Realizace rekvalifikačních kurzů II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9640
Název zakázky: Realizace rekvalifikačních kurzů II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: F R A M O, s.r.o
Sídlo zadavatele: Jeremenkova 1142/42, 779 00 Olomouc
- Jméno: RNDr. Josef Drdla +420 602 320 280 josef.drdla@framo-morava.cz
IČ zadavatele: 60793937
DIČ zadavatele: CZ60793937
- Jméno: Dohnal David
- Telefon: +420 734 850 817
- E-mail: david.dohnal@framo-morava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 44, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky (dále jen VZ) je realizace rekvalifikačních kurzů (dále jen RK), do kterých vstoupí cca 90 účastníků projektu. Účastníci projektu budou na základě poŽadavků zadavatele zařazováni do jednotlivých typů RK na základě doporučení pracovní diagnostiky.
Veřejná zakázka je rozdělena podle jednotlivých typů RK celkem na 8 částí:
- část 1: Účetnictví a daňová evidence s využitím výpočetní techniky
- část 2: Pracovník v sociálních službách
- část 3: Pedagogické minimum pro instruktory odborného výcviku
- část 4: Strážný
- část 5: Skladník
- část 6: Florista
- část 7: Obsluha elektrovozíku a motovozíku (ručně vedený, plošinový a tahač, vysokozvižný volantový do 5-ti tun)
- část 8: Základy obsluhy osobního počítače
Předmět jednotlivých částí VZ je podpobně popsán v příloze č. 6 zadávací dokumentace: "Specifikování předmětu zakázky".
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 335800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 04/2014 - 12/2014
Místo dodání / převzetí plnění: Jihomoravský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena (50%) Termín zahájení rekvalifikace (10%) Kvalita zabezpečení výuky (40%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: viz. Zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-priloha-1-kryci-list.doc (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-priloha-3-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-priloha-4-specifikovani-ceny.doc (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-priloha-5-smlouva.doc (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-priloha-6-specifikovani-predm.doc (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-vyzva.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- framo-oplzz-96-00143-vr-rekvalifikace-ii-zadavaci-dokumentace.pdf (2. 5. 2016 12:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Část 2:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
- 2. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Část 3:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
Část 4:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
- 2. uchazeč
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Část 5:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
- 2. uchazeč
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Část 6:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
Část 7:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
- 2. uchazeč
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Část 8:
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík
- 2. uchazeč
Název: MARLIN s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Datum ukončení: 17. 3. 2014