Zpět

Školení seřizovačů a operátorů lisu – R E N O S T A V, spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9623

Název zakázky: Školení seřizovačů a operátorů lisu – R E N O S T A V, spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: R E N O S T A V, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: U Svitavy 1077/2, 618 00 Brno – Černovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Kubíček, 583 440 220, jedli@renostav.cz

IČ zadavatele: 15502929

DIČ zadavatele: CZ15502929

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Bartoš
  • Telefon: 583 437 090
  • E-mail: renostav@renostav.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 3. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Jedlí 109, 789 01 Jedlí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Vzdělávání bude zaměřeno na práci se specifickým stroji (2 lisy s uzavírací silou 700 t a 380 t včetně periferie k lisům - sušící zařízení, nasávací, chladícího zařízení) ve vlastnictví společnosti R E N O S T A V, spol. s r.o. 

 

  • nové materiály, struktura plastů, přechodové teploty, vliv na vlastnosti a reologii plastů, kompozity, nanokompozity, blendy a jejich vlastnosti, recykláty a jejich úloha ve výrobě plastů, problematika přísad do plastů a jejich vliv na kvalitu (teorie + praxe),

  • fyzikální, mechanické a chemické vlastnosti, odolnost proti chemikáliím, optické a třecí vlastnosti, vlastnosti vybraných materiálů (teorie + praxe),

  • praktické hodnocení fyzikálních vlastností, praktické zkušebnictví, design plastových součástí, konstrukce plastových dílů, zásady konstrukce, vliv na proces vstřikování, dimenzování plastových výrobků (teorie + praxe),

  • konstrukce plastových dílů, zásady konstrukce, vliv na proces vstřikování, dimenzování plastových výrobků (praxe),

  • vývoj v konstrukci strojů, nástrojů, periferií, hledisko technologie a kvality výrobků, problematika seřízení strojů, příprava výroby (teorie + praxe),

  • systém řízení kvality v praxi, metody hodnocení kvality plastových výstřiků, podrobné vady výrobku, vznik, identifikace, příčiny a možnosti eliminace nebo jejich odstranění (teorie + praxe),

  • konstrukce forem, směr vývoje, podíl konstrukce forem na kvalitě výrobku (teorie + praxe).

 

Kurzu by se účastnili vždy pouze 4 zaměstnanci firmy tak, aby byla zajištěna plnohodnotná výroba ve firmě a nedošlo ke snížení produkce. Kurz by trval 80 hodin (10 pracovní dní x 8 hodin – 1 vyučovací hodina 60 min.). Po dvou kalendářních týdnech by se tedy měnili účastníci.

 

Vzdělávání bude zakončeno teoretickou a praktickou zkouškou, pro úspěšné absolventy bude vystaven certifikát o absolvování kurzu.

 

 

 

Kurzy budou probíhat v provozovně zadavatele.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 756000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3,5 měsíce/ 1.4.2014 – 15.7.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Jedlí 109, 789 01 Jedlí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikace pro plnění veřejné zakázky. Požadavky na prokázání kvalifikace uvedené níže platí a je povinen se těmito požadavky řídit jak dodavatel, který podává nabídku na veřejnou zakázku. Dodavatel je povinen v nabídce prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 ZVZ. Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje jednotlivé základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 ZVZ, požadované zadavatelem. K prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů analogicky podle § 54 písm. a) a b) ZVZ zadavatel po dodavateli požaduje: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím celému předmětu veřejné zakázky. Dodavatel předloží prostých kopií dokladů k prokázání splnění profesní části kvalifikace. K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel po dodavateli požaduje analogicky podle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ seznam významných dodávek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby realizace; přílohou tohoto seznamu musí být: i. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli, nebo ii. osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo iii. smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu ii. od této osob získat z důvodů spočívajících na její straně. Minimální požadovanou úrovní seznamu významných dodávek je realizace alespoň 1 (jedné) významné dodávky obdobného charakteru odpovídajícímu předmětu zakázky s rozsahem plnění minimálně 500 tisíc Kč bez DPH. Dodavatel je povinen významnou dodávku předložit ve formě čestného prohlášení v přehledné v tabulce, kde strukturovaně uvede u této významné dodávky tyto údaje: ? identifikace zadavatele (objednatele), ? stručný popis předmětu zakázky, ? finanční rozsah, tj. cenu, ? dobu a místo dodání zboží. K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel po dodavateli požaduje analogicky podle § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, minimální požadavky na splnění kvalifikace dle tohoto bodu jsou: - ukončené vysokoškolské vzdělání technického, nejlépe strojního zaměření v oblasti předmětu zakázky - zkušenost 5 let v oboru předmětu zakázky - 5-ti letá pedagogická zkušenost v oblasti předmětu zakázky Dodavatel je povinen osvědčení předložit ve formě čestného prohlášení, jehož nedílnou součástí je životopis osoby odpovědné za poskytování služeb a kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání. Dodavatel předloží čestné prohlášení a prosté kopie dokladů k prokázání splnění technické části kvalifikace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Kontaktní osoba pro dotazy: Jan Bartoš, tel: 583 437 090, e-mail: renostav@renostav.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CIRCLE Education s.r.o.
    IČ: 28501136
    DIČ: CZ28501136
    Sídlo: Jiráskova 247/1, 250 88 Čelákovice, okres Praha-východ
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Vladimír Macháček
    Poznámka k dodavateli: 

 

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 13. 3. 2014


 
Uveřejněno: 27. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016