Rámcová smlouva na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9953
Název zakázky: Rámcová smlouva na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 7. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00020 Rozvoj poradenství poskytovaného ÚP pro cizince příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00024 Sdílení pracovních míst jako forma podpory mezigeneračního transferu kompetencí mezi pracovníky příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenkou Kauckou, pověřenou řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN (elektronického tržiště GEMIN – viz www.gemin.cz, provozované provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování překladatelských, textových a tlumočnických služeb, tj. zajištění a vyhotovení překladů odborných textů z a do cizích jazyků, zajištění a převod českých textů do „zjednodušené češtiny“ a zajištění a realizace odborného tlumočení vč. případného zajištění tlumočnické techniky (tlumočnická kabina, sluchátka pro účastníky apod.) za účelem hladkého průběhu realizace projektů OP LZZ a běžné činnosti zadavatele tak, jak jsou blíže vymezeny v příloze č. 1 návrhu rámcové smlouvy. Základními tématy překladů, upravovaných textů a tlumočení jsou agenda Úřadu práce a legislativa upravující zahraniční zaměstnanost v ČR, další profesní vzdělávání a zaměstnanost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3191660,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v příloze č. 1 Návrh rámcové smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Česká republika, Hlavní město Praha, sídlo zadavatele, sídlo dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena dle ustanovení § 81 odst. 1 písmeno b) zákona.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715 (dále jen „e-tržiště“). Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c.-1-signed_1_2_3_4_5_6.pdf (2. 5. 2016 14:30)
- priloha-c-1-navrhu-ramcove-smlouvy-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:30)
- zd-priloha-1-navrh-smlouvy-tlumoceni-preklady-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Skřivánek, s.r.o.
IČ: 60715235
DIČ: CZ60715235
Sídlo: Na dolinách 153/22, 147 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Andrea Blechová, regionální ředitelka, jednající na základě plné moci
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Moudrý překlad, s.r.o.
IČ: 27156052
DIČ: CZ27156052
Sídlo: Václavské náměstí 846/1, 110 00 Praha
Datum ukončení: 20. 10. 2014