Zpět

Specifické vzdělávání pro zvýšení konkurenceschopnosti

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9647

Název zakázky: Specifické vzdělávání pro zvýšení konkurenceschopnosti

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Step TRUTNOV a.s.

Sídlo zadavatele: Na příkopě 1047/17, 110 00 Praha 1 - Staré Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Libor Pavlíček, MBA +420 499 407 407 steptrutnov@steptrutnov.cz

IČ zadavatele: 25276956

DIČ zadavatele: CZ25276956

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Myšková
  • Telefon: +420 499 407 407
  • E-mail: myskova@steptrutnov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Osobně nebo poštou na adresu: Horská 695, 541 02 Trutnov 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je nákup a zajištění služeb za účelem specifického vzdělávání zaměstnanců společnosti Step TRUTNOV a.s. prostřednictvím realizace 4 kurzů blíže popsaných níže. Cílem vzdělávacích aktivit je zvýšit produktivitu a konkurenceschopnost výroby kotlů na spalování celých balíků slámy.

Zakázka je realizována v rámci projektu „Specifické vzdělávání pro zvýšení konkurenceschopnosti kotlů na spalování celých balíků slámy a vzdušníků Step TRUTNOV“, číslo projektu: CZ.1.04/1.1.04/B3.00218

Cílovou skupinu tvoří řadoví zaměstnanci z výroby a vedoucí pracovníci z výroby.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 575000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen 2014 - září 2014 Plnění zakázky bude zahájeno po podpisu smlouvy s vybraným dodavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu termínu zahájení a ukončení realizace vzdělávacích aktivit s ohledem na aktuální pracovní vytížení účastníků školení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Horská 695, 541 02 Trutnov 4 (interně v prostorách společnosti Step TRUTNOV a.s.)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. Nabídková cena - 55 % 2. Kvalita a způsob realizace vzdělávacích kurzů - 30 % 3. Vyhodnocování zpětné vazby a efektivity vzdělávání -15 % Metoda hodnocení nabídek podle kritéria č. 1: V rámci tohoto kritéria bude hodnocena nabídková cena, kterou se rozumí celková cena za zakázku v CZK bez DPH. Hodnocena bude nabídková cena uvedená v krycím listu. Nejvhodnější nabídkou v rámci tohoto kritéria je ta, která nabídne nejnižší cenu. Počet bodů bude přidělen podle vzorce: (100 x) x váha kritéria v % 100 x Metoda hodnocení nabídek podle kritéria č. 2 a kritéria č.3: AD 2) Kvalita a způsob realizace vzdělávacích kurzů Hodnocena bude kvalita a způsob realizace navrženého konceptu vzdělávání - návrh obsahu jednotlivých kurzů, návrh struktury a metod výuky, aplikovatelnost získaných poznatků do praxe, návrh školících materiálů a učebních pomůcek. Současně budou v rámci tohoto kritéria hodnoceny ukázkové výukové materiály ke kurzu „Systém tahu pro výrobu kotlů na spalování celých balíků slámy pro vedoucí pracovníky“ a jejich provázanost s navrženou strukturou a metodami výuky. Za nejvýhodnější bude v tomto kritériu považovaná nabídka, která bude komplexní, provázaná a která bude obsahovat koncepci a metody výuky zaručující dopad vzdělávacích aktivit do praxe a splnění stanovených cílů jednotlivých kurzů. To je ta nabídka, kde budou obsahy detailně popsány a rozpracovány a budou v souladu s vymezenými cíli vzdělávání, kde metodika vedení kurzů bude motivační, použité metody výuky a školicí pomůcky (včetně výukových materiálů) budou moderní, efektivní, interaktivní, pro cílovou skupinu poutavé a podporující snadnou aplikovatelnost znalostí do praxe. AD 3) Vyhodnocování zpětné vazby a efektivity vzdělávání Hodnocen bude předložený návrh metodiky vyhodnocování zpětné vazby a efektivity vzdělávání - průběžné a závěrečné hodnocení školení, způsob vyhodnocování zpětné vazby od účastníků a její využití v průběhu realizace projektu pro zajištění maximální efektivity vzdělávání, návrh struktury a obsahu závěrečné zprávy. Současně bude v rámci tohoto kritéria hodnocena ukázka nástroje pro zjišťování zpětné vazby (např. dotazníku apod.) a ukázka závěrečné zprávy. Za nejvýhodnější bude v tomto kritériu považovaná nabídka, která bude obsahovat propracovanou a účinnou metodiku pro práci se zpětnou vazbou a pro hodnocení dopadu a efektivity vzdělávacích aktivit. To je nabídka, která zadavateli poskytne komplexní, přehledné, srozumitelné, věrné, ucelené a měřitelné informace o vzdělávací akci. Pro hodnocení těchto nečíselných kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Dle míry naplnění bude nabídkám připsán počet bodů. Nabídka nejvhodnější v daném kritériu obdrží maximální počet bodů, tj. 100 bodů, ostatním nabídkám bude přiřazen počet bodů dle míry naplnění dílčího kritéria v porovnání s nejvhodnější nabídkou. Výsledný počet bodů v daném dílčím kritériu bude vynásoben váhou příslušného kritéria. Vážené body za jednotlivá kritéria se sečtou. Nabídka s nejvyšším součtem bodů bude nabídkou vítěznou. Hodnocení naplnění jednotlivých kritérií vychází z požadavků na nabídku v bodech 5., 7. a 8.Výzvy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 54 písm. a) a b). Uchazeč dokládá kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Dále uchazeč dokládá doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka (originál) musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pro efektivní hodnocení nabídky na straně zadavatele, jsou uchazeči vyzývání, aby současně s písemným originálem nabídky poskytli zadavateli i písemnou kopii nabídky a také elektronickou formu nabídky (na nosiči dat, např. CD), Doporučujeme uchazečům, aby listy nabídky byly očíslovány,a aby všechny listy nabídky včetně všech příloh byly spojeny tak, aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka musí být vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídky je možné zadavateli předkládat pouze v písemné formě v neprůhledné a řádně uzavřené obálce nebo jiném neporušeném obalu, na kterém bude uvedeno: - název zakázky - nápis „NEOTEVÍRAT“ - kontaktní adresa zadavatele - kontaktní adresa odesílatele Obálka či obal musí být uzavřen a vhodným způsobem zajištěn proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při přepravě. Nabídky lze doručit na výše uvedenou adresu poštou, kurýrní službou nebo podat na téže adrese osobně. Rozhodující je datum a čas doručení zadavateli. Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech od 9 hodin do 14 hodin kontaktní osobě pro příjem nabídek.V případě doručení nabídky poštou nebo kurýrní službou je za termín předání nabídky považován okamžik jejího převzetí zadavatelem od poštovní či kurýrní služby. Riziko pozdního doručení nabídky při využívání poštovních nebo kurýrních služeb nese plně uchazeč.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DC VISION, s.r.o.
    IČ: 25366254
    DIČ: CZ25366254
    Sídlo: Krnovská 38/58, 746 01 Opava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Libor Witassek, MBA
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 26. 3. 2014


 
Uveřejněno: 5. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016