Zpět

Školení logistiky, zásobování, expedice, kapacitního a materiálového plánování v informačním systému

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10138

Název zakázky: Školení logistiky, zásobování, expedice, kapacitního a materiálového plánování v informačním systému

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Best – Business,a.s.

Sídlo zadavatele: Zbraslavecká 777

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislav Holemý tel.: 516 462 264 email: bestb@bestb.cz

IČ zadavatele: 25573322

DIČ zadavatele: CZ25573322

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Menšíková, DiS.,
  • Telefon: 725 924 596
  • E-mail: katerina.mensikova@bestb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Best – Business,a.s. Zbraslavecká 777 679 72 Kunštát

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato zakázka se vztahuje k projektu Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II.

Předmětem této zakázky jsou dvě níže uvedené vzdělávací aktivity:

a)    „Školení logistiky, zásobování a expedice v informačním systému“

b)    „Školení pokročilého kapacitního a materiálového plánování v informačním systému“

 

Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. „Školení logistiky, zásobování a expedice v informačním systému“ a) 24 výukových dnů, tj. celkem 192 výukových hodin b) rozsah školení 8 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut), vždy v rámci jednoho dne c) místo školení u zadavatele, tj. Zbraslavecká 777, 679 72 Kunštát d) doba plnění: leden 2015 – červen 2015 e) počet posluchačů: 19 2. „Školení pokročilého kapacitního a materiálového plánování v informačním systému“ a) 25 výukových dnů, tj. celkem 200 výukových hodin b) rozsah školení 8 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut), vždy v rámci jednoho dne c) místo školení u zadavatele, tj. Zbraslavecká 777, 679 72 Kunštát d) doba plnění: říjen 2014 – duben 2015 e) počet posluchačů: 18

Místo dodání / převzetí plnění:
Best – Business,a.s. Zbraslavecká 777 679 72 Kunštát

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena • Kvalita nabízeného školení Hodnotící kritéria jsou podrobně popsána v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel
Název:  BüroKomplet, s.r.o.
IČ:
25820761
DIČ: CZ
25820761
Sídlo:
Šárka 1907/21, 796 01 Prostějov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Mgr. Lenka Rušarová
Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:  TEMPO TRAIDING a CONSULTING a.s. 
    IČ: 26813335 
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Alejnikova 5, 700 30 Ostrava - Zábřeh

  • 3. uchazeč
    Název:  AD Marketing, a.s.
    IČ: 26216281
    DIČ:  CZ26216281
    Sídlo: Kollárova 10, 796 01 Prostějov

 

  • 4. uchazeč
    Název:   PV Management, a.s.
    IČ:  26216418
    DIČ:   CZ26216418
    Sídlo:   Spitznerova 12, 796 01 Prostějov

Datum ukončení: 30. 10. 2014


 
Uveřejněno: 9. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016