Zpět

Rozšíření vědomostí pracovníků podniku v IS Helios Orange

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10061

Název zakázky: Rozšíření vědomostí pracovníků podniku v IS Helios Orange

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ELITEX Nepomuk, a.s.

Sídlo zadavatele: Železniční 339, Nepomuk-Dvorec 33501

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Šárka Kotrbová, 603 578 290, Ruská 33 Plzeň 326 00

IČ zadavatele: 25212567

DIČ zadavatele: CZ25212567

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jakub Vosyka
  • Telefon: 739 835 101
  • E-mail: jakub.vosyka@elitexnepomuk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 9. 2014 09:10

Místo pro podání nabídek:
Nepomuk – Dvorec , Železniční 339

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je proškolení pracovníků  a postupné  prohloubení a doplnění jejich znalosti v jednotlivých oblastech  IS Helios ,zejména  oblasti  skladu, obchodu, výroby , účetnictví, výrobního controlingu, finanční analýzy, sledování efektivity výroby, správné nastavení procesů ve výrobě a manažérské vyhodnocování.

Školení zaměřit na praktická řešení konkrétních procesů v návaznosti na jednotlivé moduly informačního systému. Současně předpokládáme na straně uživatelů zdokonalení v oblasti ovládání informačního systému a osvojení všech možností aplikace s cílem maximálního zjednodušení a zrychlení prováděných úkonů.

V oblasti plánování a controllingu implementovat nové postupy a pohledy, které povedou na všech úrovních podniku ke zlepšení v oblasti řízení procesů podniku a komunikace vzhledem k zákazníkovi.

Výsledným efektem by mělo být umožnit využívání informačního systému v té podobě, která povede ke zefektivnění procesních úkonů, zprůhlednění a úspoře nákladů a zároveň ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.

Oblasti pro školení a náplň školení

1.       Základní ovládání systému.

·         Uživatelské nastavení systému

·         Vytváření přehledových sestav, použití filtrů

·         Vytváření exportů do MS Office

·         Vytváření kontingenčních tabulek a grafů

·         Vytváření a použití master detailu

2.       Školení pro pracovníky obchodního oddělení

·         Obchodní evidence – kontrakty, odvolávky, termíny

·         Použití EDI komunikace – importy odvolávek EDIFACT

·         Pořizování, změny, přehledy, možnosti zobrazení dat objednávek

·         Sledování vývoje odvolávaného množství v čase

·         Parametry dat kontraktů, odvolávek a jejich termínů

3.       Vazby obchodního a výrobního modulu

·         Tvorba výrobního plánu a výrobních zakázek v rozsahu zákaznických odvolávek

·         Přehledy, sledování plnění termínů

4.       Nákup

·         Vytváření objednávek na dodavatele

·         Vykrytí objednávek

·          

5.       Technická příprava výroby

·         Datová základna technické přípravy výroby – základní číselníky a konfigurace

·         Evidence dat – výrobní střediska, pracoviště, stroje, výrobky, materiály, kusovníky, postupy, kalkulace, změnové řízení

6.       Řízení a odvádění výroby

·         průchod výrobní zakázky informačním systémem

·         Vystavení výrobního plánu,

·         Vystavení výrobního příkazu, jeho parametry, možnosti změn

·         Stavy výrobních příkazů – od pořízení až po jeho uzavření

·         Zobrazení dat, výrobní přehledy, výstupy pro mistry

7.       Základní výrobní evidence

·      výdej materiálu do výroby

·       odvádění výrobních operací

·      evidence kooperací

·      sledování nedokončené výroby

·       příjem na sklad z výroby

·      Možnosti využití sběru dat přes terminály (stacionární, mobilní),

·      podpora čárových kódů

8.       Kapacitní plánování zakázek

·         možnosti tvorby kapacitního plánu

·         sledování vytíženosti výrobních zdrojů v čase,

·         projekce výrobních zakázek do kapacitního plánu, vč. vyhodnocení plnění plánovaných termínů dodání

