Zpět

Realizace vzdělávání zaměstnanců a vedoucích provázané k jednotlivým dalším aktivitám projektu ,,Městský úřad Horažďovice – profesionalita s lidskou tváří“ CZ.1.04/4.1.01/89.00036

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9560

Název zakázky: Realizace vzdělávání zaměstnanců a vedoucích provázané k jednotlivým dalším aktivitám projektu ,,Městský úřad Horažďovice – profesionalita s lidskou tváří“ CZ.1.04/4.1.01/89.00036

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Horažďovice

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Karel Zrůbek, starosta +420 371430579, zrubek@muhorazdovice.cz

IČ zadavatele: 00255513

DIČ zadavatele: CZ00255513

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jitka Vokatá
  • Telefon: +420 371430573
  • E-mail: vokata@muhorazdovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být doručeny zadavateli v uzavřených obálkách označených jménem uchazeče a nápisem ,,Městský úřad Horažďovice – profesionalita s lidskou tváří, aktivita vzdělávání – NEOTEVÍRAT“ na adresu zadavatele nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Horažďovice v pracovní době: pondělí, středa 07:00 – 17:00, úterý, čtvrtek, pátek 07:00 – 14:30.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávání pro zaměstnance a vedoucí Městského úřadu Horažďovice provázané k dalším aktivitám projektu „Městský úřad Horažďovice – profesionalita s lidskou tváří“ v rozsahu daném smlouvou o dílo a přílohou výzvy k podání nabídek „Specifikace předmětu veřejné zakázky“ .

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 428670,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je podmíněna zadáním zakázky. Předpokládané zahájení realizace březen 2014 (ihned po podpisu smlouvy), předpokládané ukončení realizace 30.04.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění: Městský úřad Horažďovice, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice, podrobnosti k místu plnění jsou uvedeny v příloze č.3 výzvy k podání nabídek

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena bez DPH (váha 60 %) • Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) podrobnější informace jsou uvedeny v přiložené výzvě k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Čestné prohlášení o tom, že uchazeč není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek ( obdobně jako dle §53 odst. 1 písm. j zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů) - Přehled minimálně 2 uchazečem realizovaných projektů (aktivit) jejichž předmět je obdobný jako předmět této soutěže (za obdobný předmět plnění lze považovat prezenční vzdělávací aktivity, školící aktivity). V přehledu bude uveden název, stručný obsah vzdělávání/školení, název a sídlo objednatele, kontakt na oprávněnou osobu objednatele u které lze informace ověřit, datum provedení - seznam školitelů: v níže uvedeném textu má pojem školitel stejný význam jako lektor. Uchazeč předloží seznam školitelů jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky pro všechna témata definovaná v příloze této výzvy. Jeden školitel může školit více témat. Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů skládajícího se minimálně ze 2 školitelů, aby byla zajištěna dostatečná personální kapacita pro realizaci vzdělávacích aktivit, kdy každý ze školitelů musí být schopen komunikovat písemně i ústně v českém jazyce a musí mít praxi v lektorství minimálně 1 rok. Školitelé uvedení v seznamu musí mít praxi v plnění obdobného předmětu zakázky, t.j. účastnili se minimálně 2 zakázek obdobného charakteru (za zakázky obdobného charakteru lze považovat prezenční vzdělávací aktivity tzv. měkkých dovedností, nebo jiných školení uvedených v předmětu této zakázky). Tento kvalifikační předpoklad prokazují školitelé dohromady. - Uchazeč v seznamu uvede u každého školitele přehled lektorské praxe s jednoznačným uvedením délky praxe, tj. praxe od-do, místo praxe a zda se jedná o zaměstnance či osobu v jiném vztahu k uchazeči - Uchazeč dále v seznamu uvede informace o minimálně 2 zakázkách obdobného charakteru o rozsahu: název zakázky, doba realizace, kontaktní osoby objednatele a jméno lektora ze seznamu, který se podílel na plnění Podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Jedná o veřejnou zakázku s předpokládanou hodnotou do 500.000 Kč, tj. zadávání zakázky se řídí postupy uvedenými v kapitole 2.1.1. Metodického pokynu pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobnější informace jsou uvedeny v přílohách dokumentace.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 4. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016