Zpět

Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10187

Název zakázky: Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů II.

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PaedDr. Jitka Čádová, ředitelka +420 224 424 471 jcadova@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 70888060

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Andrea Barešová
  • Telefon: +420 778 476 178
  • E-mail: abaresova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka v českém jazyce musí být podána písemně prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET do konce lhůty pro podání nabídek, tj. do 6. 11. 2014 do 10:00 hod. Rozhodný je čas elektronického tržiště.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a dodání propagačních předmětů blíže specifikovaných v příloze č. 1 této výzvy, určených k propagaci související s činností zadavatele, a to zejm. s realizací projektu Posílení vedení a řízení v PMS ČR, reg. číslo CZ.1.04/4.1.00/B6.00020, Proč zrovna já?, reg. číslo CZ.1,04/3.1.00/73.00001, Na správnou cestu!, reg.číslo CZ.1.04.3.1.00/73.00003, Křehká šance, reg. číslo CZ.1.04.3.1.00/73.00004 a Systém dalšího vzdělávání pracovníků Probační a mediační služby ČR, reg.číslo NF-CZ15-PDP-2-001-2014.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015. Lhůty dodání předmětu plnění budou specifikovány v dílčích objednávkách.

Místo dodání / převzetí plnění:
Celá ČR, resp. jednotlivá střediska v distribučním seznamu dle dílčích objednávek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky, tj. součet cen všech jednotlivých (oceněných) položek (ve sloupci s názvem cena za předpokládaný počet ks bez DPH v příloze č. 1 výzvy) Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož nabídková cena bude nejnižší. Vyhodnocení nabídek provede systém e-tržiště automaticky na základě předem stanoveného algoritmu. Zadavatel je povinen toto vyhodnocení akceptovat a pouze překontroluje, zda při vyhodnocení nedošlo k chybě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobně viz přiložená VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A K PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE

Požadavek na písemnou formu nabídky:
a) Nabídka v českém jazyce musí být podána elektronicky prostřednictvím e-tržiště TENDERMARKET. Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští. b) V nabídce musí být uvedena kontaktní osoba uchazeče, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy. c) Každý uchazeč je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště. Pokud uchazeč poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena. d) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče, který bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené v této výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF. e) Nabídka uchazeče musí být opatřena zaručeným elektronickým podpisem uchazeče či osoby oprávněné za něj jednat a nebo musí být v nabídce přiloženo prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou za něj jednat s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Toto prohlášení může být ve formě naskenovaného dokumentu a má stejnou váhu jako podpis nabídky uznávaným elektronickým podpisem!

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
/

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný uchazeč:

     

    SPEED PRESS Plus a.s.

    IČ: 25765647

    DIČ: CZ25765647

    Sídlo: Přemyslova 830, 273 06 Libušín

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Miroslav Hrdina

     

    2. CZECH IMAGE GROUP s.r.o.

    IČ: 29282551

    DIČ: CZ29282551

    Sídlo: Šámalova 60A, 615 00 Brno - Židenice

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radovan Blaška

     

    3. REDA a.s.

    IČ: 18828507

    DIČ: CZ18828507

    Sídlo: Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Ing. Libor Trpělka

     

    4. Adme Trade s.r.o.

    IČ: 24180831

    DIČ: CZ24180831

    Sídlo: Neumannova 1453/28, 156 00 Praha - Zbraslav

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ladislav Šmíd

     

    5. Knowlimits s.r.o.

    IČ: 63677792

    DIČ: CZ63677792

    Sídlo: Piškova 1948, 155 00 Praha 5

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Kurzweil  

Datum ukončení: 20. 11. 2014


 
Uveřejněno: 24. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016