Specializované školení pro tvorbu automatizovaných konfigurátorů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10366
Název zakázky: Specializované školení pro tvorbu automatizovaných konfigurátorů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.01276 HTS s.r.o. podporuje rozvoj zaměstnanců příjemce: Heat Transfer Systems s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Heat Transfer Systems s.r.o.
Sídlo zadavatele: Novosedly 238, PSČ 691 82
- Jméno: Dr. Franco Fonzari, jednatel
IČ zadavatele: 25726242
DIČ zadavatele: CZ25726242
- Jméno: Mgr. Petra Kašpárková - Erste Grantika Advisory, a.s.
- Telefon: +420 731 193 869
- E-mail: kasparkovap@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení zaměstnanců zadavatele na pozici konstruktér v práci s nejmodernější CAD technologií Autodesk Inventor Engineer-to-Order, jež poskytuje automatizaci konstrukčních procesů. Veřejná zakázka navazuje na veřejnou zakázku „Pokročilá CAD školení a vizualizace“, v rámci jejíž realizace získali konstruktéři zadavatele znalosti využití 3D modelování v CAD software. Cílem školení je pochopení a naučení se nových postupů, příkazů, logiky modelování oproti nynějšímu způsobu práce. V rámci školení se konstruktéři naučí modelovat jednotlivé ETO modely pro konfigurátory tepelných výměníků a definici těchto modelů pro tvorbu jejich variant za využití parametričnosti systému a pravidel pro automatizovaný proces. Školení se bude sestávat se dvou tematických modulů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 616798,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: školení bude realizováno v následujícím termínu a časovém rozsahu: 01/2015 až 05/2015, v rozsahu celkem 22 školicích dnů [1 školicí den = 8 hodin (1 hodina = 60 minut)].
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Novosedly 238, PSČ 691 82.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Zadavatel v souladu s ust. § 34 odst. 2 písm. i) zákona o veřejných zakázkách, hodnotící kritéria nestanovil, neboť veřejná zakázka je zadávána jedinému zájemci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče o splnění všech kvalifikačních předpokladů a o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů, v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český, slovenský, anglický
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12.docx (3. 5. 2016 11:38)
- priloha-c.-3-cestne-prohlaseni-uchazece.docx (3. 5. 2016 11:38)
- priloha-c.-2-zavazny-text-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb_1_2_3.doc (3. 5. 2016 11:38)
- priloha-c.-4-informace-a-prohlaseni-v-souladu-s-ust.-68-odst.-3-zvz.docx (3. 5. 2016 11:38)
- vyzva-k-jednani-v-jrbu.pdf (3. 5. 2016 11:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: CAD Studio a.s.
IČ: 26197081
DIČ: CZ26197081
Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva
Poznámka k dodavateli: Zakázka byla zadána v jednacím řízení bez uveřejnění realizovaném na základě ust. § 23 odst. 4 písm. a) a §34 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Datum ukončení: 26. 1. 2015