Zpět

Realizace projektových aktivit orgánů sociálně-právní ochrany dětí Ostrava II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9929

Název zakázky: Realizace projektových aktivit orgánů sociálně-právní ochrany dětí Ostrava II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Renata Kolková Tel.: + 420 599 442 043 E-mail: rkolkova@ostrava.cz

IČ zadavatele: 00845451

DIČ zadavatele: CZ00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivana Růžičková
  • Telefon: +420 599 443 256
  • E-mail: iruzickova@ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace projektových aktivit určených sociálním pracovníkům orgánů sociálně-právní ochrany dětí (dále též „SPOD“) v rámci projektu „Systémová podpora zaměstnanců orgánů SPOD působících na území města Ostravy“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/C2.00058, který je spolufinancován z operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013.

S ohledem na povahu předmětu veřejné zakázky rozdělil zadavatel veřejnou zakázku na 2 části:

Část 1 - Akreditované kurzy

Předmětem této části veřejné zakázky je realizace akreditovaných kurzů dle témat/obsahu vzdělávání:

        Kurz č. 1

Téma/obsah vzdělávání

Novela občanského zákoníku v souvislosti s rodinným právem. Výklad změn rodinného práva a podmínek péče o nezletilé dítě v návaznosti na praxi SPOD.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

2 opakování / 6 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 44 (22 na kurz)

Počet dnů školení

1 den na kurz

        Kurz č. 2

Téma/obsah vzdělávání

Znalecké posudky v SPOD - využití znaleckých posudků v procesu sporu o dítě a jejich uplatnění pro jednotlivé účastníky řízení. Sociálním pracovníkům a kurátorům umožní kvalitnější vhled při vyhodnocování znaleckých posudků.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

2 opakování / 6 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 40 (20 na kurz)

Počet dnů školení

1 den na kurz

         Kurz č. 3

Téma/obsah vzdělávání

Pořádání a vedení případových konferencí.  Specifika pořádání a vedení případových konferencí v rámci činnosti orgánů SPOD, nástroje případové konference. Praktický nácvik. Dvoudenní kurz s prvním dnem teoretických vědomostí a příkladů a druhým dnem praktického nácviku realizace a vedení případové konference.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

4 opakování / 14 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 48 (12 na kurz)

Počet dnů školení

2 dny na kurz

         Kurz č. 4

Téma/obsah vzdělávání

Techniky efektivní komunikace a motivačních rozhovorů v sociální práci. Dvoudenní vzdělávání v tématech: motivační rozhovor s klientem (motivovaný vs. nemotivovaný klient), efektivní komunikace s klientem.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

3 opakování / 16 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 36 (12 na kurz)

Počet dnů školení

2 dny na kurz

         Kurz č. 5

Téma/obsah vzdělávání

Rodinná terapie.  Dvoudenní vzdělávání v rodinné terapii, možnostech vyhodnocování vhodnosti využití v praxi a nutnosti individuálního přístupu k jednotlivým členům rodiny.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

2 opakování / 16 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 24 (12 na kurz)

Počet dnů školení

2 dny na kurz

         Kurz č. 6

Téma/obsah vzdělávání

Formy a metody práce sociálních pracovníků při sanaci rodiny. Vzdělávání zaměřené na volbu forem a metod práce při sanaci rodiny. Druhý den zaměřený na téma podpory rodičovství.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

3 opakování / 16 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 45 (15 na kurz)

Počet dnů školení

2 dny na kurz

         Kurz č. 7

Téma/obsah vzdělávání

Komunikace s dítětem. Kurz zaměřený na vedení a vyhodnocování rozhovoru s dítětem, vytěžení maximálního množství informací ze sdělení dítěte.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

3 opakování / 8 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 54 (18 na kurz)

Počet dnů školení

1 den

       Kurz č. 8

Téma/obsah vzdělávání

Identifikace týraného a zneužívaného dítěte, práce s tímto dítětem. Identifikace týraného a zneužívaného dítěte – základní znaky a projevy, kontakt s tímto dítětem. Kurz zaměřený na odborné znalosti a praktický nácvik práce s dítětem.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

2 opakování / 8 h (kurz)

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 40 (20 na kurz)

Počet dnů školení

1 den

         Kurz č. 9

Téma/obsah vzdělávání

Náhradní rodinná péče se zaměřením na rodinnou terapii. Specifika uvedené problematiky, praktický nácvik a vhodnost použití odlišných metod práce s ohledem na individualitu klienta a rodinnou situaci.

Celkový počet běhů kurzů/počet  vyučovacích hodin

1 / 8 h

Celkový počet proškolených účastníků ve vzdělávacím okruhu

max. 13

Počet dnů školení

1 den

Část 2 – Workshopy

Předmětem této části veřejné zakázky je realizace workshopů:

A. Workshop zaměřený na tvorbu standardů kvality SPOD

-   rozsah: 2 x 2 dny, tj. celkem 4 dny s počtem 32 vyučovacích hodin (tj. 8 h/den);

-   počet účastníků: 2 x 20 osob.

B.  Workshop kurátorů pro mládež (výjezdní) zaměřený na diskuzi o tématech:

Téma č. 1

Legislativní změny týkající se ústavní výchovy a výkonu ústavní výchovy u dětí kurátorů pro mládež.

Téma č. 2

Jednání s mladistvým pachatelem trestné činnosti, možnosti následné intervence a preventivní působení proti recidivě.

