendermarket.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: ČJ

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10

Další podmínky:
Zadavatel doporučuje sestavení nabídky dle následujícího pořadí se zachováním číslování a dělení, včetně očíslování jednotlivých stran takto: I.Čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z jehož obsahu bude zřejmé, že uchazeč splňuje kvalifikační předpoklady dle § 53 a § 54, písm.a),b) ZVZ požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci. II. Doplněný vzorový Návrh smlouvy podepsaný kvalifikovaným elektronickým podpisem osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče uvedený v příloze č. 2 zadávací dokumentace. Doložený doplněný návrh smlouvy musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentací a uchazečem doloženou nabídkou. V návrhu smlouvy uchazeč doplní především nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 13. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016