Zpět

Speciální technické a manažerské kurzy německého jazyka pro zaměstnance

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10033

Název zakázky: Speciální technické a manažerské kurzy německého jazyka pro zaměstnance

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Automotive Lighting s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jihlava – Pávov 113, 586 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marcela Brožová tel: +420 702 006 432 e-mail: marcela.brozova@al-lighting.com

IČ zadavatele: 25133152

DIČ zadavatele: CZ25133152

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ladislava Kružíková
  • Telefon: +420 739 045 416
  • E-mail: ladka.kruzikova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 27. 8. 2014 14:30

Místo pro podání nabídek:
Automotive Lighting s.r.o., Jihlava – Pávov 113, 586 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Jazykové kurzy budou pořádány pro 18 zaměstnanců rozdělených do 8 kurzů dle svých jazykových schopností. Celkem bude odučeno 720 hodin za všechny kurzy.

 

Obsah výuky:

 

Obsahem výuky bude výuka především odborné manažerské a technické němčiny. Obecná němčina bude zaměřena na výuku slovní zásoby, komunikačních dovedností, schopností porozumění textu a poslechovému materiálu přiměřené jazykové úrovni jednotlivých studijních skupin. Obsah výuky bude zaměřen na rozvoj schopnosti zaměstnanců společnosti přesně a srozumitelně se vyjadřovat v cizím jazyce i schopnosti porozumět obsahu v mluvené i psané formě.

 

Nedílnou součástí výuky bude i výuka odborné němčiny založená na využití reálných materiálů pro konverzaci, čtení a poslech s důrazem na rozvoj slovní zásoby související s jednotlivými odbornými tématy uzpůsobenými požadavkům firmy. Výuka komunikačních dovedností v odborné oblasti bude zaměřena především na rozvoj schopnosti formulovat a vyjádřit vlastní názor, definovat problémy, hledat řešení a argumentovat.

 

Celkově musí být výuka vedena tak, aby se rozvíjela schopnost zaměstnanců společnosti efektivně používat cizí jazyk v prostředí mezinárodní společnosti podnikající v globálním prostředí.

 

Použité metody a formy výuky by měly být zaměřeny na:

 

-         všestrannou a účinnou komunikaci,

 

-         aktivní zapojení studentů do výuky,

 

-         motivaci studentů ke studiu,

 

-         kreativní přístup k studiu,

 

-         podporu samostudia s důrazem na soustavnost,

 

-         praktické využití nových znalostí.

 

Dodavatel umožní výběr vlastních výukových materiálů na obecný jazyk a výběr odborných témat, která budou pro kurz potřebná. Tím dojde ke zefektivnění výuky, protože výuka bude plně uzpůsobena požadavkům studentů.

 

Personální zajištění výuky: kurzy povedou lektoři, kteří prokáží své znalosti mezinárodními certifikáty, státní zkouškou nebo vysokoškolským diplomem na úrovni minimálně B1 a výše.

 

Dodavatel jazykové výuky rovněž musí prokázat, své zkušenosti s výukou technické němčině, zaměřené na  automobilový průmysl.

 

 

 

Metodické zajištění výuky: výuka bude vedena s důrazem na rozvoj komunikativních schopností studentů. Důraz na porozumění slyšenému jazyku z pohledu různorodosti přízvuku, rychlosti a způsobu projevu rodilých i nerodilých mluvčí a porozumění psanému jazyku z pohledu komplexnosti a různorodosti zpracování textů.

 

 Výuka obecného jazyka musí obsahovat část opakování, porozumění psanému nebo slyšenému textu, rozvoje a fixování nové slovní zásoby, vysvětlení gramatických jevů a jejich fixace a na závěr shrnutí a zopakování probraného učiva.

 

Výuka odborného jazyka musí obsahovat část opakování, porozumění psanému nebo slyšenému textu, případové studie a rozvoj a fixování nové slovní zásoby a na závěr shrnutí a zopakování probraného učiva.

 

Výuka zohlední vyvážený rozvoj slovní zásoby a gramatických celků odpovídajících úrovním dle SERR pro výuku cizích jazyků.

 

 

Seznam odborných témat, ze kterých bude vybrána výuková látka dle aktuálních potřeb zaměstnanců. Přesná témata budou vybrána a ucelena po přezkoumání jazykových schopností zaměstnanců a přizpůsobena jejich potřebám.

 

1.

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci

2.

Efektivita práce

3.

Elektronika a tištěné spoje

4.

Kaizen

5.

Logistika

6.

Mezikulturní tým

7.

Odběratelsko-dodavatelské vztahy

8.

Písemná komunikace

9.

Porady a vedení porad

10.

Pracovní úrazy a první pomoc

11.

Prezentace

12.

Reklamace

13.

Řešení problému a komunikace

14.

Řízeni projektu, projekty

15.

Služební cesta

16.

Světlomety

17.

