Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10123
Název zakázky: Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1
- Jméno: PaedDr. Jitka Čádová 734 353 614 jcadova@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 70888060
DIČ zadavatele: není plátce DPH
- Jméno: Mgr. Dagmar Halaštová
- Telefon: 777 469 848
- E-mail: dhalastova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 10. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: TENDERMARKET
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a dodání propagačních předmětů blíže specifikovaných v příloze č. 1 této výzvy, určených k propagaci související s činností zadavatele, a to zejm. s realizací projektu Posílení vedení a řízení v PMS ČR, reg. číslo CZ.1.04/4.1.00/B6.00020, Proč zrovna já?, reg. číslo CZ.1,04/3.1.00/73.00001, Na správnou cestu!, reg.číslo CZ.1.04.3.1.00/73.00003, Křehká šance, reg. číslo CZ.1.04.3.1.00/73.00004 a Systém dalšího vzdělávání pracovníků Probační a mediační služby ČR, reg.číslo NF-CZ15-PDP-2-001-2014
Dodavatel je povinen vyrobit a dodat propagační předměty dle přílohy č. 1 výzvy včetně grafického zpracování a umístění log v souladu s:
- Manuálem vizuálního styku PMS (příloha č. 2 výzvy)
- Manuálem vizuální identity OP LZZ (ke stažení na http://www.esfcr.cz/dokumenty),
- Manuálem pro publicitu OP LZZ (ke stažení na http://www.esfcr.cz/dokumenty),
- Communication and design manual (ke stažení na http://eeagrants.org/Results-data/Results-overview/Documents/Toolbox-for-programmes/Communication-templates/Communication-manual-and-guidance-notice/Communication-and-design-manual),
- s návrhy dle příloh 3 a 7 výzvy.
Dodavatel je povinen
a) vytvořit grafické zpracování,
b) vyrobit propagační předměty,
c) zajistit uskladnění výrobků zdarma,
d) osobně předávat předměty dodávky,
e) zajistit dopravu a vyložení v místě plnění,
f) zajistit standardní zabalení předmětů dodávky.
Náklady na zajištění povinností dle výše uvedených bodů musí být zahrnuty v nabídkové ceně uchazeče.
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy analogicky ve smyslu ustanovení § 89 a násl. zákona s jedním uchazečem, která tvoří přílohu č. 5 této výzvy.
Návrh rámcové smlouvy je konstruován tak, že obsahuje veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných služeb bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách. Při plnění veřejné zakázky, resp. rámcové smlouvy, budou vybranému uchazeči průběžně udělovány dílčí veřejné zakázky, resp. dílčí smlouvy. Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu určitou, a to do 31.8.2015 či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky dosáhne výše odpovídající předpokládané hodnotě veřejné zakázky dle čl. 2.3 této výzvy. Platí termín, který nastane dříve.
Vymezení zpracování předmětu plnění veřejné zakázky s uvedením předpokládaného počtu propagačních předmětů požadovaných zadavatelem je uvedeno v příloze č. 1 výzvy. Zadavatel výslovně upozorňuje, že si vyhrazuje oprávnění neodebrat předpokládané množství uvedené v příloze č. 1 (tj. je oprávněn neodebrat žádné zboží), a to s ohledem na budoucí potřeby zadavatele, které se oproti uvedenému počtu mohou lišit.
Veškeré odchylky od specifikace předmětu plnění uvedené v příloze č. 1 výzvy mohou být prováděny uchazečem pouze tehdy, budou-li písemně odsouhlaseny zadavatelem. Zadavatel neodsouhlasí takové odchylky, které by mohly znamenat podstatnou změnu předmětu plnění analogicky dle § 82 odst. 7 zákona. Jestliže uchazeč provede práce a jiná plnění nad tento rámec, nemá nárok na jejich zaplacení.
Zadavatel požaduje také dodání (rozvoz) propagačních předmětů v rámci celé ČR zdarma, a to dle distribučního seznamu, který tvoří přílohu č. 6 této výzvy.
Zadavatel upozorňuje, že se nejedná o zadávací řízení dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Vítězný uchazeč je povinen před podpisem smlouvy předložit zadavateli fotografie či vizualizace všech propagačních předmětů uvedených v příloze č. 1 výzvy tak, aby byly v souladu s požadavky zadavatele. V opačném případě se bude jednat o neposkytnutí součinnosti v požadovaném rozsahu ze strany vítězného uchazeče. Vizualizace či fotografie budou poté přílohou smlouvy (blíže viz návrh smlouvy – příloha č. 5 výzvy).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. 8. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Celá ČR, resp. jednotlivá střediska v distribučním seznamu dle dílčích objednávek.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. přiložený soubor Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace.pdf, bod 5
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka v českém jazyce musí být podána elektronicky prostřednictvím e-tržiště TENDERMARKET. Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: V nabídce musí být uvedena kontaktní osoba uchazeče, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_9.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-2_10.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-3_6.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-4_4.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-5_1.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-6_2.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- dodatecne-informace-7_3.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- priloha-di-c.-1-upravena-smlouva_1.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- vyzva-k-podani-nabidky-a-prokazani-kvalifikace_2.pdf (3. 5. 2016 08:37)
- vz-propagace.rar (3. 5. 2016 08:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ruší veřejnou zakázku z důvodu nereálně stanového předmětu plnění. Zadavatel zakázku vyhlásí opětovně.
Datum ukončení: 21. 10. 2014