Zpět

Rekvalifikace v IT

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9770

Název zakázky: Rekvalifikace v IT

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR - krajská pobočka pro hl.m. Prahu

Sídlo zadavatele: Domažlická 11, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Blanka Havlík, ředitelka krajské pobočky

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karolína Bernátová
  • Telefon: +420777834521
  • E-mail: karol.line@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce České republiky – krajská pobočka pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, 130 11 Praha 3

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění rekvalifikace dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti ve znění pozdějších předpisů, pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Rekvalifikace bude zajištěna v souladu s tematickými celky dle přiznaných akreditací udělených oprávněnou osobou. Součástí rekvalifikačního kurzu musí být závěrečná zkouška.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
24 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - 90 % Minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu - 10 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč v krycím listu nabídky uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Viz ZD

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 - Obsluha počítače dle sylabů ECDL

1.

ASYS IJD, spol. s.r.o.

Heverova 249

280 02 Kolín 4

IČ: 43090524

2.

S-COMP Centre CZ s.r.o.

Ohradní 59

140 00 Praha 4

IČ: 26170621

3.

Počítačová služba, s.r.o.

Stupkova 413/1a

779 00 Olomouc

IČ: 25884735

 

Část 2 – Činnosti v IT

1.

 

ASYS IJD, spol. s.r.o.

 

Heverova 249

 

280 02 Kolín 4

                                               IČ: 43090524

2.

AgroKonzulta Žamberk spol. s.r.o.

Klostermannova 1258,

564 01 Žamberk

                                                IČ:13584286

3.

MAVO s.r.o.

Černošická 20

252 28 Vonoklasy

                                               IČ: 62579461

4.

S&T CZ s.r.o.

Na Strži 1702/65

140 00 Praha 4

                                               IČ: 44846029

5.

bfz o.p.s.

Provaznická 16

350 02 Cheb

                                               IČ: 27966119

 

 

Datum ukončení: 18. 9. 2014


 
Uveřejněno: 2. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016