Technologie výroby automobilových světel a její součásti

18.

Telefonováni a telekonference

19.

Týmová práce

20.

Účetnictví

21.

Výzkum a vývoj zařízení - procesy v AL

 

 

 

Studenti budou rozděleni do skupin podle svých jazykových schopností. O jejich zařazení rozhodne vstupní test.

 

 

 

Kurzy budou vedeny ve dvou specifických okruzích. Zvlášť budou rozdělováni zaměstnanci střediska EAP (vývojový konstruktéři). Pro zaměstnance tohoto oddělení je speciální technická němčina klíčová k jejich každodenní práci. Tato němčina je natolik specifická, že nelze zaměstnance tohoto oddělení dát do skupin s ostatními zaměstnanci, proto budou utvořeny specifické skupiny jen pro toto oddělení. Počítáme s rozdělením zaměstnanců do 4 skupin. Každá skupina bude mít 2 (45minutové) hodiny týdně, 72 za kurz. 2 skupiny budou tvořeny po jednou zaměstnanci a do 2 skupin budou tvořeny více zaměstnanci rozdělenými dle jazykových schopností.

 

Celkem tedy bude odučeno na kurzy EAP 288 hodin.

 

 

Druhá skupina bude tvořena ostatními zaměstnanci firmy, kteří potřebují ke své práci německý jazyk. Počítáme s rozdělením do 4 skupin dle svých jazykových dovedností a podle zaměření pracovního zařazení.

 

2 kurzy budou probíhat 1xtýdně(90 minut) po více zaměstnancích (72 hodin za kurz)a 2 kurzy budou probíhat 2xtýdně(90 minut), (144 hodin za kurz) z toho bude jeden po jednou zaměstnanci a jeden po více zaměstnancích. Celkem bude odučeno za ostatní zaměstnance firmy 432 hodin za kurz.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 246240,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
09/2014 -06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Jihlava – Pávov 113, 586 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 60 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Nabídková cena uchazeče nesmí přesáhnout předpokládanou hodnotu zakázky, jinak bude uchazeč vyloučen. 2) Kvalita služeb (váha 40 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos školení pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos školení pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod c) mechanizmy vyhodnocení a získávání zpětné vazby d) výstupy ze školení Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace školení. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady Uchazeč: a) nemá daňové nedoplatky, nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ani nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště; b) není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, a nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení ve smyslu § 49 obchodního zákoníku; c) vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů řízení, nebo nebyl zrušen konkurs proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; d) není v likvidaci (v případě právnické osoby); e) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu, a že nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s jeho předmětem podnikání podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí tento předpoklad splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště; f) mu nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 1 Zadávací dokumentace. 2. Profesní kvalifikační předpoklady a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) ověřenou kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Jazykové vzdělávání musí být zajištěno pouze lektorem, jehož jazykové znalosti budou minimálně na referenční úrovni B ( B1, B2, C1, C2) Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, a který absolvoval příslušnou jazykovou zkoušku odpovídající této úrovni. Uchazeč doloží tyto kvalifikační kritéria u všech lektorů podílejících se na výuce. Seznam referencí na obdobné zakázky realizované uchazečem v posledních třech letech (s uvedením identifikace odběratele a jeho kontaktní osoby, předmětu zakázky, data realizace a rozsahu dodávky v Kč).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné formě v českém jazyce, originál i kopie musí být svázány a orazítkovány. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH):246 240,-Kč bez DPH. Tato cena je stanovena jako maximální, nabídky s vyšší cenou nebudou hodnoceny. Cena za 45 min. hodinu kurzu s jedním zaměstnancem max. 300,-Kč. Cena za 45 min. hodinu kurzu s více zaměstnanci max. 370,-Kč. Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce s názvem zakázky a nápisem NEOTVÍRAT.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

     

    1.       1. Wikia 7, s.r.o.

     

    IČO: 29215412

     

    DIČ:CZ29215412

     

    Sídlo: Ke Skalce 1814/37, 586 01 Jihlava

     

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Polák

     

     

     

    2.       2. Skřivánek s.r.o.

     

    IČO: 60715235

     

    DIČ:CZ60715235

     

    Sídlo: U Jordánka 265/1, 682 01 Vyškov

     

     

     

    PRO EDUCATION International s.r.o.

     

    IČO: 47372281

     

    DIČ:2023838685

     

    Sídlo: Hany Meličkovej 4, 841 05 Bratislava

     

     

     

    PRO EDUCATION International LANGUAGE EDUCATION & CONSULTING CENTRE s.r.o.

     

    IČO: 35730111

     

    DIČ: CZ683210955

     

    Sídlo: Saratovská 26/A, 841 02  Bratislava

     

     

     

    Datum ukončení: 27. 8. 2014


     
    Uveřejněno: 18. 8. 2014
     
    Aktualizováno: 6. 5. 2016