Zpět

Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10015

Název zakázky: Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Kancelář veřejného ochránce práv

Sídlo zadavatele: Údolní 39, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Pavel Pořízek, Ph.D., 542 542 554, pavel.porizek@ochrance.cz

IČ zadavatele: 70836981

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Roman Krupica
  • Telefon: 542 542 393
  • E-mail: roman.krupica@ochrance.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 8. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky mohou uchazeči doručit poštou nebo osobně na adresu Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno v uzavřené obálce, označené „VÝZVA – Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě – NEOTVÍRAT“ opatřené na uzávěře razítkem, podpisem uchazeče, příp. jiným znakem. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě. Cílem kampaně je prostřednictvím vybraných komunikačních nástrojů zvýšit povědomí široké veřejnosti o činnosti veřejného ochránce práv (dále jen „VOP“).

Kampaň bude zaměřena zejména na zvýšení informovanosti o působnosti VOP, tj. o tom, ve kterých případech se mohou občané na VOP obracet a v jakých situacích jim naopak VOP nemůže být nápomocen. Kampaň se bude věnovat rovněž formálním náležitostem podnětů tak, aby docházelo k rychlému a efektivnímu zpracování stížností. Součástí kampaně bude také informování veřejnosti o pořádání informačně osvětových setkáních VOP, resp. právníků Kanceláře veřejného ochránce práv (dále i jen „KVOP“) s občany, která budou probíhat v rámci celé České republiky.

Zakázka je realizována v rámci projektu Společně k dobré správě(CZ.1.04/5.1.00/81.00007). Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.

Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1910744,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Nabídky musí být doručeny zadavateli do 18. 08. 2014 do 14.00 hodin. V případě doručení nabídky poštou nebo osobně je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele. Termín zahájení poskytování plnění: ihned po uzavření smlouvy. Zadavatel vyžaduje průběžné odevzdávání dílčích částí plnění po splnění jednotlivých etap kampaně. Termín ukončení plnění: 31. 10. 2015. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem realizace plnění veřejné zakázky je Česká republika. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: Celková nabídková cena včetně DPH (váha 60 %) Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka v listinné i elektronické podobě musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ImperialMedia s.r.o.
    IČ: 27737683
    DIČ: CZ27737683
    Sídlo: Moravní nábřeží 1208, 68601 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Michal Pavlica
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Knowlimits s.r.o.
    IČ: 63677792
    DIČ: CZ63677792
    Sídlo: Píškova 1948, 155 00 PRAHA 5

  • 3. uchazeč
    Název: Kangaroo Communications s.r.o.
    IČ: 26941228
    DIČ: CZ26941228
    Sídlo: Komenského 1056, 664 43 Újezd u Brna

Datum ukončení: 21. 8. 2014


 
Uveřejněno: 6. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016