Rozšíření vědomostí pracovníků podniku v IS Helios Orange
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10061
Název zakázky: Rozšíření vědomostí pracovníků podniku v IS Helios Orange
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: ELITEX Nepomuk, a.s.
Sídlo zadavatele: Železniční 339, Nepomuk-Dvorec 33501
- Jméno: Ing. Šárka Kotrbová, 603 578 290, Ruská 33 Plzeň 326 00
IČ zadavatele: 25212567
DIČ zadavatele: CZ25212567
- Jméno: Jakub Vosyka
- Telefon: 739 835 101
- E-mail: jakub.vosyka@elitexnepomuk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 9. 2014 09:10
Místo pro podání nabídek: Nepomuk – Dvorec , Železniční 339
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je proškolení pracovníků a postupné prohloubení a doplnění jejich znalosti v jednotlivých oblastech IS Helios ,zejména oblasti skladu, obchodu, výroby , účetnictví, výrobního controlingu, finanční analýzy, sledování efektivity výroby, správné nastavení procesů ve výrobě a manažérské vyhodnocování.
Školení zaměřit na praktická řešení konkrétních procesů v návaznosti na jednotlivé moduly informačního systému. Současně předpokládáme na straně uživatelů zdokonalení v oblasti ovládání informačního systému a osvojení všech možností aplikace s cílem maximálního zjednodušení a zrychlení prováděných úkonů.
V oblasti plánování a controllingu implementovat nové postupy a pohledy, které povedou na všech úrovních podniku ke zlepšení v oblasti řízení procesů podniku a komunikace vzhledem k zákazníkovi.
Výsledným efektem by mělo být umožnit využívání informačního systému v té podobě, která povede ke zefektivnění procesních úkonů, zprůhlednění a úspoře nákladů a zároveň ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Oblasti pro školení a náplň školení
1. Základní ovládání systému.
· Uživatelské nastavení systému
· Vytváření přehledových sestav, použití filtrů
· Vytváření exportů do MS Office
· Vytváření kontingenčních tabulek a grafů
· Vytváření a použití master detailu
2. Školení pro pracovníky obchodního oddělení
· Obchodní evidence – kontrakty, odvolávky, termíny
· Použití EDI komunikace – importy odvolávek EDIFACT
· Pořizování, změny, přehledy, možnosti zobrazení dat objednávek
· Sledování vývoje odvolávaného množství v čase
· Parametry dat kontraktů, odvolávek a jejich termínů
3. Vazby obchodního a výrobního modulu
· Tvorba výrobního plánu a výrobních zakázek v rozsahu zákaznických odvolávek
· Přehledy, sledování plnění termínů
4. Nákup
· Vytváření objednávek na dodavatele
· Vykrytí objednávek
·
5. Technická příprava výroby
· Datová základna technické přípravy výroby – základní číselníky a konfigurace
· Evidence dat – výrobní střediska, pracoviště, stroje, výrobky, materiály, kusovníky, postupy, kalkulace, změnové řízení
6. Řízení a odvádění výroby
· průchod výrobní zakázky informačním systémem
· Vystavení výrobního plánu,
· Vystavení výrobního příkazu, jeho parametry, možnosti změn
· Stavy výrobních příkazů – od pořízení až po jeho uzavření
· Zobrazení dat, výrobní přehledy, výstupy pro mistry
7. Základní výrobní evidence
· výdej materiálu do výroby
· odvádění výrobních operací
· evidence kooperací
· sledování nedokončené výroby
· příjem na sklad z výroby
· Možnosti využití sběru dat přes terminály (stacionární, mobilní),
· podpora čárových kódů
8. Kapacitní plánování zakázek
· možnosti tvorby kapacitního plánu
· sledování vytíženosti výrobních zdrojů v čase,
· projekce výrobních zakázek do kapacitního plánu, vč. vyhodnocení plnění plánovaných termínů dodání
· Konfigurace potřebných dat a číselníků (plánovací kalendáře)
· Diagramy kapacitního plánu – grafické výstupy
9. Školení pro pracovníky skladů
· realizace základních skladových operací (příjem, výdej, storno dokladu, inventura)
· Vazby na výrobní čísla a skladové pozice (lokace)
· Datové přehledy nad stavem skladu, pohyby a jejich historie
· Podpora čárových kódů při identifikaci položky, dokladu
10. Kooperace, kooperační objednávky
· Kooperační objednávky – tvorba dle požadavku výroby, realizace kooperace, sledování počtu odeslaných a hotových kusů
· Oceňování kooperací
11. Nedokončená výroba
· Sledování nedokončené výroby (jednotlivé nákladové složky)
· pohyby a stavy nedokončené výroby
· uzávěrky nedokončené výroby
· Účtování nedokončené výroby
12. Výrobní controlling
· definice plánovaných a skutečných nákladů,
· porovnání plánovaných a skutečných nákladů (absolutní, procentuální vyjádření)
· vyhodnocení na úrovni jednotlivých typů nákladů
· Účetní pohled na výrobní data
· Účetní pohled na sklady
· Definice tenkých míst ve výrobě
·
13. Účetnictví
· Definice základních číselníků
· Definice kontací
· Revize všech kontací v podniku a jejich nastavení
· Výkazy a reporty
· Evidence legislativy
· Tvorba vlastních dokumentů (Příloha k účetní uzávěrce, vnitropodnikové směrnice,…)
· Vyškolení modulu banka, elektronické bankovnictví
· Vyškolení modulu pokladna
· Nastavení a školení modulu majetek
· Školení DPH
14. Finanční analýza
· Způsob použití definovaných finančních ukazatelů
· Tvorba vlastních ukazatelů
· Tvorba finančních plánů
· Porovnání plánů a skutečnosti
15. Mzdy
· Mzdové údaje
· Mzdové složky
· Výpočet mezd
· Předzpracování mezd (importy dat)
· Definice mzdových kalendářů (nerovnoměrná pracovní doba, definovaný měsíční fond, …)
· Elektronická komunikace se státní správou a zdravotními pojišťovnami
· Definice platebních příkazů
· Účtování mezd
· Statistické výkazy ISPV
· Vyúčtování daní, konta pracovní doby¨
Celkový počet hodin školení: 170
Délka výukové hodiny: 60 minut
Počet školených zaměstnanců: 5
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 10 2014 – 30. 6. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Nepomuk – Dvorec , Železniční 339
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková cena školení dle definovaných požadavků – 60% Kvalita dodavatele – 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeče splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče, i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud uchazeč vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost uchazeče, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu l) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele m) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele o) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán p) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání q) Dodavatel musí být minimálně implementačním partnerem produktu Helios Orange společnosti Asseco Solution a.s. r) Dodavatel musí být certifikovaným partnerem společnosti Asseco Solution a.s. s) Dodavatel musí mít 2 certifikované konzultanty pro oblast výroby t) Dodavatel musí mít 2 certifikované konzultanty pro oblast ekonomiky a logistiky u) Platnost certifikace jednotlivých konzultantů musí být pro rok 2014
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Dodání kopií certifikátů: Certifikovaný partner společnosti Asseco Solution a.s. Certifikáty konzultantů
Soubory ke stažení:
- elitex-vyzva-k-podani-nabidek.pdf (2. 5. 2016 15:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: NESOS, a.s.
IČ: 252 42 172
DIČ: CZ25242172
Sídlo: Mikulášské nám. 18, Plzeň 326 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ing. Marianna Gajanová
- Poznámka k dodavateli: společnost NESOS, a.s. byla jediným zájemcem o tuto zakázku.
Datum ukončení: 19. 9. 2014