Téma č. 3

Zkvalitnění kooperace se spolupracujícími institucemi a organizacemi působícími na území statutárního města Ostravy.

-   rozsah: 2 dny s počtem 16 vyučovacích hodin (tj. 8 h/den);

-   počet účastníků: 25 kurátorů pro mládež + hosté, tj. celkem max. 35 osob.

Podrobná specifikace plnění předmětu veřejné zakázky je uvedena v Požadavcích na obsah smlouvy -  příloha č. 1 Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 628099,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Část 1 – Akreditované kurzy (Srpen 2014 – Květen 2015) Část 2 – Workshopy (Říjen + Prosinec 2014, Březen 2015)

Místo dodání / převzetí plnění:
Část 1 – Akreditované kurzy (území města Ostravy) Část 2 – Workshopy (Moravskoslezský kraj)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena bez DPH. Pořadí nabídek v jednotlivých částech veřejné zakázky bude stanoveno podle výše nabídkové ceny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky (jednotlivých částí) je uchazeč, který: 1.Splní základní kvalifikační předpoklady doložením: - čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady v rozsahu přílohy č. 4 Zadávací dokumentace. Čestné prohlášení bude podepsáno uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (oprávnění k podpisu – viz článek VII. odst. 4 Zadávací dokumentace). 2.Splní profesní kvalifikační předpoklady doložením: a)dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, např. výpis ze živnostenského rejstříku; b)výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán. 3.Splní technické kvalifikační předpoklady doložením: pro Část 1 - Akreditované kurzy - seznamu min. 5 významných služeb obdobného charakteru realizovaných uchazečem v posledních 5 letech pro danou cílovou skupinu – pracovníky SPOD s uvedením jejich rozsahu (specifikaci plnění), doby plnění a kontaktních údajů (vč. telefonního kontaktu) na objednatele Uchazeč použije přílohu č. 5 Zadávací dokumentace. - Rozhodnutí o udělení akreditace pro všechny vzdělávací kurzy, které jsou předmětem plnění této části veřejné zakázky. V případě, že uchazeči do termínu podání nabídek nebylo rozhodnutí uděleno, doloží Žádost o akreditaci kurzů. Akreditace kurzu musí odpovídat časovému rozsahu (počtu vyučovacích hodin) a tématu/obsahu vzdělávacího kurzu dle čl. I. Části 1 – Akreditované kurzy této zadávací dokumentace. Časový rozsah a téma/obsah kurzu může být splněn rovněž spojením více akreditací. pro Část 2 – Workshopy - seznamu min. 2 lektorů/odborných konzultantů, kteří se budou podílet na plnění této části veřejné zakázky a budou splňovat následující předpoklady: Lektor/odborný konzultant pro workshop zaměřený na tvorbu standardů kvality SPOD: - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost (uchazeč doloží vysvědčení o absolutoriu a diplom), nebo - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském, nebo v doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (uchazeč doloží diplom); - profesní praxe ve vzdělávání daného tématu a na legislativní tvorbě standardů SPOD (uchazeč doloží strukturovaný profesní životopis, nemusí být uvedeny osobní ani rodinné údaje). Lektor/odborný konzultant pro workshop kurátorů pro mládež: - profesní praxe v oblasti např. etopedie, psychologie, výkonu ústavní péče o mladistvé - min. 3 roky (uchazeč doloží strukturovaný profesní životopis, nemusí být uvedeny osobní ani rodinné údaje). Požadovaná kvalifikace může být prokázána výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, popřípadě certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, prokazujícím splnění kvalifikace v rozsahu údajů v něm uvedených. V případě prokazování části kvalifikace prostřednictvím subdodavatele, požaduje zadavatel předložení smlouvy uzavřené mezi dodavatelem a subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí každý z nich doložit doklady podle výše uvedených bodů 1 a 2 písm. b) samostatně. Splnění kvalifikace dle ostatních bodů musí prokázat všichni dodavatelé společně. Zároveň dodavatelé, kteří podávají nabídku společně, předloží smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Doklady prokazující splnění kvalifikace budou doloženy v kopiích. Požadavky na kvalifikaci jsou, vyjma technických kvalifikačních předpokladů, stanoveny shodně pro všechny části veřejné zakázky a je dostačující, aby v nabídce uchazeče byly podány pouze jednou.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka uchazeče bude podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené kontaktní adresou uchazeče a bude označena: Veřejná zakázka – „Realizace projektových aktivit orgánů SPOD Ostrava II“ – neotvírat! Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu a umožnění kontroly zaměstnancům nebo zmocněncům poskytovatele dotace, MPSV ČR, MF ČR, auditním orgánům, EK, EÚD, Nejvyššímu kontrolnímu úřadu a dalším oprávněným orgánům státní správy - viz. Požadavky na obsah smlouvy, které tvoří přílohu č. 1 Zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou obsaženy v Zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou součást této výzvy. Zadávací dokumentace je zpracována jako samostatný dokument včetně všech příloh. Zadávací dokumentace je dostupná na webových stránkách www.esfcr.cz a dále je Zadávací dokumentace včetně příloh dostupná na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 - Akreditované kurzy

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
    IČO: 26187639
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo: Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Voldánová
    Poznámka k dodavateli:

Část 2 - Workshopy

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
    IČO: 26187639
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo: Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Voldánová
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 28. 7. 2014


 
Uveřejněno: 26. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016