·         Konfigurace potřebných dat a číselníků (plánovací kalendáře)

·         Diagramy kapacitního plánu – grafické výstupy

9.       Školení pro pracovníky skladů

·         realizace základních skladových operací (příjem, výdej, storno dokladu, inventura)

·         Vazby na výrobní čísla a skladové pozice (lokace)

·         Datové přehledy nad stavem skladu, pohyby a jejich historie

·         Podpora čárových kódů při identifikaci položky, dokladu

10.    Kooperace, kooperační objednávky

·         Kooperační objednávky – tvorba dle požadavku výroby, realizace kooperace, sledování počtu odeslaných a hotových kusů

·         Oceňování kooperací

11.   Nedokončená výroba

·         Sledování nedokončené výroby (jednotlivé nákladové složky)

·         pohyby a stavy nedokončené výroby

·         uzávěrky nedokončené výroby

·         Účtování nedokončené výroby

12.   Výrobní controlling

·         definice plánovaných a skutečných nákladů,

·          porovnání plánovaných a skutečných nákladů (absolutní, procentuální vyjádření)

·          vyhodnocení na úrovni jednotlivých typů nákladů

·         Účetní pohled na výrobní data

·         Účetní pohled na sklady

·         Definice tenkých míst ve výrobě

·          

13.   Účetnictví

·         Definice základních číselníků

·         Definice kontací

·         Revize všech kontací v podniku a jejich nastavení

·         Výkazy a reporty

·         Evidence legislativy

·         Tvorba vlastních dokumentů (Příloha k účetní uzávěrce, vnitropodnikové směrnice,…)

·         Vyškolení modulu banka, elektronické bankovnictví

·         Vyškolení modulu pokladna

·         Nastavení a školení modulu majetek

·         Školení DPH

14.   Finanční analýza

·         Způsob použití definovaných finančních ukazatelů

·         Tvorba vlastních ukazatelů

·         Tvorba finančních plánů

·         Porovnání plánů a skutečnosti

15.   Mzdy

·         Mzdové údaje

·         Mzdové složky

·         Výpočet mezd

·         Předzpracování mezd (importy dat)

·         Definice mzdových kalendářů (nerovnoměrná pracovní doba, definovaný měsíční fond, …)

·         Elektronická komunikace se státní správou a zdravotními pojišťovnami

·         Definice platebních příkazů

·         Účtování mezd

·         Statistické výkazy ISPV

·         Vyúčtování daní, konta pracovní doby¨

 

Celkový počet hodin školení: 170

Délka výukové hodiny: 60 minut

 

Počet školených zaměstnanců: 5

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 10 2014 – 30. 6. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Nepomuk – Dvorec , Železniční 339

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková cena školení dle definovaných požadavků – 60% Kvalita dodavatele – 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeče splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud uchazeč vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost uchazeče, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu l) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele m) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele o) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán p) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání q) Dodavatel musí být minimálně implementačním partnerem produktu Helios Orange společnosti Asseco Solution a.s. r) Dodavatel musí být certifikovaným partnerem společnosti Asseco Solution a.s. s) Dodavatel musí mít 2 certifikované konzultanty pro oblast výroby t) Dodavatel musí mít 2 certifikované konzultanty pro oblast ekonomiky a logistiky u) Platnost certifikace jednotlivých konzultantů musí být pro rok 2014

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodání kopií certifikátů: Certifikovaný partner společnosti Asseco Solution a.s. Certifikáty konzultantů

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: NESOS, a.s.
    IČ: 252 42 172
    DIČ: CZ25242172
    Sídlo: Mikulášské nám. 18, Plzeň 326 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ing. Marianna Gajanová

 

  • Poznámka k dodavateli: společnost NESOS, a.s. byla jediným zájemcem o tuto zakázku.

 

 

Datum ukončení: 19. 9. 2014


 
Uveřejněno: 4. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016