Zpět

Specializované školení pro tvorbu automatizovaných konfigurátorů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10366

Název zakázky: Specializované školení pro tvorbu automatizovaných konfigurátorů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Heat Transfer Systems s.r.o.

Sídlo zadavatele: Novosedly 238, PSČ 691 82

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dr. Franco Fonzari, jednatel

IČ zadavatele: 25726242

DIČ zadavatele: CZ25726242

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Kašpárková - Erste Grantika Advisory, a.s.
  • Telefon: +420 731 193 869
  • E-mail: kasparkovap@grantika.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení zaměstnanců zadavatele na pozici konstruktér v práci s nejmodernější CAD technologií Autodesk Inventor Engineer-to-Order, jež poskytuje automatizaci konstrukčních procesů. Veřejná zakázka navazuje na veřejnou zakázku „Pokročilá CAD školení a vizualizace“, v rámci jejíž realizace získali konstruktéři zadavatele znalosti využití 3D modelování v CAD software. Cílem školení je pochopení a naučení se nových postupů, příkazů, logiky modelování oproti nynějšímu způsobu práce. V rámci školení se konstruktéři naučí modelovat jednotlivé ETO modely pro konfigurátory tepelných výměníků a definici těchto modelů pro tvorbu jejich variant za využití parametričnosti systému a pravidel pro automatizovaný proces. Školení se bude sestávat se dvou tematických modulů. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 616798,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
školení bude realizováno v následujícím termínu a časovém rozsahu: 01/2015 až 05/2015, v rozsahu celkem 22 školicích dnů [1 školicí den = 8 hodin (1 hodina = 60 minut)].

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Novosedly 238, PSČ 691 82.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel v souladu s ust. § 34 odst. 2 písm. i) zákona o veřejných zakázkách, hodnotící kritéria nestanovil, neboť veřejná zakázka je zadávána jedinému zájemci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče o splnění všech kvalifikačních předpokladů a o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů, v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český, slovenský, anglický

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CAD Studio a.s.
    IČ: 26197081
    DIČ: CZ26197081
    Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva
    Poznámka k dodavateli: Zakázka byla zadána v jednacím řízení bez uveřejnění realizovaném na základě ust. § 23 odst. 4 písm. a) a §34 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Datum ukončení: 26. 1. 2015


 
Uveřejněno: 18. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016