Zpět

Rekvalifikační kurzy v rámci projektu Řemeslo je nejlepší cesta do práce

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10331

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy v rámci projektu Řemeslo je nejlepší cesta do práce

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Vzájemné soužití o.p.s.

Sídlo zadavatele: Bieblova 8, Moravská Ostrava, 702 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Sri Kumar Vishwanathan, tel. +420 777 760 191, email. vzajemne.souziti@seznam.cz

IČ zadavatele: 65497996

DIČ zadavatele: 65497996

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lucie Foldynová
  • Telefon: +420 774 491 820
  • E-mail: pracovnibranka-souziti@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 12. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

  1.  Předmětem zakázky je uzavření smlouvy na provedení rekvalifikačních kurzů v souladu s těmito zadávacími podmínkami. Rekvalifikační kurzy budou financovány z prostředků určených zadavateli na realizaci projektů v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ).

  2. Předmět plnění zakázky je rozdělen do 4 samostatných dílčích částí. Dodavatel má právo předložit svou nabídku na kteroukoli (každou) dílčí část předmětu zakázky. Na každou část však může dodavatel předložit pouze jednu nabídku. Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít na každou dílčí část předmětu zakázky samostatnou smlouvu s jedním dodavatelem.

    Předmět zakázky je rozdělen na tyto jednotlivé dílčí části

    Dílčí část 1 – Klempíř stavební                              předpokládaná hodnota části 1      260 000 Kč

    Dílčí část 2 – Tesař                                                  předpokládaná hodnota části 2      340 000 Kč

    Dílčí část 3 – Lakýrník a natěrač                           předpokládaná hodnota části 3      250 000 Kč

    Dílčí část 4 – Kamnář montér topidel                   předpokládaná hodnota části 4      350 000 Kč

  3. Rekvalifikační kurzy budou provedeny v souladu s příslušnými akreditacemi a dle ustanovení § 108 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s časovým a obsahovým harmonogramem určeným zadavatelem (příloha č. 2)

  4. Součástí každého rekvalifikačního kurzu budou závěrečné zkoušky a vydání osvědčení o profesní zkoušce úspěšným absolventům rekvalifikace. Průběh zkoušek a vystavené osvědčení bude v souladu s národní soustavou kvalifikací.

  5. Plnění předmětu zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci, byla vykonávána vždy takovými osobami, které kvalifikaci nebo příslušnou specializaci mají.

  6. Kapacitně odpovídající prostory na výuku zajistí dodavatel. Výuka bude realizována v odpovídajících prostorách, které vyhovují hygienickým a bezpečnostním předpisům při použití vhodného a odpovídajícího technologického vybavení.

  7. Hodina přípravy (vyučovací hodina) trvá minimálně 45 minut s výjimkou odborného výcviku a odborné praxe, u kterých vyučovací hodina trvá 60 minut.

 

Další Informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je kompletně zveřejněna na profilu zadavatele

https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/65497996

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2015 - říjen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
okresy Ostrava nebo Karviná

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Více na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/65497996

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uvedeny v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/65497996

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

DÍLČÍ ČÁST 1: KLEMPÍŘ STAVEBNÍ

     Vítězný dodavatel - jediný uchazeč 

      Název: SŠTO Havířov Šumbark

      IČ: 68321261

      DIČ: CZ 68321261

      Sídlo: Lidická 600/1a, Havířov Šumbark, 736 01

      Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jaroslav Knopp

 

DÍLČÍ ČÁST 2: TESAŘ

       Vítězný dodavatel - jediný uchazeč

         Název: SŠTO Havířov Šumbark

         IČ: 68321261

       DIČ: CZ68321261

       Sídlo: Lidická 600/1a, Havířov Šumbark, 736 01

       Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jaroslav Knopp

 

DÍLČÍ ČÁST 3: LAKÝRNÍK A NATĚRAČ

         - zrušena - nepřišla žádná nabídka

 

DÍLČÍ ČÁST 4: KAMNÁŘ MONTÉR TOPIDEL

         - zrušena - nepřišla žádná nabídka

 

Datum ukončení: 6. 1. 2015


 
Uveřejněno: 5. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016