Zpět

Školení - software Tebis

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9893

Název zakázky: Školení - software Tebis

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.

Sídlo zadavatele: Wellnerova 1215/1, 779 00 Olomouc – Nová Ulice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Olšanský, předseda představenstva, tel. 585 073 540, info@mmodel.cz Roman Růžička, člen představenstva, tel. 585 073 540, info@mmodel.cz

IČ zadavatele: 25551108

DIČ zadavatele: CZ25551108

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Michal Olšanský
  • Telefon: 585073540
  • E-mail: michal.olsansky@mmodel.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 6. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Brníčko 1032, 783 91 Uničov - Brníčko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Vzdělávání bude zaměřeno na práci se specifickým programovým vybavením, které je určeno pro navrhování modelů a forem, produktivní obrábění a reverse engineering. Školení bude zahrnovat teoretickou i praktickou výuku, jež bude vedena odbornou firmou s akreditací k této činnosti.

Školení bude rozděleno do několika tematických okruhů, které budou postupně představeny kvalifikovaným lektorem v uvedeném softwarovému prostředku. Vzdělávací kurz bude zahrnovat zejména tyto základní okruhy:

 

  • Školení na 3D skenování - současné metody 3D měření, zhodnocení metod 3D měření, principy 3D optického měření, parametry ovlivňující proces měření, proces 3D optického měření, využití výsledků optického měření.

  • Příprava modelu a vlastní 3D optické měření - uživatelské rozhraní programu, proces kalibrace 3D skeneru a změna rozsahu měření, příprava modelu pro měření, proces vlastního měření, vysvětlení parametrů měření, procvičení měření při různých parametrech měření.

  • Zpracování dat z 3D skenování - filtrace 3D naměřených dat, polygonizace 3D dat a parametry polygonizace, editace dat a parametry editace, vyhlazení dat a jejich redukce, analýzy pro zjištění kvality dat, procvičení zpracování dat na různých příkladech.

  • Ustavení dat a základy inspekce - ustavení měřených dat, metody vyrovnání dvou souřadných systémů měření, procvičení způsobů ustavení a vyrovnání dat, výpočet odchylek dvou 3D setů dat a parametry. 

  • Inspekční analýzy -měření vzdálenosti principem posuvné měřidlo, 3D/3D rozměrové analýza a principy kótování, geometrické analýzy a stanovení tolerance, tvorba výstupní dokumentace, procvičení analýz.
  • Digitální fotogrammetrie - současné trendy 3D digitální fotogrammetrie, principy 3D měření, parametry ovlivňující proces měření, kombinace fotogrammetrie a 3D skenování, využití výsledků fotogrammetrického měření.

  • Kombinace fotogrammetrie a 3D skenování - princip kombinace obou metod a jeho přínosy, příprava pro měření a vlastní měření, procvičování.
  • 3D hybridní modelování a Reverse Engineering - přehled metod 3D modelování, metody polygonálního modelování, metody 3D plošného modelování, metody 3D rekonstrukce ploch, metody 3D hybridního modelování, využití a přínosy hybridního modelování.
  • 3D polygonální a hybridní modelování - import a tvorba polygonálních dat, analýza importovaných dat, editace a oprava analyzovaných dat, kombinace 3D CAD modelu a polygonálních dat, procvičení.
  • 3D rekonstrukce ploch – analýza tvaru pro segmentaci a topologii rekonstruovaných dat, tvorba drátové geometrie a hranice ploch, editace hraničních křivek ploch, tvorba jednoduchých ploch a trimovaných oblastí ploch, modifikace a editace ploch, procvičení
  • Analýza a tvorba kvalitních ploch - analýza kvality a přesnosti ploch, parametry křivek a ploch, optimalizační kritéria a jejich aplikace na existující plochy, procvičení.

 

Vzdělávací kurz bude zakončen teoretickou a praktickou zkouškou, pro úspěšné absolventy bude vystaven certifikát o absolvování kurzu

 

Budou školeni 4 zaměstnanci firmy (pracovní pozice: konstruktér, kontrolor) vždy pohromadě ve skupině.

 

 

 

Celkem hodin pro 1 zaměstnance: 280 hodin

 

 

 

Délka 1 výukové hodiny: 60 minut

 

 

 

Kurzy budou probíhat v provozovně zadavatele.

 

 

 

 

 

Jsou-li ve výzvě k podávání nabídek nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4 měsíce/ 1.8.2014 – 30.11.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Brníčko 1032, 783 91 Uničov - Brníčko

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikace pro plnění veřejné zakázky. Požadavky na prokázání kvalifikace uvedené níže platí a je povinen se těmito požadavky řídit jak dodavatel, který podává nabídku na veřejnou zakázku. Dodavatel je povinen v nabídce prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 ZVZ. Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje jednotlivé základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 ZVZ, požadované zadavatelem. K prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů analogicky podle § 54 písm. a) a b) ZVZ zadavatel po dodavateli požaduje: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím celému předmětu veřejné zakázky. Dodavatel předloží prosté kopie dokladů k prokázání splnění profesní části kvalifikace. K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel po dodavateli požaduje analogicky podle § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, minimální požadavky na splnění kvalifikace dle tohoto bodu jsou: - ukončené vysokoškolské vzdělání technického, nejlépe strojního zaměření v oblasti předmětu zakázky - zkušenost 5 let v oboru předmětu zakázky - 5-ti letá pedagogická zkušenost v oblasti předmětu zakázky Dodavatel je povinen osvědčení předložit ve formě čestného prohlášení, jehož nedílnou součástí je životopis osoby odpovědné za poskytování služeb a kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání. Dodavatel předloží čestné prohlášení a prosté kopie dokladů k prokázání splnění technické části kvalifikace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Uchazeči mohou nabídky předkládat buď v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče, nebo elektronicky, přičemž jsou povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou jednat za uchazeče. V případě, kdy je nabídka zaslána v elektronické podobě, musí být buď opatřena elektronickým podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče nebo musí být k nabídce přiloženo nebo v nabídce uvedeno prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky a návrh harmonogramu školení • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její adresu, telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 30 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MCAE Systems, s.r.o.
    IČ: 60755431
    DIČ: CZ60755431
    Sídlo: Knínická 1771, 664 34 Kuřim, okres Brno - Venkov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Aleš Juránek, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 24. 6. 2014


 
Uveřejněno: 12. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016