Rekvalifikační kurz – Účetnictví
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10512
Název zakázky: Rekvalifikační kurz – Účetnictví
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov
Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov
- Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz
IČ zadavatele: 47676981
DIČ zadavatele: CZ47676981
- Jméno: Martin Dýčka
- Telefon: 581 299 728
- E-mail: hkprerov@hkprerov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2015 16:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu – Účetnictví v rozsahu min. 120 h v rámci projektu „NOVÁ ŠANCE 2“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.
Počet účastníků: 1 osoba
Zaměření kurzu:
Získání základních znalostí a dovedností pro praktické využití pro zaměstnání v ekonomických oborech, informace od základů účetnictví, metod a technik účtování až po účetní závěrku.
Obsah kurzu:
Legislativní úprava účetnictví, základy účetnictví, účetnictví, seznámení s daňovými předpisy v rozsahu nezbytném pro práci účetního, účetní závěrka.
Termín realizace zakázky: duben – červen 2015
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc
Splatnost faktury: 14 dnů
Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: duben – červen 2015 Rekvalifikační kurz bude zahájen nejpozději do 10 dnů od podpisu smlouvy o dodávce služeb.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) · doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doložení akreditace kurzu Účetnictví
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče 3) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 5 – Účetnictví k projektu NOVÁ ŠANCE 2. K předložení nabídky využijte formulář v příloze č. 1.
Soubory ke stažení:
- smlouva-navrh-ucetnictvi_2.doc (3. 5. 2016 12:51)
- vyzva-vr5-prilohac.1.doc (3. 5. 2016 12:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Orange Academy s.r.o.
IČ: 27743764
Sídlo: Pionýrská 1137/15, 693 01 Hustopeče
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaroslav Damborský - 2. uchazeč
Název: Josef Daníček - SILEX OLOMOUC
IČ: 63315891
DIČ: CZ411003450
Sídlo: Družstevní 43, 779 00 Olomouc - 3. uchazeč
Název: Ing.Ľuboš Kavec
IČ: 44392397
Sídlo: Gagarinova 380, 530 09 Pardubice
Datum ukončení: 16. 4. 2015