Rekvalifikace v IT
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9770
Název zakázky: Rekvalifikace v IT
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR - krajská pobočka pro hl.m. Prahu
Sídlo zadavatele: Domažlická 11, 130 00 Praha 3
- Jméno: Ing. Blanka Havlík, ředitelka krajské pobočky
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Ing. Karolína Bernátová
- Telefon: +420777834521
- E-mail: karol.line@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce České republiky – krajská pobočka pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, 130 11 Praha 3
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění rekvalifikace dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti ve znění pozdějších předpisů, pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Rekvalifikace bude zajištěna v souladu s tematickými celky dle přiznaných akreditací udělených oprávněnou osobou. Součástí rekvalifikačního kurzu musí být závěrečná zkouška.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 24 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena - 90 % Minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu - 10 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč v krycím listu nabídky uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Viz ZD
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-3-7.5.2014.pdf (2. 5. 2016 13:15)
- dodatecne-informace-c.-4-19.5.2014.pdf (2. 5. 2016 13:15)
- dodatecne-informace-c.1-15.4.2014.pdf (2. 5. 2016 13:15)
- dodatecne-informace-c.2-29.4.2014.pdf (2. 5. 2016 13:15)
- priloha-1-4.docx (2. 5. 2016 13:15)
- priloha-5-rs-o-realizaci-rekvalifikacnich-kurzu-krp-praha-it.doc (2. 5. 2016 13:15)
- priloha-6.xlsx (2. 5. 2016 13:15)
- zd-it-final-scan-podpis.pdf (2. 5. 2016 13:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1 - Obsluha počítače dle sylabů ECDL
1.
ASYS IJD, spol. s.r.o.
Heverova 249
280 02 Kolín 4
IČ: 43090524
2.
S-COMP Centre CZ s.r.o.
Ohradní 59
140 00 Praha 4
IČ: 26170621
3.
Počítačová služba, s.r.o.
Stupkova 413/1a
779 00 Olomouc
IČ: 25884735
Část 2 – Činnosti v IT
1.
ASYS IJD, spol. s.r.o.
Heverova 249
280 02 Kolín 4
IČ: 43090524
2.
AgroKonzulta Žamberk spol. s.r.o.
Klostermannova 1258,
564 01 Žamberk
IČ:13584286
3.
MAVO s.r.o.
Černošická 20
252 28 Vonoklasy
IČ: 62579461
4.
S&T CZ s.r.o.
Na Strži 1702/65
140 00 Praha 4
IČ: 44846029
5.
bfz o.p.s.
Provaznická 16
350 02 Cheb
IČ: 27966119
Datum ukončení: 18. 9. 2014