Zpět

Rámcová smlouva na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9953

Název zakázky: Rámcová smlouva na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenkou Kauckou, pověřenou řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Vodička
  • Telefon: +420 775 779 683
  • E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN (elektronického tržiště GEMIN – viz www.gemin.cz, provozované provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb, tj. zajištění a vyhotovení překladů odborných textů z a do cizích jazyků, zajištění a převod českých textů do „zjednodušené češtiny“ a zajištění a realizace odborného tlumočení vč. případného zajištění tlumočnické techniky (tlumočnická kabina, sluchátka pro účastníky apod.) za účelem hladkého průběhu realizace projektů OP LZZ a běžné činnosti zadavatele tak, jak jsou blíže vymezeny v příloze č. 1 návrhu rámcové smlouvy. Základními tématy překladů, upravovaných textů a tlumočení jsou agenda Úřadu práce a legislativa upravující zahraniční zaměstnanost v ČR, další profesní vzdělávání a zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3191660,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v příloze č. 1 Návrh rámcové smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je Česká republika, Hlavní město Praha, sídlo zadavatele, sídlo dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena dle ustanovení § 81 odst. 1 písmeno b) zákona.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715 (dále jen „e-tržiště“). Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Skřivánek, s.r.o.
    IČ: 60715235
    DIČ: CZ60715235
    Sídlo: Na dolinách 153/22, 147 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Andrea Blechová, regionální ředitelka, jednající na základě plné moci
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Moudrý překlad, s.r.o.
    IČ: 27156052
    DIČ: CZ27156052
    Sídlo: Václavské náměstí 846/1, 110 00 Praha

Datum ukončení: 20. 10. 2014


 
Uveřejněno: 7. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016