Rekvalifikační kurz - Mzdové účetnictví (s využitím výpočetní techniky), Kroměříž
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10391
Název zakázky: Rekvalifikační kurz - Mzdové účetnictví (s využitím výpočetní techniky), Kroměříž
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 1. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Kroměříž
Sídlo zadavatele: Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž
- Jméno: Jaroslava Nováková tel: 724 613 011 e-mail: reditelka@ohkkm.cz
IČ zadavatele: 60730960
DIČ zadavatele: CZ60730960
- Jméno: Jaroslava Nováková
- Telefon: 724 613 011
- E-mail: ohkkm@ohkkm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 1. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Kroměříž Komenského nám. 435 767 01 Kroměříž
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Obsah kurzu:
Pracovní právo a zaměstnanost, mzdová problematika, veřejné zdravotní pojištění, pojistné na sociální zabezpečení, důchodové pojištění, nemocenské pojištění, daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků, náhrady cestovních výdajů, státní sociální podpora, sestavení mzdových listů, zúčtování s orgány sociálního a zdravotního zabezpečení.
Získání znalostí, které umožní absolventům vedení a zpracování veškeré evidence mezd sociálního a zdravotního pojištění včetně seznámení s aktuálními legislativními změnami.
Termín realizace zakázky: únor 2015
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Kroměříž
Splatnost faktury: 14 dnů
Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.
Pokud bude délka rekvalifikační kurzu kratší než je uvedeno v popisu předmětu zakázky, musí být adekvátně snížená cena dodávky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 27830,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 27. ledna 2015, 10:00 hod. v sídle zadavatele. Rozhoduje datum a čas doručení zásilky, který je totožný s termínem podání.
Místo dodání / převzetí plnění: Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Formální náležitosti nabídky: 1. písemná forma 2. podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nabídka musí být zpracována v českém jazyce 3. nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem „NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 10391 Rekvalifikační kurz – Mzdové účetnictví (s využitím výpočetní techniky) Kroměříž, k projektu Šancí je změna. K předložení nabídky využijete formulář v příloze č. 1.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-2015.doc (5. 5. 2016 07:44)
- smlouva-navrh-1.docx (5. 5. 2016 07:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Ing. Kateřina Srncová
IČ: 25657046
DIČ:
Sídlo:Střední odborná škola podnikatelská PROFIT, spo. s r.o., Konzultační a Rekvalifikační středisko, Zborovská 86, Zdounky
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Kateřina Srnocová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 28. 1. 2015