Školení IS Helios-pokročilý kurz: 1. modul ekonomika a 2. modul technická příprava výroby a sklady
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10458
Název zakázky: Školení IS Helios-pokročilý kurz: 1. modul ekonomika a 2. modul technická příprava výroby a sklady
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00004 Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Holek Production s.r.o.
Sídlo zadavatele: Zábrdovická 872/9, 615 00 Brno
- Jméno: Pavel Holek, Ing., jednatel, telefon: 737266730, e-mailová adresa: pavel.holek@holekproduction.cz
IČ zadavatele: 26269287
DIČ zadavatele: CZ26269287
- Jméno: Lenka Boudná
- Telefon: 731134065
- E-mail: lenka.boudna@holekproduction.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2015 14:01
Místo pro podání nabídek: Holek Production s.r.o., Zábrdovická 872/9, 615 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je školení zaměstnanců firmy Holek Production s.r.o. v odborných znalostech. Jedná se o vzdělávání v oblasti ekonomiky, controllingu a TPV a získání ucelených odborných znalostí této problematiky, návaznost ekonomické oblasti a oblasti TPV.
1. modul ekonomika: rozsah 80 hodin (10 dní), 3 účastníci - Helios Controlling: moduly finanční analýza, plánování, obecný report do HTML, datový sklad. Tvrobna sestav a finančních analýz. Přiznání daní DPH a silniční daně. Daň z příjmů a uzavření roku. Vyúčtování zálohové a srážkové daně.
2. modul technická příprava výroby a sklady: rozsah 104 hodiny (13 dní), 3 účastníci - moduly střediska, pracoviště, stroje. tarify, kalkulační vzorce. Vyráběné dílce, nakupované materiály, vedlejší produkty, nářadí. Tvorba konstrukce a technologie. Alternativy. Výrobní dokumentace. Zakázkové modifikace. Kooperace. Předběžný plán, varianty. Řízení výroby - plán výroby, požadavky skladu, dokladů. Výrobní příkazy, řady VP. Výdej materiálů, vratky, příjem polotovarů a výrobků. Výrobní čísla. Evidence kooperací. Kooperační objednávky. Odchylkové řízení. Sdružené výrobní operace. Sdružené výrobní příkazy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 253000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen - srpen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: prostory společnosti Holek Production s.r.o., Zábrdovická 872/9, 615 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek: - status partnera Gold Partner Helios Orange - váha 20 % - kvalita nabízených služeb - obsah školení, efektivita výukových metod, způsob ověřování kvality výuky, harmonogram školicího dne - váha 20 % - zpětná vazba realizace školení v aktualizaci - váha 20 % - zkušenosti u obdobného školení zhruba stejného rozsahu - váha 20 % - cena - vyjadřuje celkovou nabídkovou cenu bez DPH - váha 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů předložit: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán -doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vše v originálech - ne starší 90 dnů). Uchazeč pro prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů musí předložit: 1. doklady o odborné kvalifikaci lektorů informačního systému Helios Orange, kteří budou odborně zabezpečovat vzdělávací aktivitu zakázky (těmito doklady se rozumí certifikáty školitelů na ekonomiku a výrobu IS Helios - stačí prostá kopie. 2. certifikát Gold Partnera Helios Orange - kopie.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel má povinnost po dobu 10 let od skončení zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena. desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce , kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek
Soubory ke stažení:
- vyberove-rizeni-smlouva-o-realizaci-va.pdf (3. 5. 2016 12:28)
- vyberove-rizeni-vyzva.pdf (3. 5. 2016 12:28)
- vyberove-rizeni-zadavaci-dokumentace.pdf (3. 5. 2016 12:28)